Menu
Zamknij

Dylematy teorii i praktyki ubezpieczeń (opr. broszurowa) od 41 88

Biblioteka biznesu

Opis

Niniejsza publikacja jest efektem jednej z wielu dyskusji toczących się w środowiskach osób zajmujących się ubezpieczeniami w teorii, jak i głosów praktyków dostrzegających potrzebę doskonalenia bądź zmian w widocznych dla gospodarki obszarach.
W przekonaniu autorów i redaktorów książka wychodzi naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom środowisk zajmujących się zagadnieniami zarządzania ryzykiem z zastosowaniem ubezpieczeń. Stanowi też głos w dyskusji na temat kierunków i realnych rozwiązań w regulowaniu zabezpieczenia emerytalnego do zmieniających się warunków demograficznych, ekonomicznych i gospodarczych.

Zakres tematyczny i optymalnie sformułowane problemy dają podstawę do wyjątkowo prawidłowej oceny naukowej recenzowanego materiału, a wnioski Autorów mogą być nad wyraz wykorzystaneczne dla praktyki gospodarczej, jak również dla formułowania celów polityki ubezpieczeniowej państwa.
prof. Zw. Dr hab. Irena Jędrzejczyk

Recenzowana monografia jest znaczna z uwagi na podjęty temat i może być uważana za przyczynek do dalszych badań i dyskusji nad zarządzaniem ryzykiem, a także rynkiem ubezpieczeń w Polsce, na Ukrainie i innych krajach Europy Wschodniej.
prof. UW, dr hab. Teresa Czerwińska

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Europejskie prawo zamówień publicznych (opr. miękka)
od 33 90

2 oferty

Europejskie prawo zamówień publicznych (opr. miękka)

  • ISBN 9788375612134 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Michał Wieloński 
  • Wydawnictwo Poltext 
  • Ilość stron 212 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Kapitalizm konfucjański Chińskie reformy ekonomiczne a globalizacja (opr. miękka)
od 45 06

1 oferta

Kapitalizm konfucjański Chińskie reformy ekonomiczne a globalizacja (opr. miękka)

  • ISBN 9788375613964 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Henryk Chołaj 
  • Wydawnictwo Poltext 
  • Ilość stron 398 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Ucieczka przed podatkami i kontrola podatkowa - Praca zbiorowa (opr. miękka)
od 32 06

2 oferty

Ucieczka przed podatkami i kontrola podatkowa - Praca zbiorowa (opr. miękka)

  • ISBN 9788375619324 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Hanna Kuzińska 
  • Wydawnictwo Poltext 
  • Ilość stron 320 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Potencjały i relacje sił w cyfrowym społeczeństwie wiedzy -. (opr. miękka)
od 42 19

2 oferty

Potencjały i relacje sił w cyfrowym społeczeństwie wiedzy -. (opr. miękka)

  • ISBN 9788375618617 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Lech W. Zacher 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 502 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw (opr. miękka)
od 18 38

5 ofert

Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw (opr. miękka)

  • ISBN 9788375611892 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Ślusarczyk Stanisław 
  • Wydawnictwo POLTEXT 
  • Ilość stron 208 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj
Biblioteka biznesu, BIZNESPLAN W 10 KROKACH, JERZY T. SKRZYPEK (opr. miękka)
od 29 14

3 oferty

BIZNESPLAN W 10 KROKACH, JERZY T. SKRZYPEK (opr. miękka)

  • ISBN 9788375613148 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Skrzypek Jerzy T. 
  • Wydawnictwo POLTEXT 
  • Ilość stron 280 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Sprawniejsze państwo - Praca zbiorowa (opr. miękka)
od 48 77

2 oferty

Sprawniejsze państwo - Praca zbiorowa (opr. miękka)

  • ISBN 9788375615784 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Witold Kieżun (red.) 
  • Wydawnictwo Poltext 
  • Ilość stron 472 
  • Rok wydania 2015 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Przedsiębiorca w internecie Kompedium (opr. miękka)
od 30 05

2 oferty

Przedsiębiorca w internecie Kompedium (opr. miękka)

  • ISBN 9788375616682 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Monika Nieradka-Bernaciak|Joanna Rodek-Kietlińska 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 262 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Public Relations – wizerunek, reputacja, tożsamość - Wojciech Budzyński DARMOWA DOSTAWA KIOSK RUCHU (opr. miękka)
od 29 14

2 oferty

Public Relations – wizerunek, reputacja, tożsamość - Wojciech Budzyński DARMOWA DOSTAWA KIOSK RUCHU (opr. miękka)

  • ISBN 9788375612912 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Wojciech Budzyński 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 298 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.