Menu
Zamknij

Dylematy teorii i praktyki ubezpieczeń (opr. broszurowa)

Biblioteka biznesu

Opis

Niniejsza publikacja jest efektem jednej z wielu dyskusji toczących się w środowiskach osób zajmujących się ubezpieczeniami w teorii, jak i głosów praktyków dostrzegających potrzebę doskonalenia bądź zmian w widocznych dla gospodarki obszarach.
W przekonaniu autorów i redaktorów książka wychodzi naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom środowisk zajmujących się zagadnieniami zarządzania ryzykiem z zastosowaniem ubezpieczeń. Stanowi też głos w dyskusji na temat kierunków i realnych rozwiązań w regulowaniu zabezpieczenia emerytalnego do zmieniających się warunków demograficznych, ekonomicznych i gospodarczych.

Zakres tematyczny i optymalnie sformułowane problemy dają podstawę do wyjątkowo prawidłowej oceny naukowej recenzowanego materiału, a wnioski Autorów mogą być nad wyraz wykorzystaneczne dla praktyki gospodarczej, jak również dla formułowania celów polityki ubezpieczeniowej państwa.
prof. Zw. Dr hab. Irena Jędrzejczyk

Recenzowana monografia jest znaczna z uwagi na podjęty temat i może być uważana za przyczynek do dalszych badań i dyskusji nad zarządzaniem ryzykiem, a także rynkiem ubezpieczeń w Polsce, na Ukrainie i innych krajach Europy Wschodniej.
prof. UW, dr hab. Teresa Czerwińska

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, ZARZĄDZANIE I POLITYKA GOSPODARCZA DLA ROZWOJU (opr. miękka)
od 27 45

3 oferty

ZARZĄDZANIE I POLITYKA GOSPODARCZA DLA ROZWOJU (opr. miękka)

  • ISBN 9788375613360 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Kołodko (Red.), Grzegorz W. 
  • Wydawnictwo Poltext 
  • Ilość stron 488 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Marketing and Business Development 7 + CD (opr. miękka)
od 30 14

1 oferta

Marketing and Business Development 7 + CD (opr. miękka)

  • ISBN 9788375610345 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jadwiga Witecka (red.) 
  • Wydawnictwo Poltext 
  • Ilość stron 152 
  • Rok wydania 2009 
Porównaj
Biblioteka biznesu, BIZNESPLAN W 10 KROKACH, JERZY T. SKRZYPEK (opr. miękka)
od 30 01

3 oferty

BIZNESPLAN W 10 KROKACH, JERZY T. SKRZYPEK (opr. miękka)

  • ISBN 9788375613148 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Skrzypek Jerzy T. 
  • Wydawnictwo POLTEXT 
  • Ilość stron 280 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj
Biblioteka biznesu, ZARZĄDZANIE I EKONOMIA TERAŹNIEJSZOŚĆ I PRZYSZŁOŚĆ - Czesław Szmidt (opr. miękka)
od 29 95

3 oferty

ZARZĄDZANIE I EKONOMIA TERAŹNIEJSZOŚĆ I PRZYSZŁOŚĆ - Czesław Szmidt (opr. miękka)

  • ISBN 9788375617962 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Czesław Szmidt 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 378 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zmienność rynków a wartość przedsiębiorstw - Dostępne od: 2013-10-01 (opr. miękka)
od 27 45

3 oferty

Zmienność rynków a wartość przedsiębiorstw - Dostępne od: 2013-10-01 (opr. miękka)

  • ISBN 9788375612653 
  • Oprawa miękka 
  • Autor ANDRZEJ SZABLEWSKI 
  • Wydawnictwo POLTEXT 
  • Ilość stron 424 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Ucieczka przed podatkami i kontrola podatkowa - Praca zbiorowa (opr. miękka)
od 34 18

2 oferty

Ucieczka przed podatkami i kontrola podatkowa - Praca zbiorowa (opr. miękka)

  • ISBN 9788375619324 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Hanna Kuzińska 
  • Wydawnictwo Poltext 
  • Ilość stron 320 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Potencjały i relacje sił w cyfrowym społeczeństwie wiedzy -. (opr. miękka)
od 43 64

2 oferty

Potencjały i relacje sił w cyfrowym społeczeństwie wiedzy -. (opr. miękka)

  • ISBN 9788375618617 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Lech W. Zacher 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 502 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Nowe technologie a sektor finansowy - Włodzimierz Szpringer (opr. miękka)
od 32 93

2 oferty

Nowe technologie a sektor finansowy - Włodzimierz Szpringer (opr. miękka)

  • ISBN 9788375617801 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Włodzimierz Szpringer 
  • Wydawnictwo Poltext 
  • Ilość stron 204 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw (opr. miękka)
od 19 80

2 oferty

Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw (opr. miękka)

  • ISBN 9788375611892 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Ślusarczyk Stanisław 
  • Wydawnictwo POLTEXT 
  • Ilość stron 208 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.