Menu
Zamknij

Basic Motorsport Engineering (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis


Motorsport Is Not Just About The Spectacle Of Some Of The World's Most Popular And Famous Sporting Events - It Also Plays A Crucial Role In Developing Fresh Techniques And Technologies. This Book Covers Introductory Topics In Motorsport From Vehicle Scien

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, A Practical Guide To Indie Game Marketing (opr. miękka)
od 258 42

1 oferta

A Practical Guide To Indie Game Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9781138801547 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Dreskin, Joel 
  • Ilość stron 170 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, AIRLINE MARKETING & MANAGEMENT (opr. miękka)
od 133 34

2 oferty

AIRLINE MARKETING & MANAGEMENT (opr. miękka)

  • ISBN 9781409401490 
  • Oprawa miękka 
  • Autor SHAW, STEPHEN 
  • Wydawnictwo ASHGATE PUBLISHING 
  • Ilość stron 378 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj
Biblioteka biznesu, The Psychology of Food Marketing and Overeating (opr. miękka)
od 210 22

1 oferta

The Psychology of Food Marketing and Overeating (opr. miękka)

  • ISBN 9780367223168 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 130 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Sensory Marketing (opr. miękka)
od 282 08

1 oferta

Sensory Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9781138041011 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 404 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Marketing for Tourism and Hospitality Middleton, Victor; Fyall, Alan; Morgan, Mike; Ranchhod, Ashok (opr. miękka)
od 240 68

1 oferta

Marketing for Tourism and Hospitality Middleton, Victor; Fyall, Alan; Morgan, Mike; Ranchhod, Ashok (opr. miękka)

  • ISBN 9781138121294 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 594 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj
Biblioteka biznesu, The New Rules Of Green Marketing : Strategies, Tools, And Inspiration For Sustainable Branding (opr. miękka)
od 181 72

1 oferta

The New Rules Of Green Marketing : Strategies, Tools, And Inspiration For Sustainable Branding (opr. miękka)

  • ISBN 9781906093440 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Ottman, Jacquelyn A. 
  • Ilość stron 272 
  • Rok wydania 2010 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Sport Public Relations and Communication (opr. miękka)
od 389 07

1 oferta

Sport Public Relations and Communication (opr. miękka)

  • ISBN 9781856176156 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 282 
  • Rok wydania 2010 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.