Menu
Zamknij

bogactwo brandingu. rozmowy z twórcami największych polskich marek

Biblioteka biznesu

Opis

W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski - Staszek Mencwel - Wojtek Mierowski - Alicja Myśliwiec - Michał Pawlik - Piotr Ręczajski - Mariusz Ryciak - Bartek Serafiński - Łukasz Słotwiński - Wojtek Sokół - Sebastian Studniarski - Paweł Tyszkiewicz - Michał Wasilewski - Robert Zydel Ile komunikatów reklamowych odbieramy w ciągu godziny? Ile powiadomień, e-maili, sloganów…? Czy w tym zalewie informacji znajdzie się coś, co będzie w stanie nas jeszcze poruszyć i przyciągnąć naszą uwagę? marki zabiegają o nasze względy. Kuszą obietnicami, przyciągają wzrok kolorami i hasłami. Ostatecznie do naszej łazienki trafi tylko jedna z kilkudziesięciu dostępnych na półce past do zębów. Dlaczego zatem jedne producenta przyciągają uwagę tłumów, a inne są niedostrzegane? Kto za tym wszystkim stoi? „mnogość brandingu" to pierwsza publikacja będąca inicjatywą branży, poświęcona zjawisku brandingu na polskim rynku. Adam Lis i Alicja Myśliwiec przeprowadzili rozmowy z twórcami największych polskich marek. Efektem jest wyjątkowy zapis spotkań ludzi, którzy wpływają na codzienne wybory konsumenckie. To konfrontacja przedstawicieli największych agencji brandingowych z przedstawicielami działów marketingu firm, które wszyscy znamy. To wyjątkowy przewodnik po świecie brandingu przygotowany na bazie doświadczeń najkorzystniejszych polskich agencji brandingowych i największych polskich marek. Każdy kto sięgnie po tę książkę pozna ludzi, którzy stworzyli najmocniej znane marki w Polsce i kulisy, jak były one budowane. Od najlepszych w branży dostanie jeszcze know how, jak wytwarzać uznane i pożądane producenta. Książka posiada dużo eksperckich danych, niebanalnych historii i przykładów z rynku. Jest to praktyczny przewodnik dla biznesu - właścicieli firm, zarządzających, wszelkich, którzy posiadają do czynienia z marką, marketingiem, komunikacją i brandingiem. To vademecum dla grafików, projektantów i strategów w branży. To zapis historii naszej współczesności, która wpływa na sposób bycia, życia i myślenia. To wreszcie promocja prawidłowych praktyk. Co więcej, ta unikatowa książka kreuje forum podmiany opinii, platformę dialogu pomiędzy praktykami a teoretykami. Dzięki niej właściciele firm będą wiedzieli, jak właściwie wybrać agencję brandingową, a kupujący będą mogli dokonywać świadomych wyborów. Tytuł zasobność brandingu. Rozmowy z twórcami największych polskich marek Autor Adam Lis Wydawnictwo PWN EAN 9788301225773 ISBN 9788301225773 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing kolekcja Marketing PWN ilość stron 152 Rok wydania 2022 Oprawa Miękka Wydanie 1

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, sztuka feedbacku. jak korzystać z potencjału informacji zwrotnej (opr. miękka)
od 74 97

1 oferta

sztuka feedbacku. jak korzystać z potencjału informacji zwrotnej (opr. miękka)

  • ISBN 9788301220464 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Grzegorz Radłowski 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 290 
  • Rok wydania 2022 
Porównaj
Biblioteka biznesu, MEDIALNE LWY DLA REKINÓW BIZNESU SZTUKA ŚWIADOMEGO WYKORZYSTANIA MEDIÓW TW (opr. twarda)
od 46 50

1 oferta

MEDIALNE LWY DLA REKINÓW BIZNESU SZTUKA ŚWIADOMEGO WYKORZYSTANIA MEDIÓW TW (opr. twarda)

  • ISBN 9788301180058 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Aleksandra Ślifirska 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 200 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj
Biblioteka biznesu, sapiens na zakupach. o tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy
od 86 78

1 oferta

sapiens na zakupach. o tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy

  • ISBN 9788301223243 
  • Autor Bucki Piotr 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 380 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Handel zagraniczny. transformacja biznesu międzynarodowego (opr. miękka)
od 93 95

1 oferta

Handel zagraniczny. transformacja biznesu międzynarodowego (opr. miękka)

  • ISBN 9788301218263 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Zdzislaw W Puslecki 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 480 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Scrum. 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć. wspólna wiedza wielu ekspertów (opr. miękka)
od 65 48

1 oferta

Scrum. 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć. wspólna wiedza wielu ekspertów (opr. miękka)

  • ISBN 9788301215835 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Verheyen Gunther 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 258 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zarządzanie produkcją. produkt, technologia, organizacja (opr. miękka)
od 84 46

1 oferta

Zarządzanie produkcją. produkt, technologia, organizacja (opr. miękka)

  • ISBN 9788301219000 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Edward Pająk 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 370 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, markethic. jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną
od 46 14

1 oferta

markethic. jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną

  • ISBN 9788301222369 
  • Autor Ryciak Mariusz 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 156 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Semiotyka w marketingu. Jak badać znaki, symbole i kody rynku?
od 74 97

1 oferta

Semiotyka w marketingu. Jak badać znaki, symbole i kody rynku?

  • ISBN 9788301233006 
  • Autor Polak Krzysztof, Żurawicka Marzena 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 300 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Ryzyko akcji notowanych na GPW - Wiesław Dębski (opr. miękka)
od 89

1 oferta

Ryzyko akcji notowanych na GPW - Wiesław Dębski (opr. miękka)

  • ISBN 9788301199562 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Ewa Feder-Sempach, Wiesław Dębski, Szymon Wójcik 
  • Wydawnictwo PWN 
  • Ilość stron 250 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.