Menu
Zamknij

E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka Grzegorz Mazurek (opr. twarda) od 52 49

Biblioteka biznesu

Opis

Marketing Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie marki kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal wyłącznie jego klasyczną postać.

Jak zawsze, gdy pojawiają się świeże techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce. Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi świetne i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, poręczna, posiada dużo ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do użycia na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu.

Bogata tematyka książki obejmuje m.in. Marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, video marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.

Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich w dodatku wykładają w uczelniach biznesowych. Na skutek czego czytelnik uzyskuje na 400 stronach w kolorze znakomicie przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujący na naszych oczach świat e-marketingu.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.