Menu
Zamknij

Balanced Scorecard Strategy For Dummies (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

A practical, easy-to-understand guide to Balanced Scorecard for busy business leaders The Balanced Scorecard method is an analysis technique designed to translate an organization's mission and vision statement and overall business strategies into specific, quantifiable goals, and to monitor the organization's performance in achieving these goals. Much less technology driven then other analysis approaches, it analyzes an organization's overall performance in four regards: financial analysis, customer service, productivity and internal analysis, and employee growth and satisfaction. Balanced Scorecard Strategy For Dummies breaks down the basics of Balanced Scorecard in simple language with practical, Dummies-style guidance on getting it done. This book covers all the basics of Balanced Scorecard for busy executives and managers-and does it without the high price tag of most professional level Balanced Scorecard guides.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Neuromarketing For Dummies (opr. miękka)
od 81

1 oferta

Neuromarketing For Dummies (opr. miękka)

  • ISBN 9781118518588 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Genco, Stephen / Pohlmann, Andrew / Steidl, Peter 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc 
  • Ilość stron 384 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Practical Guide to Forecasting Financial Market Volatility (opr. twarda)
od 541 94

1 oferta

Practical Guide to Forecasting Financial Market Volatility (opr. twarda)

  • ISBN 9780470856130 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Ser-Huang Poon, S Poon 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons 
  • Ilość stron 236 
  • Rok wydania 2005 
Porównaj
Biblioteka biznesu, LinkedIn Marketing (opr. miękka)
od 137 28

1 oferta

LinkedIn Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9781118358702 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 384 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Fashion Marketing (opr. miękka)
od 170 79

1 oferta

Fashion Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9781405139533 
  • Oprawa miękka 
  • Autor M. Easey 
  • Wydawnictwo Blackwell Science 
  • Ilość stron 276 
  • Rok wydania 2008 
Porównaj
Biblioteka biznesu, High Probability Trading Strategies (Książka) (opr. twarda)
od 284 23

1 oferta

High Probability Trading Strategies (Książka) (opr. twarda)

  • ISBN 9780470181669 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Robert L. Miner 
  • Ilość stron 288 
  • Rok wydania 2008 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Effective SEO and Content Marketing (opr. miękka)
od 154 30

1 oferta

Effective SEO and Content Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9781119628859 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 336 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, YouTube and Video Marketing (opr. miękka)
od 153 58

1 oferta

YouTube and Video Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9780470945018 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 504 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Paul Wilmott Introduces Quantitative Finance (opr. miękka)
od 250 36

1 oferta

Paul Wilmott Introduces Quantitative Finance (opr. miękka)

  • ISBN 9780470319581 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Paul Wilmott 
  • Ilość stron 728 
  • Rok wydania 2007 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Capital in the Twenty First Century (opr. miękka)
od 79 93

1 oferta

Capital in the Twenty First Century (opr. miękka)

  • ISBN 9780674979857 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Thomas Piketty 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons 
  • Ilość stron 816 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.