Menu
Zamknij

Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (opr. miękka) od 18 75

Biblioteka biznesu

Opis

Otwórz się na nowe możliwości zawodowe.

Twoja praca cię rozczarowuje? Jesteś przekonany, że masz talent, potencjał i możesz osiągnąć dużo więcej, a przy tym zarabiać pokaźnie sensowniejsze pieniądze? W takim razie zostań marketerem sieciowym! Nie akwizytorem wałęsającym się od drzwi do drzwi, jedynie profesjonalistą generującym własną sieć sprzedaży i zarabiającym na tej sieci.

konsumenci coraz sprawniej uodparniają się na reklamę telewizyjną, przestają zauważać billboardy i z irytacją wyłączają wyskakujące reklamy internetowe. Współcześni specjaliści ds. Marketingu muszą się nieźle nagimnastykować, by wymyślić taki przekaz, który dotrze do ich grupy docelowej. A tymczasem w rzeczywistym świecie najlepiej sprawdza się to, co na portalach społecznościowych - bezpośredni kontakt z klientem.

Dlatego coraz więcej firm decyduje się na marketing sieciowy, ponieważ doskonale wpasowuje się on w obecną sytuację rynkową. Marketing szeptany działa sprawniej niżeli jakakolwiek inna forma promocji. Jeszcze się zastanawiasz? Nie trać czasu, wyłącznie zostań marketerem sieciowym, zarządzaj samodzielnie swym czasem i zarabiaj. Zysk czystszy już nie będzie!

Zostań profesjonalnym sprzedawcą sieciowym w siedmiu krokach

Ponad dwadzieścia lat temu na konwencie firmowym, Eric Worre przeżył moment objawienia, który na zawsze odmienił jego życie. Na tym zjeździe postanowił zostać profesjonalistą i zostać ekspertem z dziedziny marketingu sieciowego. Od tamtej pory koncentruje się na rozwijaniu potrzebnych do tego umiejętności. W toku prac nad własnym rozwojem, Eric zetknął się z setkami tysięcy ludzi z całego świata. Dzisiaj dzieli się swoją wiedzą w przewodniku, który roznieci w Tobie zamiłowanie do tej profesji i pomoże Ci zdecydować się na zostanie profesjonalistą oraz żyć zgodnie ze swoimi marzeniami.

Ten wyczerpujący przewodnik nauczy Cię:

  • znajdowania prospektów,
  • zapoznawania ich ze swoim produktem albo ofertą,
  • prezentowania swojego artykułu,
  • utrzymywania kontaktu z prospektami,
  • pomagania im w zostaniu klientami albo dystrybutorami,
  • wspierania ich na początku współpracy,
  • rozwijania swojego zespołu w ramach spotkań,
  • i wielu innych umiejętności.

Eric pragnie, byś zdecydował się zostać ekspertem z zakresu marketingu sieciowego - podjął decyzję, aby naprawdę został profesjonalistą. Nie da się zaprzeczyć, iż Nowy Marketing jest ulepszonym rozwiązaniem. A teraz powiedzmy o tym całemu światu.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Ekonomia dla bystrzaków. Wydanie II (opr. miękka)
od 25 34

5 ofert

Ekonomia dla bystrzaków. Wydanie II (opr. miękka)

  • ISBN 9788324672769 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Sean Masaki Flynn 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 368 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Dodatkowe źródło dochodu w 27 dni (opr. miękka)
od 31 11

3 oferty

Dodatkowe źródło dochodu w 27 dni (opr. miękka)

  • ISBN 9788328341708 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Chris Guillebeau 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 336 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, To tylko gra. Wiedza tajemna o zarządzaniu - Dostawa zamówienia do jednej ze 170 księgarni Matras za DARMO (opr. miękka)
od 14 33

5 ofert

To tylko gra. Wiedza tajemna o zarządzaniu - Dostawa zamówienia do jednej ze 170 księgarni Matras za DARMO (opr. miękka)

  • ISBN 9788328308787 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Kirejczyk Edward 
  • Wydawnictwo HELION 
  • Ilość stron 208 
  • Rok wydania 2015 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Biblia copywritingu - Dariusz Puzyrkiewicz
od 39 90

1 oferta

Biblia copywritingu - Dariusz Puzyrkiewicz

  • ISBN 9788328335905 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie? (opr. miękka)
od 27 94

2 oferty

Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie? (opr. miękka)

  • ISBN 9788324674138 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Chris Brogan, Julien Smith 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 296 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (opr. miękka)
od 27 09

2 oferty

Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (opr. miękka)

  • ISBN 9788324683277 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Erica Sadun, Steve Sande 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 240 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (opr. twarda)
od 28 41

1 oferta

Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (opr. twarda)

  • ISBN 9788324648764 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Godin Seth 
  • Wydawnictwo helion 
  • Ilość stron 96 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Telewindykacja, czyli skuteczne odzyskiwanie należności przez telefon (opr. miękka)
od 12 87

1 oferta

Telewindykacja, czyli skuteczne odzyskiwanie należności przez telefon (opr. miękka)

  • ISBN 9788324639007 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Robert Rebizant 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 120 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Przygotowanie do wyceny. Startup okiem praktyka (opr. miękka)
od 33 91

2 oferty

Przygotowanie do wyceny. Startup okiem praktyka (opr. miękka)

  • ISBN 9788324687176 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Grzegorz Sperczyński 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 200 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.