Menu
Zamknij

Droga Toyoty do doskonałości w usługach - Liker Jeffrey K., Ross Karyn (opr. miękka) od 47 35

Biblioteka biznesu

Opis

ŚWIATOWEJ SŁAWY EKSPERT Z ZAKRESU LEAN, AUTOR LICZNYCH BESTSELLERÓW, ukazuje FIRMOM USŁUGOWYM, W JAKI SPOSÓB MOGĄ STAĆ SIĘ LEAN, rozszerzYĆ SWOJĄ WARTOŚĆ I POPRAWIĆ WYNIKI FINANSOWE, KORZYSTAJĄC Z DOŚWIADCZEŃ TOYOTY.
Lektura obowiązkowa dla wszystkich osób pracujących w sektorze usług, bez względu na zajmowane stanowisko, prezentująca wykorzystanie zasad Lean przedstawionych w bestsellerowej kolekcji książek o Drodze Toyoty w branżach, w których o sukcesie decyduje jakość usług. Jeff Liker i Karyn Ross pokazują, w jaki sposób rozwijać praktyki Lean w firmie usługowej przy użyciu słynnego modelu 4P. Bez względu na to, czy jesteś dyrektorem, menedżerem, konsultantem, czy pracownikiem pierwszej linii, mającym bezpośredni kontakt z klientem każdego dnia, dowiesz się, w jaki sposób czerpać korzyści wynikające z Lean.
Niniejsza książka jest przewodnikiem, która pozwoli zrozumieć Lean i poznać zasady, praktyki oraz narzędzia służące rozwijaniu ludzi i procesów w sposób, który pozytywnie zaskoczy wszystkich twoich konsumentów. Te sprawdzone techniki posiadają na celu pomóc w ciągłym doskonaleniu twoich usług i operacji, a także stałym powiększaniu wartości dostarczanej dla konsumentów. Fascynujące analizy przypadków firm usługowych z wielu różnorodnych branż, takich jak służba zdrowia, ubezpieczenia, usługi finansowe czy telekomunikacja, które odnoszą sukcesy dzięki Lean, jasno dowodzą, iż zasady i praktyki Lean działają jednakowo w usługach, jak i w wytwarzaniu. Swymi przemyśleniami dzielą się pionierzy we wprowadzaniu Lean w usługach, a więc między innymi takie producenta, jak ThedaCare, Elisa, Menlo Innovations czy Zingerman’s Mail Order.
Droga Toyoty do doskonałości w usługach pomoże ci: dogłębnie zrozumieć, czym Lean jest i czym nie jest, nauczyć się stosować Lean jako metodę ciągłego ułatwiania i uzyskiwania udoskonalonych wyników, skupić się na zrozumieniu kupujących i zaspokajaniu ich potrzeb, rozwijać swoich ludzi i pomagać im zrealizować ich pełny potencjał. Opierając się na własnych badaniach i rzeczywistych przykładach, ta książka zainspiruje cię do świeżego spojrzenia na swoją organizację i pokaże, w jaki sposób możesz wykorzystać Lean jako źródło przewagi konkurencyjnej.
***
Dr Jeffrey K. Liker jest profesorem na wydziale Industrial and Operations Engineering na University of Michigan oraz prezesem firmy doradczej Liker Lean Advisors. Jest autorem międzynarodowego bestsellera Droga Toyoty: 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata, a także współautorem ośmiu innych książek na temat Toyoty, w tym także Droga Toyoty do Lean Leadership. Za swoje artykuły i książki zdobył w sumie 12 prestiżowych nagród Shingo. W 2012 roku trafił do Galerii Sław stowarzyszenia Association of Manufacturing, a w 2016 roku pozostał zaproszony do uczestnictwa w pracach Shingo Academy. Liker wraz z żoną i dziećmi mieszka w Ann Arbor, w stanie Michigan.
Karyn Ross jest konsultantką Lean i coachem menedżerskim skoncentrowanym na transformacji kulturowej w firmach z branży usługowej. Współpracowała z takimi firmami, jak Paychex, PrimePay, Zurich Insurance i National Taxi Limo, pomagając im zbudować kulturę sprzyjającą rozwiązywaniu problemów, a także upraszczaniu praktyk biznesowych. Regularnie pisze na blogu Lean Leadership Ways Industry Week Blog, a artykuły jej autorstwa ukazywały się także na łamach magazynów „The Lean Management Journal" oraz „Industrial Engineer". Ross mieszka w Naperville, w stanie Illinois.

Podtytuł: Jak rozwijać lean w firmie usługowej
Tytuł oryginału: The Toyota Way to Service Excellence. Learn transformation in service organizations
ISBN: 9788380873629
Kod paskowy: 9788380873629
Autorzy: Liker Jeffrey K., Ross Karyn
Tłumaczenie: Kowalczyk Marcin
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 30294
ilość stron: 578
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.0x23.5cm
Głębokość (mm): 32
Waga: 0.88
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, WARREN BUFFETT O BIZNESIE ZASADY GURU Z OMAHA - Richard J. Connors (opr. miękka)
od 31 73

2 oferty

WARREN BUFFETT O BIZNESIE ZASADY GURU Z OMAHA - Richard J. Connors (opr. miękka)

  • ISBN 9788380872561 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Richard J. Connors 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 280 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Kultura Kaizen - Miller Jon, Villafuerte Jaime, Wroblewski Mike (opr. broszurowa)
od 37 99

2 oferty

Kultura Kaizen - Miller Jon, Villafuerte Jaime, Wroblewski Mike (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788380876019 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Jon Miller, Jaime Villafuerte, Mike Wroblewski 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 310 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zmiany strategiczne na europejskim rynku bankowym - Ewa Miklaszewska (opr. miękka)
od 25 80

2 oferty

Zmiany strategiczne na europejskim rynku bankowym - Ewa Miklaszewska (opr. miękka)

  • ISBN 9788375619201 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Ewa Miklaszewska 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 142 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Legendarna Obsługa Klienta - Blanchard Ken, Cuff Kathy, Halsey Vicki (opr. miękka)
od 17 35

2 oferty

Legendarna Obsługa Klienta - Blanchard Ken, Cuff Kathy, Halsey Vicki (opr. miękka)

  • ISBN 9788377469521 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Ken Blanchard|Kathy Cuff|Vicki Halsey 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 180 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Dobry szef zły szef jak być najlepszym I uczyć się od najgorszych (opr. broszurowa)
od 28 60

2 oferty

Dobry szef zły szef jak być najlepszym I uczyć się od najgorszych (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788380876354 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Robert I. Sutton 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 304 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Menedżer skuteczny. Efektywności można się nauczyć - Peter F. Drucker (opr. miękka)
od 31 73

2 oferty

Menedżer skuteczny. Efektywności można się nauczyć - Peter F. Drucker (opr. miękka)

  • ISBN 9788380872424 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Peter F Drucker 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 240 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie (opr. broszurowa)
od 25 48

4 oferty

Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788380871076 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Patrick Lencioni 
  • Wydawnictwo Sdmx 
  • Ilość stron 250 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zapanuj nad czasem i zostań panem swojego życia - Brian Tracy (opr. miękka)
od 27 36

2 oferty

Zapanuj nad czasem i zostań panem swojego życia - Brian Tracy (opr. miękka)

  • ISBN 9788380872172 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Brian Tracy, Magda Witkowska 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 232 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Coaching odczarowany. Narzędzia i rozwiązania biznesowe - Robert Grzybek (opr. miękka)
od 25 48

2 oferty

Coaching odczarowany. Narzędzia i rozwiązania biznesowe - Robert Grzybek (opr. miękka)

  • ISBN 9788380872325 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Robert Grzybek 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 280 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.