Wiadomo, że sprzedaż jest motorem napędowym gospodarki. Stanowi także jedyny sposób gwarantujący rozwój przedsiębiorstw. Ta prosta zasada dotyczy zarówno usług, jak i towarów. Metody zbytu tego drugiego produktu są ważną gałęzią wiedzy. Dzięki jakim książkom można ją pogłębić?
„Sprzedaż towarów”
Nikt tak dobrze i wnikliwie nie zbadał interesującego nas tematu jak naukowcy. Szczególnie można zaufać tym, którzy przygotowują podręczniki dla początkujących – to właśnie im potrzeba w pierwszej kolejności rzetelnej wiedzy. Jest ona w opisywanej publikacji ujęta w sposób niezwykle przystępny. Obejmuje wszystkie najważniejsze zagadnienia niezbędne osobom szkolącym się na handlowców i sprzedawców.
Pomoże zatem wszystkim, nawet bardzo młodym, przyszłym mistrzom sprzedaży. Taką gwarancję daje wydawnictwo WSiP, które od lat istnieje na polskim rynku. Lektura tej książki na pewno przyniesie spodziewane rezultaty i pomoże osiągnąć wyznaczone cele.
„Sprzedaż towarów. Obsługa klienta”
To kolejna propozycja wydawnicza gromadząca szereg najważniejszych informacji na temat dostarczania klientom dóbr, których potrzebują. W sposób łatwy, przystępny, ale także rzeczowy wprowadza w tę ważną gałąź wiedzy. Autorzy zadbali o to, by zaprezentować nie tylko suche fakty, ale także sprawdzone techniki osiągania wyznaczonych celów. Akcent położyli zatem na ugruntowanie wiedzy z zakresu rozmowy z klientem.
Uczulają też, że każdy nabywca jest inny i wymaga indywidualnego podejścia. To niebywale ważne, bo używanie kalek w zachowaniu handlowym na pewno nie przynosi dobrych rezultatów. Rozmowa sprzedażowa musi więc przede wszystkim zaspokoić potrzeby osoby chcącej prowadzić z nami interesy. W czasie jej trwania musimy z dbałością o szczegóły przedstawić detale umowy handlowej i dopilnować jej sprawnej realizacji. Tylko bezproblemowo obsłużony klient jest obietnicą, że wróci do nas w przyszłości.
„Sprzedaż pogłębiona 2.0”
Wielką obietnicą jest już slogan umieszczony na okładce tej ciekawej publikacji. Brzmi on: „Sprzedawaj więcej, skuteczniej i za każdym razem”. Możemy zatem z wielką nadzieją przystąpić do lektury, która przyniesie nam szereg ważnych informacji. Piotr Kolmas zadbał bowiem o to, aby przekazywane przez niego rady były możliwie jak najbardziej praktyczne. Dlaczego powinniśmy zaufać temu autorowi?
Jest on doświadczonym trenerem sprzedaży. Wie zatem, jak sprawić, by każda rozmowa handlowa kończyła się sukcesem. Jakich wskazówek udziela? Tych nakierowanych na wzbudzenie w kliencie potrzeby zakupu. On musi wiedzieć, że oferowany towar jest mu niezbędny. Dobrze byłoby też, gdyby w tym czasie zdecydował się na zakupienie jeszcze kilku innych rzeczy. Tak właśnie działa sprzedaż komplementarna, która przynosi największe profity. Jak korzystać w pełni z jej dobrodziejstw? Odpowiedzią na to pytanie jest prezentowana tu publikacja.
„Przepis na sprzedaż”
Autorka tej książki obala przestarzałe mity na temat sprzedaży. W swoich rozważaniach powołuje się na obecne trendy związane z handlem w Internecie. Pragnie uświadomić nam, że musimy zmierzyć się z większą niż kiedyś konkurencją. To stawia przed nami ogromne wyzwanie, ponieważ w wyścigu do sukcesu bierze udział większa liczba zawodników niż dotąd. Co zrobić, by z nimi wygrać? Być najlepszym. Problemem jest tylko uzyskanie przepisu na to, jak ów cel osiągnąć. W zgłębieniu tej wiedzy pomoże nam ta publikacja.
„Psychologia sprzedaży”
Nikt bardziej nie przybliży nas do osiągnięcia sukcesu niż ten, kto sam tego dokonał. Brian Tracy to właśnie ta osoba, która o sprzedaży wie niemal wszystko. Od lat przekazuje swoją wiedzę tym, którzy jej pożądają. My jednak nie musimy uczestniczyć w seminariach, żeby stać się bardziej efektywnymi handlowcami.
Wystarczy nam opisywana tu książka. Z jej pomocą uświadomimy sobie, że możemy osiągnąć w sprzedaży więcej niż kiedykolwiek marzyliśmy. Jakich rad możemy spodziewać się na kartach tej inspirującej księgi? Opisu skutecznych metod i technik sprzedaży. Są stosowane już od ponad 15 lat, pomogą zatem również każdemu z nas.
Zbyt towarów nie jest rzeczą łatwą. Można jednak zrobić coś, by ułatwić sobie drogę do osiągnięcia wymarzonych celów sprzedażowych. Pomogą nam w tym opisane książki. Wiedzę zgłębimy też dzięki setkom innych publikacji dostępnych na rynku.