Menu
Zamknij

Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym - Eric Worre (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Otwórz się na nowe możliwości zawodowe

Twoja praca cię rozczarowuje? Jesteś przekonany, iż masz talent, potencjał i możesz osiągnąć dużo więcej, a przy tym zarabiać znacznie sensowniejsze pieniądze? W takim razie zostań marketerem sieciowym! Nie akwizytorem wałęsającym się od drzwi do drzwi, tylko profesjonalistą formującym własną sieć sprzedaży i zarabiającym na tej sieci.

kupujący coraz sprawniej uodparniają się na reklamę telewizyjną, przestają zauważać billboardy i z irytacją wyłączają wyskakujące reklamy internetowe. Współcześni specjaliści ds. Marketingu muszą się nieźle nagimnastykować, by wymyślić taki przekaz, który dotrze do ich grupy docelowej. A tymczasem w rzeczywistym świecie najlepiej sprawdza się to, co na portalach społecznościowych - bezpośredni kontakt z klientem.

Dlatego coraz więcej firm decyduje się na marketing sieciowy, ponieważ nieprzeciętnie wpasowuje się on w obecną sytuację rynkową. Marketing szeptany działa sprawniej niżeli jakakolwiek inna forma promocji. Jeszcze się zastanawiasz? Nie trać czasu, tylko zostań marketerem sieciowym, zarządzaj samodzielnie swym czasem i zarabiaj. Zysk czystszy już nie będzie!

Zostań profesjonalnym sprzedawcą sieciowym w siedmiu krokach

Ponad dwadzieścia lat temu na konwencie firmowym, Eric Worre przeżył moment objawienia, który na za każdym razem odmienił jego życie. Na tym zjeździe postanowił zostać profesjonalistą i zostać ekspertem z dziedziny marketingu sieciowego. Od tamtej pory koncentruje się na rozwijaniu koniecznych do tego umiejętności. W toku prac nad własnym rozwojem, Eric zetknął się z setkami tysięcy ludzi z całego świata. Dzisiaj dzieli się swoją wiedzą w przewodniku, który roznieci w Tobie zamiłowanie do tej profesji i pomoże Ci zdecydować się na zostanie profesjonalistą oraz żyć zgodnie ze swoimi marzeniami.

Ten wyczerpujący przewodnik nauczy Cię:

  • znajdowania prospektów,
  • zapoznawania ich ze swym produktem lub ofertą,
  • prezentowania swojego towaru,
  • utrzymywania kontaktu z prospektami,
  • pomagania im w zostaniu klientami albo dystrybutorami,
  • wspierania ich na początku współpracy,
  • rozwijania swego zespołu w ramach spotkań,
  • i wielu innych umiejętności.

Eric pragnie, byś zdecydował się zostać ekspertem z zakresu marketingu sieciowego - podjął decyzję, żeby naprawdę został profesjonalistą. Nie da się zaprzeczyć, iż Nowy Marketing jest udoskonalonym rozwiązaniem. A dzisiaj powiedzmy o tym całemu światu.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Wstawaj i walcz - Daymond John, Daniel Paisner (opr. broszurowa)
od 39 90

1 oferta

Wstawaj i walcz - Daymond John, Daniel Paisner (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788328347908 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Daniel Paisner 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 248 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj
Biblioteka biznesu, biblia handlowca. najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży (opr. twarda)
od 71 10

1 oferta

biblia handlowca. najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży (opr. twarda)

  • ISBN 9788328391208 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Jeffrey Gitomer 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 352 
  • Rok wydania 2022 
Porównaj
Biblioteka biznesu, giełda. podstawy inwestowania. wydanie iii zaktualizowane (opr. miękka)
od 39 40

1 oferta

giełda. podstawy inwestowania. wydanie iii zaktualizowane (opr. miękka)

  • ISBN 9788328395015 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Adam Zaremba 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 264 
  • Rok wydania 2022 
Porównaj
Biblioteka biznesu, techniki negocjacji i wywierania wpływu (opr. miękka)
od 44 10

1 oferta

techniki negocjacji i wywierania wpływu (opr. miękka)

  • ISBN 9788328395107 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Michał Chmielecki 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 232 
  • Rok wydania 2022 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.