Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować! Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z klientem Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych sytuacjach Niech żyje Król Klient wielki, czyli kto i co naprawdę liczy się w procesie sprzedaży Jeffrey Gitomer jest jedną z tych zadziwiających osób, którym udało się wejść na szczyt bez użytkowania rozmaitych brudnych sztuczek.
Od lat tłumaczy, iż klient w oczach sprzedawcy powinien być najcenniejszym, najmocniej godnym szacunku partnerem, a nie frajerem do oskubania. Że klienta należy posłuchać i pomóc mu wybrać to, czego naprawdę potrzebuje, a nie to, co ciśnie w kąt tuż po dokonaniu transakcji.
Że klient potraktowany z całkowitą szczerością i zaangażowaniem wróci do swojego ulubionego sprzedawcy i nawiąże z nim długoterminowe relacje ku obopólnej satysfakcji. Sprawdzone podejście handlowe Jeffreya okazuje się jeszcze skuteczniejsze w relacjach z dzisiejszym klientem.
świeże wydanie Biblii handlowca pokazuje sprzedaż w nieco szerszym kontekście, wzbogaca dotychczasowe tradycyjne ujęcie o części odzwierciedlające współczesne realia biznesowe, ekonomiczne i konsumenckie (jednocześnie te konwencjonalne, jak i internetowe).
To kompleksowy przewodnik po nawiązywaniu kontaktów, umawianiu spotkań, finalizowaniu transakcji i zarabianiu pieniędzy. Traktuje o lojalności, relacjach, rekomendacjach i poleceniach -- o prawdziwych transakcjach, prawdziwej wartości i prawdziwych zyskach.
10,5 przykazania sprzedaży 12,5 wartości dobrego sprzedawcy zniewalanie klienta Dobra prezentacja Wątpliwości, zamknięcie i kolejne podejścia Głoszenie nowiny Nawiązywanie kontaktów Prorocy i zyski W górę, dochodzie!
Przekuwaj kontakty w relacje, a relacje w polecenia -- i sprzedawaj ludziom to, o czym marzą! O autorze Jeffrey Gitomer - jest amerykańskim pisarzem, mówcą i trenerem biznesu. Jego książki regularnie uzyskują status bestsellerów New York Timesa i Amazona.
Zajmuje się technikami sprzedaży, zyskiwania lojalności klientów i rozwojem osobistym. Niekiedy budzi kontrowersje: w listopadzie 2003 roku został pierwszym pasażerem z zakazem lotów liniami US Airways z uwagi na ciągłe skargi i konfrontacje z pracownikami.
Mieszka w Charlotte w Karolinie Północnej.