Menu
Zamknij

Badania jakościowe metody i zastosowania - Praca zbiorowa (opr. miękka) od 43 29

Biblioteka biznesu

Opis

Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy me­nedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań. Potrzebna staje się w szczególności aktualna, wia­rygodna i przystępna wiedza o zachowaniach , a także o działaniach konkurentów. Systematycznie rośnie zatem rola „dobrej" infor­macji pochodzącej z badań marketingowych - jednocześnie ilościowych, jak i jakościowych. Co więcej, wartość takiej informacji doceniana jest nie tylko przez spore korporacje międzynarodowe i agendy rządowe,dodatkowo przez niewielkie i przeciętne przedsiębiorstwa, o lokalnym zasięgu działania.

jednocześnie dostrzegany jest coraz obszerniejszy dysonans pomiędzy tym, co kupujący oficjalnie deklarują a tym, jakie podejmują działania. Zastosowanie metodologii badań jakościowych, której celem jest dotarcie do „wnętrza" konsumenta, rozpoznanie jego emocji, ukrytych motywów i potrzeb, staje się więc niezbędne w identyfikacji rzeczywistych zachowań rynkowych. Metody jakościowe pozwalają na „wyjście" poza deklaracje konsumenta, rozpoznanie jego nieświadomych schematów progresywnania, a także zrozumienie przyczyn irracjonalnych decyzji.


„Autorki, decydując się na przyjęcie pragmatycznego podejścia do problematyki jakościowych badań marketingowych, stworzyły spójną pracę o charakterze podręcznika, prezentującą zagadnienia trudne w sposób klarowny i prosty. Są to z pewnością walory recenzowanego opracowania. (...) Do atutów pracy należą prezentowane w niej liczne przykłady pochodzące z praktyki gospodarczej, zwłaszcza z własnych doświadczeń Autorek, za­angażowanych w sporo przedsięwzięć projektowych asygnowanych przedsiębiorcom. (...)
Praca stanowi niebanalną propozycję wydawniczą, która może wejść do kanonu lektur obowiązkowych dla młodych badaczy, przedsiębiorców zainteresowanych tematem jakościowych badań marketingowych i studentów kierunków ekonomicznych".
Z recenzji prof. UG dr hab. Anny Marii Nikodemskiej-Wołowik

ISBN: 9788381020398
Kod paskowy: 9788381020398
Autorzy: Olejnik Iwona, Kaczmarek Mirosława, Springer Agnieszka
Wydanie: 2
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 31095
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 246
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 15
Waga: 0.4
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Pomysł pieniądze przedsiębiorstwo - Surma Aleksy, Tomasz Szopiński (opr. miękka)
od 38 56

1 oferta

Pomysł pieniądze przedsiębiorstwo - Surma Aleksy, Tomasz Szopiński (opr. miękka)

  • ISBN 9788375569971 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Tomasz Szopiński|Aleksy Surma 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 344 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zarządzanie płynnością finansową przedsiębiorstw - Magdalena Grabowska (opr. miękka)
od 40 92

2 oferty

Zarządzanie płynnością finansową przedsiębiorstw - Magdalena Grabowska (opr. miękka)

  • ISBN 9788381020213 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Magdalena Grabowska 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 168 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Controlling w przedsiębiorstwach produkcyjnych - Elżbieta Janczyk-Strzała (opr. miękka)
od 43 29

2 oferty

Controlling w przedsiębiorstwach produkcyjnych - Elżbieta Janczyk-Strzała (opr. miękka)

  • ISBN 9788381021968 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Elżbieta Janczyk-Strzała 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 184 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zarządzanie projektem. Podręcznik przyszłego PMa (opr. miękka)
od 39 29

2 oferty

Zarządzanie projektem. Podręcznik przyszłego PMa (opr. miękka)

  • ISBN 9788381022323 
  • Oprawa miękka 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 182 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zarządzanie ryzykiem w procesie podejmowania.. (opr. miękka)
od 35 29

2 oferty

Zarządzanie ryzykiem w procesie podejmowania.. (opr. miękka)

  • ISBN 9788381022316 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Marian Noga|Beniamin Noga 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 150 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj
Biblioteka biznesu, ZARZĄDZANIE WARTOŚCIĄ SPóŁKI KAPITAŁOWEJ (opr. miękka)
od 69 84

2 oferty

ZARZĄDZANIE WARTOŚCIĄ SPóŁKI KAPITAŁOWEJ (opr. miękka)

  • ISBN 9788375566635 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Leszek Pawłowicz|Jan K Bielecki 
  • Wydawnictwo Cedewu 
  • Ilość stron 724 
  • Rok wydania 2015 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Teoria i polityka wzrostu gospodarczego (opr. miękka)
od 28 56

2 oferty

Teoria i polityka wzrostu gospodarczego (opr. miękka)

  • ISBN 9788375563580 
  • Oprawa miękka 
  • Autor redakcja: Misala Józef 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 232 
  • Rok wydania 2010 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Bitcoin - Piotrowska Anna Iwona (opr. miękka)
od 46 38

2 oferty

Bitcoin - Piotrowska Anna Iwona (opr. miękka)

  • ISBN 9788381020251 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Anna Iwona Piotrowska 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 266 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Podstawy rachunkowości - od teorii do praktyki (wyd. V zmienione) - Piotr Szczypa (red.) - książka (opr. broszurowa)
od 64 57

2 oferty

Podstawy rachunkowości - od teorii do praktyki (wyd. V zmienione) - Piotr Szczypa (red.) - książka (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788381024990 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Piotr Szczypa 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 502 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.