Menu
Zamknij

Balanced Scorecard Strategy For Dummies (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

A practical, easy-to-understand guide to Balanced Scorecard for busy business leaders The Balanced Scorecard method is an analysis technique designed to translate an organization's mission and vision statement and overall business strategies into specific, quantifiable goals, and to monitor the organization's performance in achieving these goals. Much less technology driven then other analysis approaches, it analyzes an organization's overall performance in four regards: financial analysis, customer service, productivity and internal analysis, and employee growth and satisfaction. Balanced Scorecard Strategy For Dummies breaks down the basics of Balanced Scorecard in simple language with practical, Dummies-style guidance on getting it done. This book covers all the basics of Balanced Scorecard for busy executives and managers-and does it without the high price tag of most professional level Balanced Scorecard guides.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Neuromarketing For Dummies (opr. miękka)
od 81 74

1 oferta

Neuromarketing For Dummies (opr. miękka)

  • ISBN 9781118518588 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Genco, Stephen / Pohlmann, Andrew / Steidl, Peter 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc 
  • Ilość stron 384 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Fashion Marketing (opr. miękka)
od 170 45

1 oferta

Fashion Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9781405139533 
  • Oprawa miękka 
  • Autor M. Easey 
  • Wydawnictwo Blackwell Science 
  • Ilość stron 276 
  • Rok wydania 2008 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Paul Wilmott Introduces Quantitative Finance (opr. miękka)
od 250 40

1 oferta

Paul Wilmott Introduces Quantitative Finance (opr. miękka)

  • ISBN 9780470319581 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Paul Wilmott 
  • Ilość stron 728 
  • Rok wydania 2007 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Capital in the Twenty First Century (opr. miękka)
od 88 36

1 oferta

Capital in the Twenty First Century (opr. miękka)

  • ISBN 9780674979857 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Thomas Piketty 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons 
  • Ilość stron 816 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Event Marketing How to Successfully Promote Events, Festivals, Conventions, and Expositions (opr. twarda)
od 375 78

1 oferta

Event Marketing How to Successfully Promote Events, Festivals, Conventions, and Expositions (opr. twarda)

  • ISBN 9780470891070 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Preston, C. A. Hoyle, Leonard H. 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons Ltd 
  • Ilość stron 320 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Internet Marketing (opr. miękka)
od 158 29

1 oferta

Internet Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9780470633748 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 608 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Green to Gold (opr. miękka)
od 81 74

1 oferta

Green to Gold (opr. miękka)

  • ISBN 9780470393741 
  • Oprawa miękka 
  • Autor D. Esty 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons 
  • Ilość stron 416 
  • Rok wydania 2008 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Handbook of Polymer Synthesis, Characterization, and Process (opr. twarda)
od 1 085 14

1 oferta

Handbook of Polymer Synthesis, Characterization, and Process (opr. twarda)

  • ISBN 9780470630327 
  • Oprawa twarda 
  • Ilość stron 644 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Silos Politics & Turf Wars (opr. twarda)
od 88 18

1 oferta

Silos Politics & Turf Wars (opr. twarda)

  • ISBN 9780787976385 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Patrick M. Lencioni 
  • Ilość stron 224 
  • Rok wydania 2006 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.