Menu
Zamknij

Customer-Centric Marketing: Supporting Sustainability in the Digital Age

Biblioteka biznesu

Opis

There are two major parallel challenges facing businesses today: how to adapt to the changes of fragmenting markets, hyper-competition and over-supply; and how to grow a business whilst practising recognisably sustainable practices. To address these challenges companies must seek to add customer-value. Customer-centric Marketing shows readers how sustainable development practices and digital marketing techniques work naturally together to add value leading to improved customer satisfaction, better professional relationships and increased effectiveness.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Neuromarketing in Action
od 122 11

1 oferta

Neuromarketing in Action

  • ISBN 9780749469276 
  • Wydawnictwo Kogan Page Ltd 
  • Ilość stron 280 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Shopper Marketing
od 196 88

1 oferta

Shopper Marketing

  • ISBN 9780749464714 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Artificial Intelligence Marketing And Predicting Consumer Choice
od 89 67

2 oferty

Artificial Intelligence Marketing And Predicting Consumer Choice

  • ISBN 9780749479558 
  • Autor Struhl, Steven 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Out of Print (opr. miękka)
od 127 43

1 oferta

Out of Print (opr. miękka)

  • ISBN 9780749466510 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Brock, George 
  • Wydawnictwo Kogan Page 
  • Ilość stron 272 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Managing Business Risk
od 345 74

1 oferta

Managing Business Risk

  • ISBN 9780749470432 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.