Menu
Zamknij

biblia handlowca. najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży (opr. twarda) od 58 39

Biblioteka biznesu

Opis

Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować! Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z klientem Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych sytuacjach Niech żyje Król Klient wielki, czyli kto i co naprawdę liczy się w procesie sprzedaży Jeffrey Gitomer jest jedną z tych zadziwiających osób, którym udało się wejść na szczyt bez użytkowania rozmaitych brudnych sztuczek.

Od lat tłumaczy, iż klient w oczach sprzedawcy powinien być najcenniejszym, najmocniej godnym szacunku partnerem, a nie frajerem do oskubania. Że klienta należy posłuchać i pomóc mu wybrać to, czego naprawdę potrzebuje, a nie to, co ciśnie w kąt tuż po dokonaniu transakcji.

Że klient potraktowany z całkowitą szczerością i zaangażowaniem wróci do swojego ulubionego sprzedawcy i nawiąże z nim długoterminowe relacje ku obopólnej satysfakcji. Sprawdzone podejście handlowe Jeffreya okazuje się jeszcze skuteczniejsze w relacjach z dzisiejszym klientem.

świeże wydanie Biblii handlowca pokazuje sprzedaż w nieco szerszym kontekście, wzbogaca dotychczasowe tradycyjne ujęcie o części odzwierciedlające współczesne realia biznesowe, ekonomiczne i konsumenckie (jednocześnie te konwencjonalne, jak i internetowe).

To kompleksowy przewodnik po nawiązywaniu kontaktów, umawianiu spotkań, finalizowaniu transakcji i zarabianiu pieniędzy. Traktuje o lojalności, relacjach, rekomendacjach i poleceniach -- o prawdziwych transakcjach, prawdziwej wartości i prawdziwych zyskach.

10,5 przykazania sprzedaży 12,5 wartości dobrego sprzedawcy zniewalanie klienta Dobra prezentacja Wątpliwości, zamknięcie i kolejne podejścia Głoszenie nowiny Nawiązywanie kontaktów Prorocy i zyski W górę, dochodzie!

Przekuwaj kontakty w relacje, a relacje w polecenia -- i sprzedawaj ludziom to, o czym marzą! O autorze Jeffrey Gitomer - jest amerykańskim pisarzem, mówcą i trenerem biznesu. Jego książki regularnie uzyskują status bestsellerów New York Timesa i Amazona.

Zajmuje się technikami sprzedaży, zyskiwania lojalności klientów i rozwojem osobistym. Niekiedy budzi kontrowersje: w listopadzie 2003 roku został pierwszym pasażerem z zakazem lotów liniami US Airways z uwagi na ciągłe skargi i konfrontacje z pracownikami.

Mieszka w Charlotte w Karolinie Północnej.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, nigdy się nie poddawaj! receptura sukcesu według donalda trumpa (opr. miękka)
od 23 58

3 oferty

nigdy się nie poddawaj! receptura sukcesu według donalda trumpa (opr. miękka)

  • ISBN 9788328378421 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Donald J Trump 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 168 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, konflikt, szacunek, zgoda. porozumienie bez przemocy w praktyce biznesowej
od 28 59

2 oferty

konflikt, szacunek, zgoda. porozumienie bez przemocy w praktyce biznesowej

  • ISBN 9788328399174 
  • Autor Monika Panas,Berendt Joanna,Lorenc Vesna 
Porównaj
Biblioteka biznesu, giełda. podstawy inwestowania. wydanie iii zaktualizowane (opr. miękka)
od 36 04

3 oferty

giełda. podstawy inwestowania. wydanie iii zaktualizowane (opr. miękka)

  • ISBN 9788328395015 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Adam Zaremba 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 264 
  • Rok wydania 2022 
Porównaj
Biblioteka biznesu, google analytics w biznesie. poradnik dla zaawansowanych (opr. miękka)
od 32 70

3 oferty

google analytics w biznesie. poradnik dla zaawansowanych (opr. miękka)

  • ISBN 9788328383746 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Martyna Zastrożna 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 200 
  • Rok wydania 2022 
Porównaj
Biblioteka biznesu, przygotowanie do wyceny. startup okiem praktyka (opr. miękka)
od 53

1 oferta

przygotowanie do wyceny. startup okiem praktyka (opr. miękka)

  • ISBN 9788324687176 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Sperczyński Grzegorz 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 200 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj
Biblioteka biznesu, design thinking. jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków twojej firmy (opr. broszurowa)
od 43 88

3 oferty

design thinking. jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków twojej firmy (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788328384958 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Danuta Piasecka 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 232 
  • Rok wydania 2022 
Porównaj
Biblioteka biznesu, techniki negocjacji i wywierania wpływu (opr. miękka)
od 31 79

3 oferty

techniki negocjacji i wywierania wpływu (opr. miękka)

  • ISBN 9788328395107 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Michał Chmielecki 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 232 
  • Rok wydania 2022 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Przedsiębiorczość. (opr. twarda)
od 61

1 oferta

Przedsiębiorczość. (opr. twarda)

  • ISBN 9788328370210 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Brian Tracy 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 208 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.