Menu
Zamknij

Dobry szef zły szef jak być najlepszym I uczyć się od najgorszych (opr. broszurowa) od 28 60

Biblioteka biznesu

Opis

Jeżeli jesteś szefem, to czy jesteś tym korzystnym? W jaki sposób możesz nieprzerwanie szlifować swoje umiejętności i dopingować ludzi, aby dawali z siebie wszystko i byli dumni z faktu, iż dla ciebie pracują? Czy zdajesz sobie sprawę, jak twoje słowa i czyny (i twoje miny) wpływają na podwładnych? Czy jesteś świadom tego, jak cię widzą, czy również żyjesz w świecie złudzeń? Gdyby twoi pracownicy mieli dobór, czy nadal aby u ciebie pracowali?
Do napisania korzystnego szefa, złego szefa zainspirowały dr. Roberta Suttona tysiące e-maili, artykuły, wpisy na blogu, a także rozmowy będące odzewem na jego bestseller The No Asshole Rule. Zastosował on swoje zdroworozsądkowe podejście, żeby pokazać, czym wspaniali szefowie naszego świata różnią się od tych, którzy są tacy sobie albo, co gorsza, zupełnie niekompetentni.
Przeplatając przykłady z życia słusznymi naukowymi badaniami behawioralnymi, Sutton ukazuje staranny i miejscami zaskakujący raport na temat tego, co robią najlepsi szefowie. Prezentuje sposób myślenia, środki działania i progresywnanie najlepszych szefów i wyciąga wnioski z błędów, jakie ci najgorsi popełniają raz po raz. Zestawia prawidłowe i złe posunięcia szefów w czasie pełnienia podstawowych obowiązków: obejmowania kierownictwa, podejmowania mądrych decyzji, potwierdzania słów czynami czy wykonywania brudnej roboty.
Jego książka dobry szef, zły szef to ostateczny plan działania dla każdego, kto jest liderem, menedżerem albo kierownikiem, kto ma bezpośredni i częsty kontakt z podwładnymi i jest osobiście odpowiedzialny za kierowanie nimi i ocenę ich pracy i droga wybawienia dla tych, których szefowie nie rozumieją problemu.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, WARREN BUFFETT O BIZNESIE ZASADY GURU Z OMAHA - Richard J. Connors (opr. miękka)
od 31 73

2 oferty

WARREN BUFFETT O BIZNESIE ZASADY GURU Z OMAHA - Richard J. Connors (opr. miękka)

  • ISBN 9788380872561 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Richard J. Connors 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 280 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Kultura Kaizen - Miller Jon, Villafuerte Jaime, Wroblewski Mike (opr. broszurowa)
od 37 99

2 oferty

Kultura Kaizen - Miller Jon, Villafuerte Jaime, Wroblewski Mike (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788380876019 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Jon Miller, Jaime Villafuerte, Mike Wroblewski 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 310 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zmiany strategiczne na europejskim rynku bankowym - Ewa Miklaszewska (opr. miękka)
od 25 80

2 oferty

Zmiany strategiczne na europejskim rynku bankowym - Ewa Miklaszewska (opr. miękka)

  • ISBN 9788375619201 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Ewa Miklaszewska 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 142 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Legendarna Obsługa Klienta - Blanchard Ken, Cuff Kathy, Halsey Vicki (opr. miękka)
od 17 35

2 oferty

Legendarna Obsługa Klienta - Blanchard Ken, Cuff Kathy, Halsey Vicki (opr. miękka)

  • ISBN 9788377469521 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Ken Blanchard|Kathy Cuff|Vicki Halsey 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 180 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Menedżer skuteczny. Efektywności można się nauczyć - Peter F. Drucker (opr. miękka)
od 31 73

2 oferty

Menedżer skuteczny. Efektywności można się nauczyć - Peter F. Drucker (opr. miękka)

  • ISBN 9788380872424 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Peter F Drucker 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 240 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Droga Toyoty do doskonałości w usługach - Liker Jeffrey K., Ross Karyn (opr. miękka)
od 47 35

2 oferty

Droga Toyoty do doskonałości w usługach - Liker Jeffrey K., Ross Karyn (opr. miękka)

  • ISBN 9788380873629 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jeffrey K. Liker, Karyn Ross 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 578 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie (opr. broszurowa)
od 25 48

4 oferty

Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788380871076 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Patrick Lencioni 
  • Wydawnictwo Sdmx 
  • Ilość stron 250 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zapanuj nad czasem i zostań panem swojego życia - Brian Tracy (opr. miękka)
od 27 36

2 oferty

Zapanuj nad czasem i zostań panem swojego życia - Brian Tracy (opr. miękka)

  • ISBN 9788380872172 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Brian Tracy, Magda Witkowska 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 232 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Coaching odczarowany. Narzędzia i rozwiązania biznesowe - Robert Grzybek (opr. miękka)
od 25 48

2 oferty

Coaching odczarowany. Narzędzia i rozwiązania biznesowe - Robert Grzybek (opr. miękka)

  • ISBN 9788380872325 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Robert Grzybek 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 280 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.