Menu
Zamknij

aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw (opr. miękka) od 14 95

Biblioteka biznesu

Opis

Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy grunt dla realizacji nowych koncepcji marketingowych istnieje w niedużych i przeciętnych firmach o wyższym poziomie kultury rynkowej niż w przedsiębiorstwach dużych i pokaźnych.

ukazuje metody i narzędzia wdrażania postępowego podejścia marketingowego, z uwzględnieniem rozmiaru strategicznego i operacyjnego, a także wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań efektywności podejmowanych działań.

Na zakończenie omówione są wyniki badań aktywności marketingowej w sektorze MŚP. Książka zawiera także niemało przykładów z praktyki firm, które osiągnęły sukces rynkowy dzięki używaniu progresywnego marketingu.

O AUTORZE Stanisław Ślusarczyk – prof. Nadzw. Dr hab., pracownik naukowy Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Wykładowca marketingu, strategii marketingowych na rynku międzynarodowym i badań marketingowych.

Autor i współautor kilku książek i wielu opracowań z dziedziny marketingu, ekonomii oraz kilkunastu ekspertyz gospodarczych (biznesplany i wyceny przedsiębiorstw). Kieruje Firmą Consultingową „Niscon-too” specjalizującą się w doradztwie marketingowym i wycenie przedsiębiorstw.

Ekspert akredytowany przez PARP. OPINIE Waga przedstawionej w książce problematyki wynika z roli, jaką w gospodarce polskiej pełnią niewielkie i przeciętne przedsiębiorstwa, które nieraz nie w pełni dostrzegają znaczenie działalności marketingowej i jej wpływ na wyniki ekonomiczne.

Potencjał gospodarczy MŚP ograniczany jest poprzez wąską perspektywę biznesową wielu menedżerów i właścicieli firm. Z tego również względu korzystnie się stało, iż Autor podjął tematykę aktywności marketingowej w tym sektorze.

- Prof. Zw. Dr hab. Krzysztof Opolski

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, współczesna scena innowacji. współczesna scena innowacji (opr. miękka)
od 50 58

1 oferta

współczesna scena innowacji. współczesna scena innowacji (opr. miękka)

  • ISBN 9788381752107 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Andrzej H Jasiński 
  • Wydawnictwo Poltext 
  • Ilość stron 252 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Key account management. przygotowanie do negocjacji (opr. miękka)
od 53 99

2 oferty

Key account management. przygotowanie do negocjacji (opr. miękka)

  • ISBN 9788381752527 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Krzysztof Kałucki 
  • Wydawnictwo Poltext 
  • Ilość stron 384 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, stabilność finansowa banków spółdzielczych w pl... (opr. miękka)
od 47 92

1 oferta

stabilność finansowa banków spółdzielczych w pl... (opr. miękka)

  • ISBN 9788375618556 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Krzysztof Kil 
  • Wydawnictwo Poltext 
  • Ilość stron 278 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, polityka wiedzy, a współczesne procesy innowacyjne (opr. miękka)
od 56 33

1 oferta

polityka wiedzy, a współczesne procesy innowacyjne (opr. miękka)

  • ISBN 9788381753470 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Małgorzata Golińska-Pieszyńska 
  • Wydawnictwo Poltext 
  • Ilość stron 256 
  • Rok wydania 2022 
Porównaj
Biblioteka biznesu, e-marketing. planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022
od 46 99

2 oferty

e-marketing. planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022

  • ISBN 9788381753944 
  • Autor Mazurek Grzegorz 
  • Wydawnictwo Poltext 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Nagrody biznesowe - Paweł Krzyworzeka (opr. miękka)
od 19 31

2 oferty

Nagrody biznesowe - Paweł Krzyworzeka (opr. miękka)

  • ISBN 9788375618006 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Paweł Krzyworzeka 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 316 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Rachunkowość finansowa. Wprowadzenie wyd. 2024
od 56 33

1 oferta

Rachunkowość finansowa. Wprowadzenie wyd. 2024

  • ISBN 9788381755856 
  • Autor Marzena Strojek-Filus, Ewa Wanda Maruszewska 
  • Wydawnictwo Poltext 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Odlotowe pomysły - safi bahcall (opr. miękka)
od 49 99

2 oferty

Odlotowe pomysły - safi bahcall (opr. miękka)

  • ISBN 9788380879003 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Safi Bahcall 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 472 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, marketing. sztuka konkurowania i współpracy
od 66 99

2 oferty

marketing. sztuka konkurowania i współpracy

  • ISBN 9788381754590 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Poltext 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.