firma osobista to obecnie ważny wytwarzający zaufanie, rozpoznawalność, a także reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną markę. Według badań o jej sile decyduje nie tylko strategiczne podejście do jej budowania, lecz także autentyczność i spójne komunikowanie w przestrzeni on-line i off-line. Angelika Chimkowska, specjalizująca się w wytwarzaniu strategii marek i sprzedaży on-line, w swojej najnowsze książce ukazuje, jak wykorzystać siłę firmy osobistej w marketingu, sprzedaży czy pozyskiwaniu wartościowych pracowników oraz angażowaniu rozproszonych zespołów.
Dzięki lekturze jej książki:
- nauczysz się strategicznie planować i krok po kroku produkować silną producenta osobistą,
- zdiagnozujesz swoją oryginalną osobowość marki osobistej,
- dowiesz się, jakie są głównie popełniane błędy na profilach osobistych w social mediach,
- zaplanujesz efektywną komunikację marki osobistej w 100% skoncentrowaną na twoim odbiorcy,
- poznasz 10 kroków pozwalających stworzyć profesjonalny profil na Linkedin,
- dowiesz się, jakie trendy modowe wspierają nasz biznesowy wizerunek i wywołują, iż jesteśmy postrzegani jako autentyczni i spójni,
- zgłębisz zasady netykiety i przeciwdziałania kryzysom wizerunkowym w internecie,
- dowiesz się, jak właściwie reagować na krytykę i hejt w internecie,
- poznasz przydatne programy i aplikacje, które usprawniają działania z zakresu personal brandingu w codzienności biznesowej.
w dodatku w książce odszukasz wypowiedzi wielu prawdziwych liderów, m.in.: Jacka Santorskiego, Jowity Michalskiej, marka Kamińskiego czy Dominiki Bettman, o korzyściach i konsekwencjach aktywności w mediach społecznościowych czy w głównej mierze powtarzanych bzdurach dotyczących silnej producenta osobistej w biznesie.
Jeśli więc szukasz sposobu na:
- autentyczną i spójną komunikację w biznesie,
- zbudowanie przywództwa na bazie swoich konkretnych stron,
- umiejętne wywieranie pozytywnego wpływu przez Twoją aktywność w internecie i social mediach,
to książka „Autentyczny personal branding" nie tylko pozwoli Ci to osiągnąć,dodatkowo pokaże, jak zrobić to w zgodzie z wyznawanymi wartościami.
***
Angelika Chimkowska – strateg silnych marek. Specjalizuje się produktywnej komunikacji i sprzedaży wykorzystującej social selling. Autorka dwóch książek: „Psychologia zmiany w życiu i biznesie" i „Silna firma na Linkedin, czyli social selling w praktyce". Współautorka „Biblii e-biznesu 3.0".
Absolwentka Executive MBA, SGH oraz UW. Mówczyni na wielu prestiżowych konferencjach, w tym Pulsie Biznesu, Europejskim Forum Gospodarczym czy TEDx. Wykłada m.in. Na studiach MBA na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim i w Collegium Civitas. Wymieniona poprzez „Forbes" wśród 25 mistrzyń polskiego Linkedin 2021