Menu
Zamknij

AdWords i Analytics - Dostawa 0 zł (opr. miękka) od 41 30

Biblioteka biznesu

Opis

Zajmujesz się reklamą w internecie?
Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje?
Chcesz zostać certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics?
Przyzwyczailiśmy się, iż każdy kolejny rok to rok rekordowych wydatków na reklamę w Internecie. Jest taki kawałek tortu - branża SEM - który rozwija się energicznie i wymaga stałego dokształcania się i doskonalenia umiejętności. Książka omawia najważniejsze branżowe egzaminy z Google AdWords oraz Google Analitycs. Przykłady, ćwiczenia funkcjonalne i opisy funkcji i strategii pozwalają ugruntować wiedzę i powiększyć ją,z łatwością zdać egzaminy przygotowane poprzez markę Google. Jeśli zależy Ci na kolejnym kamieniu milowym swojej kariery, udoskonalonym rozumieniu AdWords udoskonalonej
kontroli nad wydawanymi środkami, ta książka jest dla Ciebie.
Treść pozwoli ugruntować wiedzę konieczną do zdania następujących egzaminów:
Google AdWords – poziom podstawowy
Google AdWords – poziom zaawansowany
Zakupy Google – poziom progresywny
Google Analytics – poziom progresywny
Krzysztof Marzec
absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google AdWords, a także certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleń i artykułów z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego i Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Współwłaściciel agencji DevaGroup. Pracował dla takich marek, jak: DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań.
Tomasz Trzósło
Specjalista SEM i analizy informacji internetowych. Jeden z certyfikowanych trenerów Google AdWords (od 2013 roku). W branży e-commerce od 2008 roku. Na co dzień prowadzi i optymalizuje kampanie AdWords, analizuje statystyki Google Analytics by zapewnić swym klientom najwyższy zwrot z inwestycji w reklamę. Prelegent (Internetowe Rewolucje Googla, Digital Day, WordCamp), Szkoleniowiec (Ministerstwo Cyfryzacji RP, Akademia Google Partners, Uniwersytet Shopera, PPNT Gdynia, Altkom Akademia,). Właściciel ROIEXPERTS.pl. Prowadzi wykłady dotyczące e-commerce na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Finanse publiczne - Współczesne ujęcie - Stanisław Owsiak (opr. miękka)
od 69 30

3 oferty

Finanse publiczne - Współczesne ujęcie - Stanisław Owsiak (opr. miękka)

  • ISBN 9788301190880 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Stanisław Owsiak 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 1148 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Rewolucja z Marketing Automation - Grzegorz Błażewicz (opr. miękka)
od 57 17

2 oferty

Rewolucja z Marketing Automation - Grzegorz Błażewicz (opr. miękka)

  • ISBN 9788301187415 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Grzegorz Błażewicz 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 186 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Przywództwo wyższego stopnia (opr. miękka)
od 57 17

2 oferty

Przywództwo wyższego stopnia (opr. miękka)

  • ISBN 9788301186395 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Ken Blanchard 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 362 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Content marketing po polsku Jak przyciągnąć klient - Jeśli zamówisz do 14:00, wyślemy tego samego dnia. Darmowa dostawa, już od 49,90 zł. (opr. miękka)
od 40 41

1 oferta

Content marketing po polsku Jak przyciągnąć klient - Jeśli zamówisz do 14:00, wyślemy tego samego dnia. Darmowa dostawa, już od 49,90 zł. (opr. miękka)

  • ISBN 9788301181642 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Barbara Stawarz 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 150 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj