Menu
Zamknij

Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym - Eric Worre (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Otwórz się na nowe możliwości zawodowe.
Twoja praca Cię rozczarowuje? Jesteś przekonany, iż masz talent, potencjał i możesz osiągnąć dużo więcej, a przy tym zarabiać znacznie sensowniejsze pieniądze? W takim razie zostań marketerem sieciowym! Nie akwizytorem wałęsającym się od drzwi do drzwi, tylko profesjonalistą formującym własną sieć sprzedaży i zarabiającym na tej sieci.

kupujący coraz sprawniej uodparniają się na reklamę telewizyjną, przestają zauważać billboardy i z irytacją wyłączają wyskakujące reklamy internetowe. Współcześni specjaliści ds. Marketingu muszą się nieźle nagimnastykować, by wymyślić taki przekaz, który dotrze do ich grupy docelowej. A tymczasem w rzeczywistym świecie najlepiej sprawdza się to, co na portalach społecznościowych - bezpośredni kontakt z klientem. Dlatego coraz więcej firm decyduje się na marketing sieciowy, ponieważ nieprzeciętnie wpasowuje się on w obecną sytuację rynkową. Marketing szeptany działa sprawniej niżeli jakakolwiek inna forma promocji. Jeszcze się zastanawiasz? Nie trać czasu, tylko zostań marketerem sieciowym, zarządzaj samodzielnie swym czasem i zarabiaj. Zysk czystszy już nie będzie!

Ten wyczerpujący przewodnik nauczy Cię:

  • znajdowania prospektów,
  • zapoznawania ich ze swym produktem albo ofertą,
  • prezentowania swego artykułu,
  • utrzymywania kontaktu z prospektami,
  • pomagania im w zostaniu klientami albo dystrybutorami,
  • wspierania ich na początku współpracy,
  • rozwijania swojego zespołu w ramach spotkań,
  • i wielu innych umiejętności.

7 kroków do perfekcji w marketingu wielopoziomowym MLM


Recenzje:

Z marketingiem sieciowym swoją przygodę można zacząć zawsze i w każdym momencie życia. Podobnie było właśnie u autora tego poradnika. Pracował w nieruchomościach i kiedy znalazł się na zakręcie życiowym, pojawiła się szansa właśnie takiego biznesu. Na początku nie chciał, wahał się, ale gdy zobaczył, iż jego ojciec z ochotą zainwestuje, zdecydował się i on zdobyć pieniądze i wejść do interesu.

Nie myślcie sobie dzisiaj, że marketing sieciowy to taka „żyła złota", to po prostu lepszy pomysł na inwestowanie i zarabianie pieniędzy aniżeli inne, również stresujący i ryzykowny, lecz z innej strony kiedy na to popatrzymy, to zobaczymy, iż wszystko teraz przechodzi właśnie na marketing sieciowy, wszystko dzieje się w sieci, w Internecie. Sam autor uświadamia nas, zgadzam się z nim w pełni, iż pogodzić musimy się także z tym,chociaż kochany książki papierowe, to powoli przechodzić zaczynamy na wersje elektroniczne, może nie będzie to rewolucja, która zaskoczy nas dziś czy jutro, ale z biegiem lat i czasu w końcu to nadejdzie. Jeżeli korzystnie się temu przyjrzycie, to stwierdzicie, że mimo wszystko, mimo Waszego sprzeciwu jakobyście nadzwyczaj kochali książki, to ta zmiana w końcu nadejdzie, a dzieje się to już tylko, że powoli.

W książce już na samym początku wyszukacie rozróżnienie pracowników na: niebieskie kołnierzyki – to pracownicy fizyczni, białe kołnierzyki – to osoba wykonująca dany zawód z danymi umiejętnościami, handlowcy – osoby o niezwykle stresującym zawodzie, które prawie codziennie zaczynają pracę od zera, konwencjonalni przedsiębiorcy, i inwestorzy.

Tak, jest prawdą, że musimy przestawić się na nową gospodarkę, która teraz wszystkie sprawy, cały marketing załatwiać będzie i przenosić do sieci.

Książka napisana łatwym i przystępnym językiem, czyta się należycie, a i w samym autorze już od początku znajdujemy bratnią duszę, która wcale nie chce się tutaj wymądrzać, że odkryła sposób na pieniądze. Autor po prostu uświadamia nam jaka jest rzeczywistość i jak ona wyglądać będzie w przyszłości. Na dodatek twarda oprawa dodaje książce wytwornego wyglądu, a niewiele znacząca ilość stron niewątpliwie nikogo nie zniechęci, wręcz zachęci do przeczytania.

prawidłoweRecenzje.pl (2016-08-24)

Ukazała się książka amerykańskiego króla MLM-ów - Erica Worre.
Erie zaczynał swoją karierę pod koniec lat 80. Miał 23 lata, zero oszczędności i ledwo wiązał koniec z końcem. Oferta pracy w marketingu sieciowym wydawała mu się gwiazdką z nieba, okazało się jednak, iż nie jest to wcale takie proste, jak oczekiwał. Jego pierwszą grupą klientów byli znajomi ojca. Po trzech miesiącach źródło się wyczerpało, a dochody znacząco spadły. Był młody, niedużo doświadczony i marzył o znacznych dochodach, osiąganych niewielkim kosztem. Momentem przełomowym w jego karierze był udział w jednej z firmowych konferencji. Odkrył, iż najlepsi sprzedawcy w jego organizacji, którzy tego dnia występowali na scenie, traktują marketing sieciowy w sposób mistrzowski. Stali się ekspertami w tej dziedzinie. Erie postanowił, iż pójdzie ich śladem i zamiast być kiepskim sprzedawcą, zostanie ekspertem od marketingu sieciowego. Ponieważ był wyjątkowo konsekwentnym młodzieńcem, dopiął swojego.
Po 25 latach doświadczeń i licznych sukcesów podzielił się swym przepisem na sukces w książce Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym. Ukazuje w niej metody na poszukiwanie potencjalnych klientów i partnerów biznesowych, umawianie spotkań, prezentacje, zapraszanie i wdrażanie do współpracy. Książka ma rozmiar bardzo użyteczny i mocny. Największym sukcesem Erica była budowa międzynarodowej firmy dystrybucyjnej, której sieć sprzedaży liczyła 500 tys. Dystrybutorów w 60 krajach. W 2009 r. Erie przeszedł na „emeryturę" i od tej pory zajmuje się z reguły wystąpieniami publicznymi i szkoleniami z zakresu marketingu sieciowego.
Prowadzi także internetową stronę treningową networkmarketingpro.com, którą regularnie odwiedza 300 tys. Osób z całego świata. Jednym z największych odkryć Erica był fakt, iż najlepsi ludzie w MLM to nie „rekiny" polujące

Gazeta Ubezpieczeniowa (2014-07-08)


Spis treści:

Wprowadzenie (11)

1. Marketing sieciowy nie jest wyśmienity... Jest po prostu lepszY (15)

2. Jeśli chcesz się zająć marketingiem sieciowym, zajmij się nim profesjonalnie (29)

Pozerzy (29)
Amatorzy (29)
3. Jak w każdym zawodzie, musisz zdobyć pewne umiejętności (35)

4. Umiejętność 1. Znajdowanie prospektów (39)

5. Umiejętność 2. Objaśnianie prospektom artykułu lub okazji (45)

Zasada pierwsza (50)
Zasada druga (50)
Zasada trzecia (51)
Zasada czwarta (51)
Krok pierwszy: śpiesz się (52)
Krok drugi: powiedz komplement (53)
Krok trzeci: przekaż zaproszenie (54)
Krok czwarty: "czy gdybym?" (57)
Krok piąty: potwierdzenie pierwsze - deklaracja terminu (59)
Krok szósty: potwierdzenie drugie - potwierdzenie terminu (60)
Krok siódmy: potwierdzenie trzecie - umówienie się na kolejną rozmowę (61)
Krok ósmy: zakończ rozmowę (61)
6. Umiejętność 3. Prezentowanie prospektom towaru lub okazji (65)

7. Umiejętność 4. Podtrzymywanie kontaktu z prospektami (71)

Zasada pierwsza: kontynuacją jest zrobienie tego, co zapowiedziałeś (71)
Zasada druga: ekspozycje służą tylko do tego, żeby załatwić kolejne ekspozycje (72)
Zasada trzecia: rekrutacja wymaga przeciętnie od czterech do sześciu ekspozycji (75)
Zasada czwarta: skondensuj ekspozycje dla uzyskania lepszych rezultatów (76)
Pytania i wątpliwości (76)
Kiedy prospekci nie wierzą w swoje umiejętności (78)
Kiedy ludzie nie wierzą w marketing sieciowy (79)
8. Umiejętność 5. Przekształcanie prospektów w klientów albo dystrybutorów (83)

9. Umiejętność 6. Wspieranie nowego dystrybutora (89)

Rozmowa o planie działania - część pierwsza (90)
Rozmowa o planie działania - część druga (90)
Rozmowa o planie działania - część trzecia (92)
Rozmowa o planie działania - część czwarta (93)
Rozmowa o planie działania - część piąta (94)
10. Umiejętność 7. Promowanie spotkań (95)

11. Wszystko, co wartościowe, wymaga czasu (101)

Formuła 1/3/5/7 (102)
Jak się uczyć (103)
Zachowuj się tak jak ludzie sukcesu (103)
Nauka (104)
Filmy (105)
Materiały online (105)
Spotkania (105)
Uważaj na wszystko, co może Cię rozproszyć (106)
Działaj (106)
Nauczanie (108)
Znajomości (109)
12. To się opłaca (111)

Kariera, którą sobie stworzysz (111)
Wolność, którą będziesz się cieszyć (112)
Ludzie, na których wpłyniesz (113)
Ludzie, których poznasz (113)
Miejsca, które zwiedzisz (114)
Sprawy, na rzecz których możesz działać (115)
Człowiek, którym się staniesz (117)
O autorze (119)

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Wstawaj i walcz - Daymond John, Daniel Paisner (opr. broszurowa)
od 39 90

1 oferta

Wstawaj i walcz - Daymond John, Daniel Paisner (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788328347908 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Daniel Paisner 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 248 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj
Biblioteka biznesu, nigdy się nie poddawaj! receptura sukcesu według donalda trumpa (opr. miękka)
od 24 38

1 oferta

nigdy się nie poddawaj! receptura sukcesu według donalda trumpa (opr. miękka)

  • ISBN 9788328378421 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Donald J Trump 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 168 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, konflikt, szacunek, zgoda. porozumienie bez przemocy w praktyce biznesowej
od 29 57

1 oferta

konflikt, szacunek, zgoda. porozumienie bez przemocy w praktyce biznesowej

  • ISBN 9788328399174 
  • Autor Monika Panas,Berendt Joanna,Lorenc Vesna 
Porównaj
Biblioteka biznesu, giełda. podstawy inwestowania. wydanie iii zaktualizowane (opr. miękka)
od 36 73

1 oferta

giełda. podstawy inwestowania. wydanie iii zaktualizowane (opr. miękka)

  • ISBN 9788328395015 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Adam Zaremba 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 264 
  • Rok wydania 2022 
Porównaj
Biblioteka biznesu, google analytics w biznesie. poradnik dla zaawansowanych (opr. miękka)
od 34 42

1 oferta

google analytics w biznesie. poradnik dla zaawansowanych (opr. miękka)

  • ISBN 9788328383746 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Martyna Zastrożna 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 200 
  • Rok wydania 2022 
Porównaj
Biblioteka biznesu, biblia handlowca. najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży (opr. twarda)
od 54 50

1 oferta

biblia handlowca. najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży (opr. twarda)

  • ISBN 9788328391208 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Jeffrey Gitomer 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 352 
  • Rok wydania 2022 
Porównaj
Biblioteka biznesu, techniki negocjacji i wywierania wpływu (opr. miękka)
od 33 16

1 oferta

techniki negocjacji i wywierania wpływu (opr. miękka)

  • ISBN 9788328395107 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Michał Chmielecki 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 232 
  • Rok wydania 2022 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.