Menu
Zamknij

E-mail marketing oswojony.Teoria, praktyka, prawda (opr. broszurowa)

Biblioteka biznesu

Opis

Wokół e-mail marketingu narosło tak dużo mitów, iż wypaczyły one jego dobry obraz. Z czego to wynika? Po pierwsze, nie wszystkim zależy, by e-mail marketing był uznawany za produktywny. Po drugie, prawie cała wiedza o nim pochodzi niemal wyłącznie od dostawców narzędzi, a nie od praktyków.

Po trzecie, nie każdy wie, jak prowadzić e-mail marketing, a wręcz niedużo kto wie, jak robić to korzystnie.Pomimo to 80% marketerów deklaruje, że nie ma sobie równych, jeśli chodzi o pozyskiwanie i utrzymanie zainteresowania klientów.

Poza tym kontaktowanie się z odbiorcami poprzez pocztę elektroniczną stosunkowo niewiele kosztuje, dodatkowo - raczej wymaga pracy aniżeli pieniędzy. Wreszcie: wraz z urynkowieniem koncepcji marketing automation e-mail marketing stał się narzędziem wyrafinowanym, które może pracować dla Ciebie nawet wtedy, gdy śpisz, w przenośni i dosłownie (choć nie jest to tak proste, jak mówią o tym dostawcy narzędzi).Jednak ta książka to nie jedynie próba zmierzenia się z mitami o e-mail marketingu, ale także - a może raczej najczęściej - kompendium wiedzy na ten temat.

Jeśli tylko chcesz i dysponujesz odpowiednimi zasobami, za sprawą e-mail marketingu przeniesiesz newslettery (i nie tylko) w swojej firmie na wyższy poziom. W kolejnych rozdziałach poprowadzimy Cię za rękę i pokażemy, jak efektywnie wykorzystać e-mail marketing do celów sprzedażowych, edukacyjnych, informacyjnych czy umacniania lojalności klientów.Autorzy książki od początku 2016 roku współtworzą i rozwijają agencję e-mail marketingową Animails.

Wspólnie realizowali projekty z zakresu e-mail marketingu i marketing automation dla takich marek jak: Citrooen, Money.pl, Zdrofit, Morele.net, Traficar, Express, Fitness Platinium, a także dla wielu sklepów internetowych.

Cały czas są głodni nowych wyzwań.Artur Dąbrowski — z branżą internetową związany od 2011 roku. Początkowo kompleksowo realizował projekty dla firm z przeróżnych branż, by w 2014 roku skoncentrować się na e-mail marketingu i marketing automation (choć nadal od czasu do czasu prowadzi także kampanie content marketingowe czy reklamowe, pomiędzy innymi w Google AdWords).

Prywatnie fan gier video, motoryzacji (z reguły tej prędkiej), piłki nożnej (woli nie zdradzać, komu kibicuje), a także sagi Gwiezdne Wojny. Sporo czyta, słucha muzyki wszelakiej, byle korzystnej, i pisze.Filip Kłodawski — pasjonat e-maili, mailingów i newsletterów.

Od 2010 roku zaprojektował setki mailingów, posegmentował bazy złożone w sumie z kilku milionów subskrybentów, stworzył kilkadziesiąt ścieżek marketing automation, a tego wszelkiego wciąż jest mu niedużo.

Uwielbia wystąpienia publiczne, w trakcie których może doradzać i szkolić. Prywatnie jest fanem gier wideo, zegarków lotniczych i drzewek bonsai (które czasem odmawiają współpracy). Tytuł E-mail marketing oswojony teoria praktyka prawda Autorzy Artur Dąbrowski, Filip Kłodawski Wydawnictwo One Press EAN 9788328344211 ISBN 9788328344211 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\E-biznes liczba stron 192 Format 14.2x20.8x1 cm Rok wydania 2018 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.244 kg

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.