W biznesie często przychodzi nam wejść w kontakty handlowe z partnerami z różnych państw. Dzieje się tak szczególnie wtedy, gdy rozszerzamy działalność naszej firmy poza granice naszej ojczyzny. Nieraz zmuszeni jesteśmy w takiej sytuacji do nauki nowego języka obcego. Tym, którego naukę warto rozważyć, jest hiszpański. Jakie książki pozwolą nam poznać go najlepiej?
„Acuerdos”
Publikacja ta zaspokoi potrzeby najbardziej wymagających użytkowników, którzy chcą zgłębić hiszpański w biznesie. Stanowi bowiem znakomite uzupełnienie standardowych kursów językowych i umożliwia poszerzenie zakresu wiedzy gramatycznej i słownictwa. Zawiera zwroty niezbędne w trakcie prowadzenia negocjacji biznesowych i pozwala na to, aby dzięki zgromadzonej wiedzy czytelnik mógł wyjść nawet z największej opresji.
Z powodzeniem poradzi sobie zatem w wielu sytuacjach nierozerwalnie związanych z rozszerzaniem działalności firmy. Przestaną być problemem nawet najbardziej skomplikowane konwersacje. Dzięki temu partnerzy biznesowi staną się o wiele bardziej przychylni w trakcie prowadzonych negocjacji.
„Hiszpański. Praca za granicą”
Porozumiewając się z innymi osobami i rozmawiając z nimi na tematy dotyczące pracy zawodowej, możemy skorzystać z tej publikacji. Została ona opracowana przez specjalistów z wydawnictwa Edgard, więc możemy mieć pewność, że spełni nasze oczekiwania. Przeznaczona jest zarówno dla początkujących, jak i średnio zaawansowanych. Niezależnie od tego, na jakim etapie znajomości języka jesteśmy, wzbogacimy swoją wiedzę.
Pomogą nam w tym tematycznie uporządkowane lekcje. Dzięki nim zgłębimy specjalistyczną wiedzę z 16 różnorodnych obszarów tematycznych. Niezależnie więc od tego, w jakiej branży pracujemy na co dzień, odnajdziemy potrzebne nam zwroty. Z ich pomocą łatwiej będzie porozumieć się z osobami, od których zależeć będzie sukces naszej firmy.
„Repetytorium leksykalno-semantyczne”
Kiedy poznamy już podstawy gramatyki języka hiszpańskiego, będziemy musieli szkolić się w zakresie słownictwa. To właśnie znajomość odpowiedniej ilości zwrotów i słów pomoże nam w porozumiewaniu się. W opisywanej publikacji odnajdziemy idiomy i różnego rodzaju frazy potrzebne w codziennych sytuacjach.
Pozwolą nam na swobodne komunikowanie się także w trakcie rozmów biznesowych. Zakres różnorodnych tematów jest na tyle obszerny, że na pewno odnajdziemy słowa i zwroty niezbędne nam do prowadzenia rozmów z partnerami biznesowymi.
„Korespondencja języka hiszpańskiego”
W trakcie realizowania założonych planów niejednokrotnie przyjdzie nam utrzymywać ze współpracownikami kontakt listowny. Będziemy zapewne musieli wysyłać e-maile dotyczące tego, jakie kroki należy podejmować w dalszych etapach współpracy. Dlatego właśnie niezbędna będzie znajomość różnorodnych wzorów najczęściej redagowanych pism. Autorzy wprowadzą nas w świat sporządzania różnorodnych dokumentów.
Dowiemy się zatem, jak stworzyć ofertę zakupową, sporządzić dokument dotyczący zleceń produkcyjnych i inne, ważne druki. Wykonanie tych czynności będzie o tyle prostsze, że autorzy publikacji w przypadku każdego wzoru pisma zawarli słownik. W nim znajdziemy skróty stosowane w pismach biznesowych wraz z ich objaśnieniem. Zapoznamy się też ze skomplikowanym słownictwem. Dzięki temu przestanie być kłopotliwe korespondowanie z przedsiębiorstwami, od których zależy nasz sukces rynkowy.
„Profesor Pedro – Hiszpański. Rozumienie ze słuchu i konwersacje”
Ta seria wydawnicza cieszy się ogromnym zainteresowaniem szerokiego grona odbiorców. Jej autorzy w przystępny sposób przekazują nam wszystkie najpotrzebniejsze informacje na temat języka hiszpańskiego. Najważniejsze jest jednak to, że główny akcent w procesie szkolenia postawiono na prowadzenie rozmów.
Jest to tym ważniejsze, że często właśnie żywa mowa jest nam niezbędna do tego, by na co dzień komunikować się z pochodzącymi z Hiszpanii współpracownikami. By móc opanować tę trudną umiejętność, w nasze ręce oddano znakomicie przemyślany podręcznik. Zawiera on 1000 ćwiczeń lingwistycznych, które nauczą nas prowadzonych na co dzień rozmów.
Wybór różnorodnych publikacji edukacyjnych z zakresu języka hiszpańskiego jest ogromny. Zostały one dostosowane do różnych grup odbiorców i pomogą zarówno początkującym, jak i zaawansowanym użytkownikom języka hiszpańskiego. W ogromnej ofercie różnych dostawców na pewno znajdziemy książkę, która sprosta naszym oczekiwaniom.