Menu
Zamknij

Accounting Principles IFRS Version (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Weygandt's Accounting Principles continues to provide students with a trusted and clear introduction to fundamental accounting concepts, which has made this best-selling text so popular. Helping students get the most out of their accounting course by making practice simple, the new edition continues to present the accounting cycle from a sole proprietor perspective, whilst providing the latest IFRS integration throughout (separate references to GAAP are made at the end of each chapter for courses where needed). To maximise student achievement a plethora of additional teaching and learning resources will be available including self-tests, exercises, templates, videos and more. Using metric units and companies with a more global feel, this new text is ideal for courses across the world.
  • Autorzy: Weygandt Jerry J., Kimmel Paul D., Kieso Donald E.
  • Ciężar: 2,5
  • Format: 21.0x28.0cm
  • ISBN: 9781119419617
  • Języki: angielski
  • Kod wydawcy: 33075
  • objętość: 1296
  • Oprawa: Miękka
  • PKWiU: 58.11.1
  • Podtytuł: Global edition
  • Rok wydania: 2018
  • rodzaj publikacji: KS
  • Wydawca: Wiley
  • Wysokość: 40

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Convergence Marketing (opr. twarda)
od 123 17

1 oferta

Convergence Marketing (opr. twarda)

  • ISBN 9780470164938 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Richard Rosen 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons 
  • Ilość stron 208 
  • Rok wydania 2009 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Practical Guide to Forecasting Financial Market Volatility (opr. twarda)
od 604 80

1 oferta

Practical Guide to Forecasting Financial Market Volatility (opr. twarda)

  • ISBN 9780470856130 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Ser-Huang Poon, S Poon 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons 
  • Ilość stron 236 
  • Rok wydania 2005 
Porównaj
Biblioteka biznesu, LinkedIn Marketing (opr. miękka)
od 154 20

1 oferta

LinkedIn Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9781118358702 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 384 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, High Probability Trading Strategies (Książka) (opr. twarda)
od 318 87

1 oferta

High Probability Trading Strategies (Książka) (opr. twarda)

  • ISBN 9780470181669 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Robert L. Miner 
  • Ilość stron 288 
  • Rok wydania 2008 
Porównaj
Biblioteka biznesu, YouTube and Video Marketing (opr. miękka)
od 173 42

1 oferta

YouTube and Video Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9780470945018 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 504 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Paul Wilmott Introduces Quantitative Finance (opr. miękka)
od 367 98

1 oferta

Paul Wilmott Introduces Quantitative Finance (opr. miękka)

  • ISBN 9780470319581 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Paul Wilmott 
  • Ilość stron 728 
  • Rok wydania 2007 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Event Marketing How to Successfully Promote Events, Festivals, Conventions, and Expositions (opr. twarda)
od 413 48

1 oferta

Event Marketing How to Successfully Promote Events, Festivals, Conventions, and Expositions (opr. twarda)

  • ISBN 9780470891070 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Preston, C. A. Hoyle, Leonard H. 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons Ltd 
  • Ilość stron 320 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Internet Marketing (opr. miękka)
od 173 42

1 oferta

Internet Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9780470633748 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 608 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Marketing Communications (opr. miękka)
od 458 02

1 oferta

Marketing Communications (opr. miękka)

  • ISBN 9780470319925 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Fredrik Lange 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons 
  • Ilość stron 606 
  • Rok wydania 2009 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.