Menu
Zamknij

aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw (opr. miękka) od 14 95

Biblioteka biznesu

Opis

Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy grunt dla realizacji nowych koncepcji marketingowych istnieje w niedużych i przeciętnych firmach o wyższym poziomie kultury rynkowej niż w przedsiębiorstwach dużych i pokaźnych.

ukazuje metody i narzędzia wdrażania postępowego podejścia marketingowego, z uwzględnieniem rozmiaru strategicznego i operacyjnego, a także wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań efektywności podejmowanych działań.

Na zakończenie omówione są wyniki badań aktywności marketingowej w sektorze MŚP. Książka zawiera także niemało przykładów z praktyki firm, które osiągnęły sukces rynkowy dzięki używaniu progresywnego marketingu.

O AUTORZE Stanisław Ślusarczyk – prof. Nadzw. Dr hab., pracownik naukowy Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Wykładowca marketingu, strategii marketingowych na rynku międzynarodowym i badań marketingowych.

Autor i współautor kilku książek i wielu opracowań z dziedziny marketingu, ekonomii oraz kilkunastu ekspertyz gospodarczych (biznesplany i wyceny przedsiębiorstw). Kieruje Firmą Consultingową „Niscon-too” specjalizującą się w doradztwie marketingowym i wycenie przedsiębiorstw.

Ekspert akredytowany przez PARP. OPINIE Waga przedstawionej w książce problematyki wynika z roli, jaką w gospodarce polskiej pełnią niewielkie i przeciętne przedsiębiorstwa, które nieraz nie w pełni dostrzegają znaczenie działalności marketingowej i jej wpływ na wyniki ekonomiczne.

Potencjał gospodarczy MŚP ograniczany jest poprzez wąską perspektywę biznesową wielu menedżerów i właścicieli firm. Z tego również względu korzystnie się stało, iż Autor podjął tematykę aktywności marketingowej w tym sektorze.

- Prof. Zw. Dr hab. Krzysztof Opolski

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, stabilność finansowa banków spółdzielczych w pl... (opr. miękka)
od 49 12

1 oferta

stabilność finansowa banków spółdzielczych w pl... (opr. miękka)

  • ISBN 9788375618556 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Krzysztof Kil 
  • Wydawnictwo Poltext 
  • Ilość stron 278 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Wpływ opodatkowania derywatów na rozwój rynków finansowych - Biśta Anna - książka (opr. miękka)
od 32 75

1 oferta

Wpływ opodatkowania derywatów na rozwój rynków finansowych - Biśta Anna - książka (opr. miękka)

  • ISBN 9788381751278 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Anna Biśta 
  • Wydawnictwo Poltext 
  • Ilość stron 250 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, semestr europejski jako narzędzie kształtowania polityki społecznej w unii europejskiej (opr. miękka)
od 36 38

1 oferta

semestr europejski jako narzędzie kształtowania polityki społecznej w unii europejskiej (opr. miękka)

  • ISBN 9788381752893 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Agnieszka Witoń, Gabriela Wronowska, Janusz Rosiek 
  • Wydawnictwo Poltext 
  • Ilość stron 142 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Nagrody biznesowe - Paweł Krzyworzeka (opr. miękka)
od 22 45

2 oferty

Nagrody biznesowe - Paweł Krzyworzeka (opr. miękka)

  • ISBN 9788375618006 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Paweł Krzyworzeka 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 316 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Komunikacja między radą nadzorczą a zarządem w polskich spółkach giełdowych. perspektywa członków rad nadzorczych (opr. miękka)
od 57 95

1 oferta

Komunikacja między radą nadzorczą a zarządem w polskich spółkach giełdowych. perspektywa członków rad nadzorczych (opr. miękka)

  • ISBN 9788381753074 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Michał Rogatko 
  • Wydawnictwo Poltext 
  • Ilość stron 289 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Sektor fintech na europejskim rynku usług bankowych wyzwania konkurencyjne i regulacyjne
od 40 62

2 oferty

Sektor fintech na europejskim rynku usług bankowych wyzwania konkurencyjne i regulacyjne

  • ISBN 9788381750011 
  • Autor Mateusz Folwarski 
  • Wydawnictwo Poltext 
  • Ilość stron 192 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Koncepcja preferencyjnego kredytu w zaspokajaniu.. (opr. miękka)
od 27 28

1 oferta

Koncepcja preferencyjnego kredytu w zaspokajaniu.. (opr. miękka)

  • ISBN 9788381752428 
  • Oprawa miękka 
  • Wydawnictwo Poltext 
  • Ilość stron 176 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, PORADNIK INNOWACYJNEGO SAMORZĄDOWCA INSPIRACJE NARZĘDZIA DOBRE PRAKTYKI - Jan Fazlagić (opr. miękka)
od 35 28

1 oferta

PORADNIK INNOWACYJNEGO SAMORZĄDOWCA INSPIRACJE NARZĘDZIA DOBRE PRAKTYKI - Jan Fazlagić (opr. miękka)

  • ISBN 9788375617986 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jan Fazlagić 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 180 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, problemy badawcze we współczesnych finansach (opr. miękka)
od 33 17

1 oferta

problemy badawcze we współczesnych finansach (opr. miękka)

  • ISBN 9788381752718 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Dorota Kędzior, Marcin Molo, Marcin Surówka 
  • Wydawnictwo Poltext 
  • Ilość stron 136 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.