Menu
Zamknij

Challenges for communication management and public relations in international mergers and acquisitions - ryszard?awniczak

Biblioteka biznesu

Opis

Międzynarodowe fuzje i przejęcia to jedno z najbardziej aktualnych zjawisk gospodarczych w gospodarce światowej. Dużo jednak prób takich połączeń trangranicznych kończy się niepowodzeniem ze względu na błędy w zarządzaniu procesami komunikowania. Publikacja zawiera teoretyczne ramy, a także użyteczne rady wybitnych międzynarodowych ekspertów z USA, Australii, Francji, Nowej Zelandii, Danii i Polski których poznanie pozwoli managerom uniknąć ryzyka niepowodzeń fuzji dwóch podmiotów pochodzących z zupełnie przeróżnych kultur, tradycji. Ta pionierska w polskiej literaturze pozycja zalecana jest jako lektura dla pracowników naukowych, studentów studiów z zakresu ekonomii, zarządzania międzynarodowego i przyszłych i aktualnych managerów myślących o międzynarodowej ekspansji marki.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.