Menu
Zamknij

CONTENT Elementarna cząstka marketingu Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski (opr. twarda) od 34 95

Biblioteka biznesu

Opis

Content, we wszelkich swych formach, stanowi najmocniejszy komponent każdej kampanii marketingowej. Znalezienie genialnej równowagi pomiędzy content marketingiem a strategią contentową jest istotnie trudne,niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Dzięki tej książce dowiesz się nie tylko, jak wyprodukować treści na strony WWW, blogi, do social mediów, lecz także w jaki sposób sprawnie wykorzystać je do budowania społeczności wokół firmy. To kompletny podręcznik, który powstał po wieloletnich badaniach nad energicznie zmieniającym się rynkiem oraz dzięki wielogodzinnym wywiadom z menedżerami światowych wiodących marek.
Podręcznik napisany poprzez specjalistów z branży zawiera najnowsze trendy z dziedziny marketingu contentowego oraz użyteczne przykłady kampanii i fascynujące studium przypadków z nieustannie rozwijającej się branży reklamowej.
Content – elementarna cząstka marketingu to lektura obowiązkowa dla managerów i dyrektorów marketingu, blogerów i dziennikarzy.

ISBN: 9788324054527
Kod paskowy: 9788324054527
Autorzy: Lieb Rebecca, Szymanski Jaimy
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 23393
Miejscowość: Kraków
ilość stron: 288
Oprawa: Twarda
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.9x24.2
Głębokość (mm): 15
Waga: 0.555
Język oryginału: angielski
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.