Menu
Zamknij

Commercial Real Estate Investing

Biblioteka biznesu

Opis

Dolf de Roos's Commercial Real Estate Investing reveals all the differences between residential and commercial investing and shows you how to make a bundle. De Roos explores the different sectors-retail, office space, industrial, hospitality, or specialist-to help you discover which is right for you. He shares key insights on finding tenants and avoiding vacancies, financing large investments, managing property, setting a tax-smart corporate structure, and take full advantage of tax breaks.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Practical Guide to Forecasting Financial Market Volatility (opr. twarda)
od 515 16

1 oferta

Practical Guide to Forecasting Financial Market Volatility (opr. twarda)

  • ISBN 9780470856130 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Ser-Huang Poon, S Poon 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons 
  • Ilość stron 236 
  • Rok wydania 2005 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Neuromarketing For Dummies
od 80 84

1 oferta

Neuromarketing For Dummies

  • ISBN 9781118518588 
  • Autor Genco, Stephen / Pohlmann, Andrew / Steidl, Peter 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc 
  • Ilość stron 384 
Porównaj
Biblioteka biznesu, LinkedIn Marketing
od 156 53

1 oferta

LinkedIn Marketing

  • ISBN 9781118358702 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Fashion Marketing
od 168 94

1 oferta

Fashion Marketing

  • ISBN 9781405139533 
  • Autor M. Easey 
  • Wydawnictwo Blackwell Science 
  • Ilość stron 280 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Effective SEO and Content Marketing
od 156 71

1 oferta

Effective SEO and Content Marketing

  • ISBN 9781119628859 
Porównaj
Biblioteka biznesu, High Probability Trading Strategies
od 282 40

1 oferta

High Probability Trading Strategies

  • ISBN 9780470181669 
  • Autor Robert L. Miner 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Network Marketing For Dummies
od 76 76

1 oferta

Network Marketing For Dummies

  • ISBN 9780764552922 
  • Autor Ziglar, Zig 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc 
  • Ilość stron 408 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Real-Time Marketing and PR How to Instantly Engage Your Market, Connect with Customers, and Create Products That Grow Your Business Now
od 106 19

1 oferta

Real-Time Marketing and PR How to Instantly Engage Your Market, Connect with Customers, and Create Products That Grow Your Business Now

  • ISBN 9781118155998 
  • Autor Scott, David Meerman 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc 
  • Ilość stron 272 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.