54% Internautów w Polsce kupuje online, na co wskazują dane z raportu „e-Commerce w Polsce 2015”, sporządzonego przez agencję Gemius. Respondenci pytani o to, do którego sklepu chętnie wracają, zwracają uwagę na różne aspekty. Wymieniane są wśród nich m.in. cena, szeroki wybór i jakość oferowanych towarów, możliwość znalezienia rzetelnych informacji o produktach, terminowość dostawy zamawianych rozwiązań, ale również wygoda realizacji transakcji.
Historia płatności internetowych w Polsce zaczęła się w 1998 roku, gdy pierwsi internauci w Polsce mogli zrealizować przelew internetowy. Dotyczyło to klientów Powszechnego Banku Gospodarczego SA w Łodzi. Dziś, po 18 latach, już nie garstka Polaków, a ponad 20 mln ludzi z naszego kraju może płacić online za prąd, Internet, telefon komórkowy oraz dokonuje zakupów. Jak wskazuje raport Gemius Polska sporządzony dla e-Izby, aż 60% internautów wybiera szybki przelew jak Dotpay. Dlaczego? Argumentami są takie czynniki jak: oszczędność czasu, bezpieczeństwo i wygoda, zwłaszcza jeśli płatność można wygodnie zrealizować również ze smartfona, nawet jednym kliknięciem.
Serwisy i sklepy online, które chcą wyróżnić się w tłumie innych oraz zatrzymać klientów muszą dbać nie tylko o ofertę, szybką dostawę, itp. Powinny również optymalizować proces płatności, umożliwiając wygodną realizacje transakcji przez Internautów. Tu z pomocą przychodzą właśnie operatorzy szybkich płatności online, jak wymieniony powyżej Dotpay i oferowane przez niego rozwiązania.
__
Dotpay jako pierwszy na rynku polskim świadczył usługi z zakresu obsługi płatności on-line. Świadczy także usługi w zakresie transakcji kartami Visa i MasterCard, a także SMS Premium Rate. Jest liderem nie tylko polskiego, ale i światowego rynku płatności internetowych i udostępnia swój interfejs w najbardziej popularnych językach www.dotpay.pl