Menu
Zamknij

Buntownicy. Kreatywni liderzy zmieniają świat - Adam Grant (opr. miękka) od 31 97

Biblioteka biznesu

Opis

Adam Grant, jeden z najbardziej fascynujących i prowokujących myślicieli z dziedziny zarządzania swojego pokolenia, autor bestsellerów „New York Timesa", tym razem ukazuje, w jaki sposób możemy bronić naszych najkorzystniejszych pomysłów i idei wydajnie wprowadzać je w życie i jak liderzy mogą skutecznie namawiać i stymulować swoich pracowników do tego, aby ci myśleli nieszablonowo i głośno wyrażali swoje krytyczne opinie.
W książce Buntownicy ponownie podejmuje wyzwanie związane z poprawianiem świata, w którym żyjemy, tym razem jednak z perspektywy pioniera i pomysłodawcy – tego, kto dopiero przeciera szlaki, postanawia płynąć pod prąd, nie chce dopasować się do opinii większości, jest buntownikiem, nonkonformistą, kimś, kto kwestionuje zastane klasyczne reguły i status quo. W jaki sposób możemy występować w obronie naszych pionierskich pomysłów i idei oraz wprowadzać je w życie, nie narażając przy tym na szwank naszej reputacji, związków z innymi oraz kariery zawodowej?
Wykorzystując zaskakujące wyniki badań naukowych, a także historie przypadków znanych osób ze świata biznesu, polityki, sportu i przemysłu rozrywkowego, Grant obala powszechnie obowiązujące przekonania, według których nonkonformiści, którzy odnoszą sukcesy, są urodzonymi liderami, którzy odważnie podejmują wszelkiego rodzaju ryzykowne decyzje.
W Buntownikach wyjaśnia nam, w jaki sposób należy właściwie rozpoznawać okazje do zmiany, słusznie oceniać korzystne pomysły i idee, przezwyciężać lęk, obawy i niepewność oraz wysuwać propozycje i sugestie, które zostaną wysłuchane i wzięte pod uwagę przez ludzi z naszego otoczenia.
Z książki dowiadujemy się o sprawnych metodach działania wykorzystywanych m.in. Przez:
• pewnego przedsiębiorcę, który dokonując prezentacji swego start-upu, wyjaśnia powody, dla których nie należy weń inwestować;
• jedną z pracownic producenta Apple, która miała odwagę rzucić wyzwanie Steve’owi Jobsowi, mimo iż znajdował się on trzy poziomy wyżej od niej w hierarchii kierowniczej;
• pewną analityczkę CIA, która zakwestionowała regułę tajności obowiązującą od zawsze we wszystkich agencjach tajnych służb;
• pewnego miliardera, guru branży finansowej, który zwalnia pracowników za to, iż nie wypowiadają się oni krytycznie o nim samym;
• pewnego producenta filmowego, który, zadając jedno kluczowe pytanie, ocalił od niebytu pierwszy animowany firm wytwórni Disneya oparty na oryginalnym scenariuszu.
Skłonność do podejmowania kontrowersyjnych decyzji nie została zakodowana w naszym DNA; jest to na ogół akt świadomej woli.
*****
ADAM GRANT - poprzez cztery kolejne lata uznawany za najistotniej lubianego profesora prestiżowej Wharton School of Business, jest jednym z dwudziestu pięciu najmocniej wpływowych myślicieli w dziedzinie zarządzania (management thinkers) na świecie (w rankingu Thinkers50), jednym z najistotniej wpływowych international thinkers z dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi (HR), a także jednym z czterdziestu najistotniej cenionych na świecie profesorów zarządzania, którzy nie ukończyli jeszcze 40 lat. W przeszłości występował jako zawodowy magik-iluzjonista, a także uprawiał wyczynowo skoki do wody z trampoliny.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy (opr. miękka)
od 25 48

3 oferty

Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy (opr. miękka)

  • ISBN 9788380872486 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Chris Zook|James Allen 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 214 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Efektywne spotkanie biznesowe. Jak nie umrzeć z nudów na zebraniu - PATRICK LENCIONI (opr. miękka)
od 25 66

3 oferty

Efektywne spotkanie biznesowe. Jak nie umrzeć z nudów na zebraniu - PATRICK LENCIONI (opr. miękka)

  • ISBN 9788380872417 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Lencioni Patrick 
  • Wydawnictwo MT BIZNES 
  • Ilość stron 290 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Moje przygody z marketingiem - Philip Kotler (opr. miękka)
od 28 29

5 ofert

Moje przygody z marketingiem - Philip Kotler (opr. miękka)

  • ISBN 9788380870642 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Philip Kotler 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 295 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Trzy kluczowe cechy idealnego członka zespołu. Opowieść o przywództwie - PATRICK LENCIONI (opr. miękka)
od 25 66

3 oferty

Trzy kluczowe cechy idealnego członka zespołu. Opowieść o przywództwie - PATRICK LENCIONI (opr. miękka)

  • ISBN 9788380871519 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Patrick Lencioni 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 242 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Matchmaking. Kto co dostaje i dlaczego - (opr. miękka)
od 31 44

4 oferty

Matchmaking. Kto co dostaje i dlaczego - (opr. miękka)

  • ISBN 9788380871090 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Alvin E Roth 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 280 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Ziglar o sprzedaży - Dostawa 0 zł (opr. broszurowa)
od 31 97

3 oferty

Ziglar o sprzedaży - Dostawa 0 zł (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788377469750 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Zig Ziglar 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 412 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Marketing 3.0 (opr. broszurowa)
od 21 99

5 ofert

Marketing 3.0 (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788380871151 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan 
  • Wydawnictwo MT BIZNES 
  • Ilość stron 200 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.