Menu
Zamknij

Buntownicy. Kreatywni liderzy zmieniają świat - Adam Grant (opr. miękka) od 30 48

Biblioteka biznesu

Opis

Adam Grant, jeden z najbardziej fascynujących i prowokujących myślicieli z dziedziny zarządzania swojego pokolenia, autor bestsellerów „New York Timesa", tym razem ukazuje, w jaki sposób możemy bronić naszych najkorzystniejszych pomysłów i idei wydajnie wprowadzać je w życie i jak liderzy mogą skutecznie namawiać i stymulować swoich pracowników do tego, aby ci myśleli nieszablonowo i głośno wyrażali swoje krytyczne opinie.
W książce Buntownicy ponownie podejmuje wyzwanie związane z poprawianiem świata, w którym żyjemy, tym razem jednak z perspektywy pioniera i pomysłodawcy – tego, kto dopiero przeciera szlaki, postanawia płynąć pod prąd, nie chce dopasować się do opinii większości, jest buntownikiem, nonkonformistą, kimś, kto kwestionuje zastane klasyczne reguły i status quo. W jaki sposób możemy występować w obronie naszych pionierskich pomysłów i idei oraz wprowadzać je w życie, nie narażając przy tym na szwank naszej reputacji, związków z innymi oraz kariery zawodowej?
Wykorzystując zaskakujące wyniki badań naukowych, a także historie przypadków znanych osób ze świata biznesu, polityki, sportu i przemysłu rozrywkowego, Grant obala powszechnie obowiązujące przekonania, według których nonkonformiści, którzy odnoszą sukcesy, są urodzonymi liderami, którzy odważnie podejmują wszelkiego rodzaju ryzykowne decyzje.
W Buntownikach wyjaśnia nam, w jaki sposób należy właściwie rozpoznawać okazje do zmiany, słusznie oceniać korzystne pomysły i idee, przezwyciężać lęk, obawy i niepewność oraz wysuwać propozycje i sugestie, które zostaną wysłuchane i wzięte pod uwagę przez ludzi z naszego otoczenia.
Z książki dowiadujemy się o sprawnych metodach działania wykorzystywanych m.in. Przez:
• pewnego przedsiębiorcę, który dokonując prezentacji swego start-upu, wyjaśnia powody, dla których nie należy weń inwestować;
• jedną z pracownic producenta Apple, która miała odwagę rzucić wyzwanie Steve’owi Jobsowi, mimo iż znajdował się on trzy poziomy wyżej od niej w hierarchii kierowniczej;
• pewną analityczkę CIA, która zakwestionowała regułę tajności obowiązującą od zawsze we wszystkich agencjach tajnych służb;
• pewnego miliardera, guru branży finansowej, który zwalnia pracowników za to, iż nie wypowiadają się oni krytycznie o nim samym;
• pewnego producenta filmowego, który, zadając jedno kluczowe pytanie, ocalił od niebytu pierwszy animowany firm wytwórni Disneya oparty na oryginalnym scenariuszu.
Skłonność do podejmowania kontrowersyjnych decyzji nie została zakodowana w naszym DNA; jest to na ogół akt świadomej woli.
*****
ADAM GRANT - poprzez cztery kolejne lata uznawany za najistotniej lubianego profesora prestiżowej Wharton School of Business, jest jednym z dwudziestu pięciu najmocniej wpływowych myślicieli w dziedzinie zarządzania (management thinkers) na świecie (w rankingu Thinkers50), jednym z najistotniej wpływowych international thinkers z dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi (HR), a także jednym z czterdziestu najistotniej cenionych na świecie profesorów zarządzania, którzy nie ukończyli jeszcze 40 lat. W przeszłości występował jako zawodowy magik-iluzjonista, a także uprawiał wyczynowo skoki do wody z trampoliny.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Zaufanie działa! Cztery kluczowe czynniki budowania trwałych związków (opr. broszurowa)
od 17 22

3 oferty

Zaufanie działa! Cztery kluczowe czynniki budowania trwałych związków (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788377465288 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Blanchard Ken, Olmstead Cynthia, Lawrence Martha 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 120 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Jak radzić sobie z ludźmi, których nie da się znieść (opr. miękka)
od 26 65

3 oferty

Jak radzić sobie z ludźmi, których nie da się znieść (opr. miękka)

  • ISBN 9788377464304 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Rick Brinkman|Rick Kirschner 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 384 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Jak wygrać każde negocjacje (opr. miękka)
od 25 25

2 oferty

Jak wygrać każde negocjacje (opr. miękka)

  • ISBN 9788377463376 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Robert Mayer 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 342 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zarządzanie czasem (opr. broszurowa)
od 15 50

3 oferty

Zarządzanie czasem (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788377468418 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Brian Tracy 
  • Wydawnictwo MT BIZNES 
  • Ilość stron 114 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Kto zabił zmianę? (opr. miękka)
od 13 49

3 oferty

Kto zabił zmianę? (opr. miękka)

  • ISBN 9788377464007 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Blanchard Ken, Britt John, Hoekstra Judd 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 112 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Lean CEO (opr. twarda)
od 41 84

2 oferty

Lean CEO (opr. twarda)

  • ISBN 9788380870154 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Jacob Stoller 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 350 
  • Rok wydania 2015 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Legendarna Obsługa Klienta - Blanchard Ken, Cuff Kathy, Halsey Vicki (opr. miękka)
od 16 65

2 oferty

Legendarna Obsługa Klienta - Blanchard Ken, Cuff Kathy, Halsey Vicki (opr. miękka)

  • ISBN 9788377469521 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Ken Blanchard|Kathy Cuff|Vicki Halsey 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 180 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Money (opr. miękka)
od 18 59

3 oferty

Money (opr. miękka)

  • ISBN 9788377464229 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Schäfer Bodo 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 224 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, ZARZĄDZAJ SWOIM CZASEM, PAMELA DODD, DOUG SUNDHEIM (opr. miękka)
od 21 49

2 oferty

ZARZĄDZAJ SWOIM CZASEM, PAMELA DODD, DOUG SUNDHEIM (opr. miękka)

  • ISBN 9788377468197 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Pamela Dodd|Doug Sundheim 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 158 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj