Menu
Zamknij

Dictionary of Marketing Advertising and Management German-English - Dostawa 0 zł (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Das Wörterbuch für Marketing, Werbung, Marketing und Management umfasst
25 000 Fachwörter und ihre Verbindungen, die aus den Bereichen Wirtschaft,
Ökonomie, Medien, Marketing, Public Relations und Werbung stammen.

Podtytuł: Wörterbuch für Marketing, Werbung und Management Deutsch-Englisch
ISBN: 9788379229994
Kod paskowy: 9788379229994
Autorzy: Kapusta Piotr
Wydanie: 1
Rok wydania: 2016
Kod wydawcy: 30512
Miejscowość: Kraków
liczba stron: 594
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11
Format: 21.0x14.7
Głębokość (mm): 29
Waga: 0.762
Języki: angielski, niemiecki
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.