Menu
Zamknij

Najciekawsze książki o marketingu w firmie

27.02.2017

Produkty w temacie

Marketing polityczny: szansa czy zagrożenie dla demokracji? - RED.PAWEŁCZYK P - książka
26 75

1 oferta

Marketing polityczny: szansa czy zagrożenie dla demokracji? - RED.PAWEŁCZYK P - książka

  • Autor Piotr Pawełczyk
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe UAM
TaniaKsiazka.pl

80682 opinie

Career Paths: Social Media Marketing SB + DigiBook - Sylvia Davidson, Jenny Dooley - książka (opr. broszurowa)
77 71

1 oferta

Career Paths: Social Media Marketing SB + DigiBook - Sylvia Davidson, Jenny Dooley - książka (opr. broszurowa)

  • Oprawa broszurowa
  • Autor Jenny Dooley, Sylvia Davidson
  • Wydawnictwo Express Publishing
  • Rok wydania 2020
TaniaKsiazka.pl

80682 opinie

Transformacja cyfrowa. Perspektywa marketingu - Mazurek Grzegorz - książka (opr. miękka)
83 16

1 oferta

Transformacja cyfrowa. Perspektywa marketingu - Mazurek Grzegorz - książka (opr. miękka)

  • Oprawa miękka
  • Autor Grzegorz Mazurek
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn
  • Ilość stron 304
  • Rok wydania 2020
TaniaKsiazka.pl

80682 opinie

Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.