Menu
Zamknij

autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce (opr. miękka) od 41 09

Biblioteka biznesu

Opis

firma osobista to obecnie ważny wytwarzający zaufanie, rozpoznawalność, a także reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną markę. Według badań o jej sile decyduje nie tylko strategiczne podejście do jej budowania, lecz także autentyczność i spójne komunikowanie w przestrzeni on-line i off-line. Angelika Chimkowska, specjalizująca się w wytwarzaniu strategii marek i sprzedaży on-line, w swojej najnowsze książce ukazuje, jak wykorzystać siłę firmy osobistej w marketingu, sprzedaży czy pozyskiwaniu wartościowych pracowników oraz angażowaniu rozproszonych zespołów.

Dzięki lekturze jej książki:

- nauczysz się strategicznie planować i krok po kroku produkować silną producenta osobistą,

- zdiagnozujesz swoją oryginalną osobowość marki osobistej,

- dowiesz się, jakie są głównie popełniane błędy na profilach osobistych w social mediach,

- zaplanujesz efektywną komunikację marki osobistej w 100% skoncentrowaną na twoim odbiorcy,

- poznasz 10 kroków pozwalających stworzyć profesjonalny profil na Linkedin,

- dowiesz się, jakie trendy modowe wspierają nasz biznesowy wizerunek i wywołują, iż jesteśmy postrzegani jako autentyczni i spójni,

- zgłębisz zasady netykiety i przeciwdziałania kryzysom wizerunkowym w internecie,

- dowiesz się, jak właściwie reagować na krytykę i hejt w internecie,

- poznasz przydatne programy i aplikacje, które usprawniają działania z zakresu personal brandingu w codzienności biznesowej.

w dodatku w książce odszukasz wypowiedzi wielu prawdziwych liderów, m.in.: Jacka Santorskiego, Jowity Michalskiej, marka Kamińskiego czy Dominiki Bettman, o korzyściach i konsekwencjach aktywności w mediach społecznościowych czy w głównej mierze powtarzanych bzdurach dotyczących silnej producenta osobistej w biznesie.

Jeśli więc szukasz sposobu na:

- autentyczną i spójną komunikację w biznesie,

- zbudowanie przywództwa na bazie swoich konkretnych stron,

- umiejętne wywieranie pozytywnego wpływu przez Twoją aktywność w internecie i social mediach,

to książka „Autentyczny personal branding" nie tylko pozwoli Ci to osiągnąć,dodatkowo pokaże, jak zrobić to w zgodzie z wyznawanymi wartościami.

***

Angelika Chimkowska – strateg silnych marek. Specjalizuje się produktywnej komunikacji i sprzedaży wykorzystującej social selling. Autorka dwóch książek: „Psychologia zmiany w życiu i biznesie" i „Silna firma na Linkedin, czyli social selling w praktyce". Współautorka „Biblii e-biznesu 3.0".

Absolwentka Executive MBA, SGH oraz UW. Mówczyni na wielu prestiżowych konferencjach, w tym Pulsie Biznesu, Europejskim Forum Gospodarczym czy TEDx. Wykłada m.in. Na studiach MBA na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim i w Collegium Civitas. Wymieniona poprzez „Forbes" wśród 25 mistrzyń polskiego Linkedin 2021

Tytuł Autentyczny personal branding, czyli silna firma osobista w praktyce Autor Angelika Chimkowska Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788382311549 ISBN 9788382311549 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Biznes liczba stron 272 Rok wydania 2022 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wydanie 1

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Przezwyciężanie pięciu dysfunkcji pracy zespołowej (opr. broszurowa)
od 31 36

2 oferty

Przezwyciężanie pięciu dysfunkcji pracy zespołowej (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788380871069 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Patrick Lencioni 
  • Wydawnictwo MT BIZNES 
  • Ilość stron 148 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Przyczepne historie - chip heath,dan heath (opr. broszurowa)
od 50 91

2 oferty

Przyczepne historie - chip heath,dan heath (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788380879317 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Chip Heath, Dan Heath 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 320 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Wielcy z wyboru - Jim Collins (opr. miękka)
od 47 51

2 oferty

Wielcy z wyboru - Jim Collins (opr. miękka)

  • ISBN 9788380875654 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jim Collins, Morten Hansen 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 232 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, jak upadają giganci (opr. miękka)
od 33 74

2 oferty

jak upadają giganci (opr. miękka)

  • ISBN 9788380876361 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jim Collins 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 224 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Negocjowanie (opr. miękka)
od 21 74

1 oferta

Negocjowanie (opr. miękka)

  • ISBN 9788377466636 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Brian Tracy 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zero to one (opr. miękka)
od 33 12

2 oferty

Zero to one (opr. miękka)

  • ISBN 9788380871182 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Blake Masters, Peter Thiel 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 220 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, WARREN BUFFETT O BIZNESIE ZASADY GURU Z OMAHA - Richard J. Connors (opr. miękka)
od 38

2 oferty

WARREN BUFFETT O BIZNESIE ZASADY GURU Z OMAHA - Richard J. Connors (opr. miękka)

  • ISBN 9788380872561 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Richard J. Connors 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 280 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Cel, czyli o korzyściach ze skupienia się na tym, co najważniejsze (opr. miękka)
od 42 41

2 oferty

Cel, czyli o korzyściach ze skupienia się na tym, co najważniejsze (opr. miękka)

  • ISBN 9788380879119 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Ben Renshaw 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 248 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.