Powszechnie wiadomo, że w dzisiejszych czasach marketing przybiera wiele różnych postaci. Firmę można bowiem reklamować zarówno w Internecie, jak również poprzez ulotki czy różnorakie gadżety. Nieustannie jednak swoje tryumfy – wbrew temu, co mówią niektórzy eksperci – święci odzież reklamowa. Jakie ubrania najczęściej wykorzystywane są przez specjalistów od reklamy?
Kamizelki odblaskowe dla firm świadczących usługi
Różnorodne przedsiębiorstwa z branży budowlanej i usługowej często decydują się na fluorescencyjną odzież ochronną. Ma ona kilka zalet. Przede wszystkim zwiększa widoczność osób pracujących w późnych godzinach wieczornych i przy złej przejrzystości powietrza. Sprawia, że osoby zajmujące się koszeniem trawy przy bardzo ruchliwych drogach lub te, które modernizują jezdnię, są bardziej dostrzegalne przez kierowców.
Mogą dzięki temu zyskać większą pewność, że nie stanie im się krzywda w trakcie wykonywania powierzonych im obowiązków. O zakupie takiej odzieży decydują także właściciele firm budowlanych. Ich specjaliści są wówczas, szczególnie w trakcie realizacji dużych zleceń, żywą reklamą firmy.
Nakrycia głowy zawsze w modzie
Pisząc o odzieży ochronnej, nie sposób nie wspomnieć o czapkach i kaskach. Pierwsze sprawdzą się zapewne w gastronomii, a także w różnych formach promocji. Przydadzą się osobom rozdającym ulotki i tym, które serwują różnorodne posiłki. Znakomicie ochronią głowy także tych, którzy wykonują prace sezonowe.
Skutecznie osłonią przed palącym słońcem w lecie i mroźnym powietrzem w zimie. Plastikowe, specjalnie zaprojektowane kaski będą z kolei niezbędne na budowie. Nie tylko zadbają o zdrowie i życie pracowników, ale też pokażą przechodniom i innym napotkanym osobom, które przedsiębiorstwo odpowiedzialne jest za przeprowadzenie trwających robót.
Odzież reklamowa przeznaczona dla dzieci i młodzieży
Warto pamiętać o tym, że o jakości wykonywanych przez firmę usług mogą świadczyć nie tylko pracownicy. Często mogą robić to także przedstawiciele młodego pokolenia. Młodzież w wieku szkolnym na pewno zdecyduje się na to, żeby prezentować logo przedsiębiorstwa na terenie szkoły czy też podczas spotkań rówieśniczych. Niezwykle istotne jest jednak to, by odzież zaprojektowana została zgodnie z najnowszymi trendami.
Musi przyciągać wzrok i być nowoczesna. Stąd też nie można pozwolić sobie na wybór źle wykonanej grafiki marketingowej. Samo niewielkie logo na piersi czy adres strony internetowej wydrukowany na plecach mogą nie być wystarczające. Warto zwrócić też uwagę na to, jakiej aktywności pozaszkolnej oddają się młodzi ludzie. Jeśli często biegają lub jeżdżą na rowerze, wtedy warto przemyśleć wydrukowanie symbolu firmy na odzieży sportowej.
Fartuch sprawdzi się w branży gastronomicznej
Bez wątpienia jest tak, że wszyscy klienci lokali z żywnością zwrócą uwagę na fartuchy noszone przez pracowników serwujących posiłki. To znakomity bodziec do tego, by zaopatrzyć się w tak zaprojektowaną odzież ochronną. Ma ona bowiem wiele zalet. Przede wszystkim uchroni przed zabrudzeniami codzienną odzież pracownika, ale co ważniejsze – pozwoli na prezentowanie logo firmy przed klientami.
Rozwiązanie to znakomicie sprawdza się także tam, gdzie praca w kuchni jest utrwalana za pomocą kamery wideo. Wtedy w realizowanych materiałach również możemy ukazywać nazwę firmy w trakcie wszystkich wykonywanych czynności.
Koszula i marynarka z ozdobnym haftem
Jeśli do tej pory żywiło się przekonanie o tym, że odzież reklamowa ogranicza się do polarów i t-shirtów – przyszedł czas zrewidowania tych poglądów. Warto bowiem zdać sobie sprawę z tego, że coraz częściej w trakcie wykonywania pracy potrzebny jest bardzo oficjalny strój. Dotyczy to zarówno przedstawicieli handlowych, jak również sprzedawców dóbr luksusowych.
Oni wszyscy w trakcie kontaktów z klientami muszą prezentować się nienagannie. Właśnie wtedy dobrze jest połączyć znakomicie skrojony garnitur i markową koszulę z logo firmy. Może ono zostać zaprezentowane w formie haftu. Tak wykonana ozdoba może przybrać wiele różnych, bardzo atrakcyjnych kształtów. Świetnie zaprezentuje się na kieszonce koszuli lub klapach marynarki.
Sposób, w jaki odzież wykorzystana zostanie w celach marketingowych, powinien zostać dobrze przemyślany. Trzeba właściwie dobrać ubrania – tak, aby były zgodne z zakresem usług wykonywanych przez dane przedsiębiorstwo. Należycie wybrana odzież może wtedy stać się gwarantem sukcesu prowadzonej spółki.