Menu
Zamknij

A Quick Start Guide To Mobile Marketing : Create A Dynamic Campaign And Improve Your Competitive Advantage

Biblioteka biznesu

Opis


Written For People Who Wish To Improve How Their Customers Perceive Them aby Tapping Into The Benefits Of M-marketing And Its Links With Other Forms Of Digital Marketing, This Title Provides An Understanding Of The Key Concepts And Principles Applied To Social Networking, Such As The Benefits Of Mobile Marketing.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Customer-Centric Marketing: Supporting Sustainability in the Digital Age
od 107 34

1 oferta

Customer-Centric Marketing: Supporting Sustainability in the Digital Age

  • ISBN 9780749472092 
  • Autor James, Jon L. / Kelley, Neil / Richardson, Neil 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Neuromarketing in Action
od 121 75

1 oferta

Neuromarketing in Action

  • ISBN 9780749469276 
  • Wydawnictwo Kogan Page Ltd 
  • Ilość stron 280 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Shopper Marketing
od 196 46

1 oferta

Shopper Marketing

  • ISBN 9780749464714 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Artificial Intelligence Marketing And Predicting Consumer Choice
od 89 67

2 oferty

Artificial Intelligence Marketing And Predicting Consumer Choice

  • ISBN 9780749479558 
  • Autor Struhl, Steven 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Best Digital Marketing Campaigns in the World
od 150 24

1 oferta

Best Digital Marketing Campaigns in the World

  • ISBN 9780749460624 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Out of Print (opr. miękka)
od 127 22

1 oferta

Out of Print (opr. miękka)

  • ISBN 9780749466510 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Brock, George 
  • Wydawnictwo Kogan Page 
  • Ilość stron 272 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Managing Business Risk
od 344 71

1 oferta

Managing Business Risk

  • ISBN 9780749470432 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.