Menu
Zamknij

droga toyoty. 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata wyd. 2022 od 58 99

Biblioteka biznesu

Opis

II WYDANIE UAKTUALNIONE I zwiększONE – posiada świeże BADANIA, MODELE I PODEJŚCIE! Bestsellerowy przewodnik Droga Toyoty po legendarnej filozofii Toyoty i jej systemie produkcyjnym został uzupełniony o świeże modele wspierające innowacje i jakość w twojej firmie. To uaktualnione i poprawione wydanie nadal koncentruje się na 14 zasadach zarządzania, dzięki którym książka stała się tak modna,zawiera także nowe studia przypadku zarówno z obszaru produkcyjnego, jak i usługowego. Ukazuje zrewidowany model 4P i nową generację systemów lean, które wykorzystują technikę, by wspierać ludzi i procesy. To wydanie posiada wszystko, czego Ci potrzeba, by twoja marka zmieniła się w światowej klasy innowatora i zdobyła przewagę konkurencyjną w coraz bardziej nieprzewidywalnym otoczeniu biznesowym aby w bliskiej przyszłości stała się rentowna, zrównoważona i osiągała coraz udoskonalone wyniki. Guru zarządzania i pionier ciągłego doskonalenia – Jeffery K. Liker prezentuje zrewidowany model rozwoju producenta, w którego centrum znajduje się myślenie naukowe. Wyjaśnia stosowany przez Toyotę i inne wiodące przedsiębiorstwa cykl kształtowania naukowego nastawienia u liderów i pracowników, który zamiast na teoretyzowanie i formułowanie założeń stawia na głęboką obserwację i eksperymentowanie. Liker zagląda do tego, co kryje się pod powierzchnią wielu programów Lean Six Sigma, i ukazuje, jak zgrać doskonałość operacyjną ze strategią biznesową dzięki rozwojowi ludzi, którzy pomagają swym zespołom sprostać pozornie niemożliwym wyzwaniom. Zdradza, jak kreować kulturę ciągłego uczenia się i środowisko, które nie tylko akceptuje zmianę, ale wręcz się za nią opowiada. Droga Toyoty. II wydanie dostarcza danych, wnikliwych spostrzeżeń i inspiracji, dzięki którym można przyśpieszyć procesy, ograniczyć straty i poprawić jakość i samodzielnie opracować swoją własną drogę ku ciągłemu doskonaleniu. *** 2022 to w Polsce wyśmienity rok dla miłośników ciągłego doskonalenia. W krótkim czasie na naszym rynku ukazały się dwie kultowe pozycje z tego obszaru: dopełnienie trylogii Masaakiego Imai Strategia Kaizen i uaktualnione wydanie bestselleru Jeffreya K. Likera Droga Toyoty. Jeffrey Liker, koncentrując się na kultowych 14 zasadach zarządzania, uzupełnia swoje dzieło o świeże studia przypadku z obszarów produkcyjnych i usługowych. Przytaczając Taiichiego Ohno i Masaakiego Imai – klasyków ciągłego doskonalenia – przypomina, że podstawą tej sztuki jest ustanowienie standaryzowanych procesów (Zasada 5). Znakomite kompendium wiedzy dla menedżerów chcących wykorzystać możliwości tkwiące w Lean/Kaizen dla rozwoju własnych organizacji. - Mariusz Bryke, CEO KAIZEN Institute Poland Zasady i praktyki Toyoty odegrały fundamentalną rolę w Starbucks, a mogą sprawdzić się w każdej firmie, także z obszaru sprzedaży detalicznej i usług. Nowe wydanie Drogi Toyoty, pełne przykładów spoza obszaru produkcyjnego, powinno być lekturą obowiązkową każdego współczesnego lidera biznesowego. - Scott Heydon, były wiceprezes ds. Strategii globalnej w Starbucks Coffee Company Droga Toyoty Jeffa Likera jest już od dawna niesłychanym klasykiem, który zabiera nas w podróż do wnętrza kultury i systemu zarządzania Toyoty. Uaktualnione wydanie powinno być obowiązkową lekturą dla każdego, kto pragnie ukształtować myślących, pełnych pasji ludzi, stwarzających prawdziwie wybitną organizację w jakiejkolwiek branży. - John Shook, były menedżer w Toyocie i były dyrektor naczelny Lean Enterprise Institute Nie da się tak naprawdę skopiować rozwiązań Toyoty, lecz można naśladować naukowy sposób opracowywania rozwiązań i w ten sposób wydeptać własną ścieżkę. Zasady systemu zarządzania Toyoty pozwalają firmie dotrzymywać kroku zmieniającemu się otoczeniu i spełniać zapotrzebowania klientów lepiej niżeli konkurencja. Droga Toyoty Jeffa Likera sadza cię w pierwszym rzędzie, byś mógł korzystnie przyjrzeć się temu, jak Toyota rozwija naukowy sposób myślenia i mobilizuje kreatywny potencjał swoich ludzi. Będziesz zaskoczony tym, jak niemało możecie osiągnąć ty i twój zespół! - Mike Rother, autor bestsellerów Toyota kata i Toyota Kata Practice Guide *** Jeffrey K. Liker to profesor emeritus inżynierii przemysłowej i operacyjnej Uniwersytetu Michigan oraz prezes producenta konsultingowej Liker Lean Advisors. Jego artykuły i książki zdobyły trzynaście nagród Shingo za doskonałość badań. Został wprowadzony do galerii sław Association of Manufacturing Excellence (towarzystwo doskonałości produkcyjnej), jest także członkiem Shingo Academy. Tytuł Droga Toyoty. 14 zasad zarządzania wiodącej marki produkcyjnej świata wyd. 2022 Autor Jeffrey K. Liker Tłumacz Dorota Gasper Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788382311228 ISBN 9788382311228 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Biznes liczba stron 552 Rok wydania 2022 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wydanie 2

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Strategia lean kultura uczenia się kluczem do budowania przewagi konkurencyjnej
od 74 90

1 oferta

Strategia lean kultura uczenia się kluczem do budowania przewagi konkurencyjnej

  • ISBN 9788380876293 
  • Autor Michael Balle, Daniel Jones, Jacques Chaize 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 356 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie (opr. broszurowa)
od 39 50

3 oferty

Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788380871076 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Patrick Lencioni 
  • Wydawnictwo Sdmx 
  • Ilość stron 250 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów
od 61 58

1 oferta

Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów

  • ISBN 9788382314403 
  • Autor Phil Barden 
  • Wydawnictwo MT-Biznes 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Jak zbudowałem firmę. prawdziwe historie przedsiębiorców (opr. miękka)
od 52 03

2 oferty

Jak zbudowałem firmę. prawdziwe historie przedsiębiorców (opr. miękka)

  • ISBN 9788382310665 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Guy Raz 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 336 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie - Phil M. Jones
od 31 92

1 oferta

Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie - Phil M. Jones

  • ISBN 9788380878570 
  • Autor Jones Phil M. 
  • Wydawnictwo MT BIZNES 
  • Ilość stron 148 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Efekt viralowy. jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają (opr. miękka)
od 33 64

4 oferty

Efekt viralowy. jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają (opr. miękka)

  • ISBN 9788382310542 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jonah Berger 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 232 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, metawersum. jak internet przyszłości zrewolucjonizuje świat i biznes
od 53 99

3 oferty

metawersum. jak internet przyszłości zrewolucjonizuje świat i biznes

  • ISBN 9788382311921 
  • Autor Matthew Ball 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.