Menu
Zamknij

Asian Competitors: Marketing For Competitiveness In The Age Of Digital Consumers Philip Kotler

Biblioteka biznesu

Opis

Today's dynamic and uncertain environment has contributed to the changing nature of markets. In order for companies to keep up, they will need to embark on new wave marketing to ride the wave of opportunities provided żeby the changes in the environment, such as the digital revolution.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Marketing Moves Philip Kotler
od 153 91

1 oferta

Marketing Moves Philip Kotler

  • ISBN 9781578516001 
Porównaj
Biblioteka biznesu, H2H Marketing Philip Kotler
od 143 65

1 oferta

H2H Marketing Philip Kotler

  • ISBN 9783030595302 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Principles of Marketing, Global Edtion Philip Kotler (opr. miękka)
od 359 31

1 oferta

Principles of Marketing, Global Edtion Philip Kotler (opr. miękka)

  • ISBN 9781292341132 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 736 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.