Menu
Zamknij

Balanced Scorecard Strategy For Dummies (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

A practical, easy-to-understand guide to Balanced Scorecard for busy business leaders The Balanced Scorecard method is an analysis technique designed to translate an organization's mission and vision statement and overall business strategies into specific, quantifiable goals, and to monitor the organization's performance in achieving these goals. Much less technology driven then other analysis approaches, it analyzes an organization's overall performance in four regards: financial analysis, customer service, productivity and internal analysis, and employee growth and satisfaction. Balanced Scorecard Strategy For Dummies breaks down the basics of Balanced Scorecard in simple language with practical, Dummies-style guidance on getting it done. This book covers all the basics of Balanced Scorecard for busy executives and managers-and does it without the high price tag of most professional level Balanced Scorecard guides.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Convergence Marketing (opr. twarda)
od 121 64

1 oferta

Convergence Marketing (opr. twarda)

  • ISBN 9780470164938 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Richard Rosen 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons 
  • Ilość stron 208 
  • Rok wydania 2009 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Practical Guide to Forecasting Financial Market Volatility (opr. twarda)
od 597 29

1 oferta

Practical Guide to Forecasting Financial Market Volatility (opr. twarda)

  • ISBN 9780470856130 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Ser-Huang Poon, S Poon 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons 
  • Ilość stron 236 
  • Rok wydania 2005 
Porównaj
Biblioteka biznesu, LinkedIn Marketing (opr. miękka)
od 152 10

1 oferta

LinkedIn Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9781118358702 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 384 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Marketing Your Event Planning Business Allen, Judy (opr. miękka)
od 156 98

1 oferta

Marketing Your Event Planning Business Allen, Judy (opr. miękka)

  • ISBN 9781118514450 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 260 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, High Probability Trading Strategies (Książka) (opr. twarda)
od 314 34

1 oferta

High Probability Trading Strategies (Książka) (opr. twarda)

  • ISBN 9780470181669 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Robert L. Miner 
  • Ilość stron 288 
  • Rok wydania 2008 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Accounting Principles IFRS Version (opr. miękka)
od 358 53

1 oferta

Accounting Principles IFRS Version (opr. miękka)

  • ISBN 9781119419617 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Donald E Kieso|Jerry J Weygandt|Paul D Kimmel 
  • Wydawnictwo Wiley 
  • Ilość stron 1296 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, YouTube and Video Marketing (opr. miękka)
od 169 96

1 oferta

YouTube and Video Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9780470945018 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 504 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Paul Wilmott Introduces Quantitative Finance (opr. miękka)
od 336 34

1 oferta

Paul Wilmott Introduces Quantitative Finance (opr. miękka)

  • ISBN 9780470319581 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Paul Wilmott 
  • Ilość stron 728 
  • Rok wydania 2007 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Event Marketing How to Successfully Promote Events, Festivals, Conventions, and Expositions (opr. twarda)
od 392 18

1 oferta

Event Marketing How to Successfully Promote Events, Festivals, Conventions, and Expositions (opr. twarda)

  • ISBN 9780470891070 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Preston, C. A. Hoyle, Leonard H. 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons Ltd 
  • Ilość stron 320 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.