Menu
Zamknij

Customer-Centric Marketing: Supporting Sustainability in the Digital Age

Biblioteka biznesu

Opis

There are two major parallel challenges facing businesses today: how to adapt to the changes of fragmenting markets, hyper-competition and over-supply; and how to grow a business whilst practising recognisably sustainable practices. To address these challenges companies must seek to add customer-value. Customer-centric Marketing shows readers how sustainable development practices and digital marketing techniques work naturally together to add value leading to improved customer satisfaction, better professional relationships and increased effectiveness.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Neuromarketing in Action
od 160 36

1 oferta

Neuromarketing in Action

  • ISBN 9780749469276 
  • Wydawnictwo Kogan Page Ltd 
  • Ilość stron 280 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Shopper Marketing
od 159 65

1 oferta

Shopper Marketing

  • ISBN 9780749464714 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.