Menu
Zamknij

Najciekawsze książki o marketingu w firmie

27.02.2017

Produkty w temacie

Marketing międzynarodowy - Duliniec Elżbieta - książka (opr. broszurowa)
52 35

1 oferta

Marketing międzynarodowy - Duliniec Elżbieta - książka (opr. broszurowa)

  • Oprawa broszurowa
  • Autor Elżbieta Duliniec
  • Wydawnictwo PWE
  • Ilość stron 320
  • Rok wydania 2009
MegaKsiazki.pl

50 opinii

Marketing polityczny: szansa czy zagrożenie dla demokracji? - RED.PAWEŁCZYK P - książka
25 86

1 oferta

Marketing polityczny: szansa czy zagrożenie dla demokracji? - RED.PAWEŁCZYK P - książka

  • Autor Piotr Pawełczyk
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe UAM
MegaKsiazki.pl

50 opinii

Career Paths: Social Media Marketing SB + DigiBook - Sylvia Davidson, Jenny Dooley - książka (opr. broszurowa)
75 22

1 oferta

Career Paths: Social Media Marketing SB + DigiBook - Sylvia Davidson, Jenny Dooley - książka (opr. broszurowa)

  • Oprawa broszurowa
  • Autor Jenny Dooley, Sylvia Davidson
  • Wydawnictwo Express Publishing
  • Rok wydania 2020
MegaKsiazki.pl

50 opinii

Transformacja cyfrowa. Perspektywa marketingu - Mazurek Grzegorz - książka (opr. miękka)
od 80 94

2 oferty

Transformacja cyfrowa. Perspektywa marketingu - Mazurek Grzegorz - książka (opr. miękka)

  • Oprawa miękka
  • Autor Grzegorz Mazurek
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn
  • Ilość stron 304
  • Rok wydania 2020
Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.