Menu
Zamknij

Efekt viralowy. jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają (opr. miękka) od 34 48

Biblioteka biznesu

Opis

Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się lubiane wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, by nasze treści stały się viralem? Niezależnie od tego, czy zawodowo zajmujesz się marketingiem, polityką, inżynierią, prowadzisz własną markę, czy jesteś wykładowcą, musisz wiedzieć, jak zyskać rozgłos dla swych produktów czy idei.

Menedżerowie marek chcą, aby mówiono o ich produktach. Politycy chcą, by ich poglądy rozniosły się w społeczeństwie. Liderzy chcą, aby podążano za ich wizją i strategią. Ta książka zawiera wyjaśnienie przyczyn, dla których pewne treści stają się tematem rozmów, są udostępniane albo naśladowane.

Jonah Berger, profesor marketingu z Wharton School, prezentuje, jak oddziaływanie społeczne przyczynia się do sukcesu produktów, usług czy zachowań. Wraz ze swoim zespołem Berger wyodrębnił sześć kluczowych zasad STEPPS, które powodują, iż pewne treści stają się zaraźliwe.

Te sześć zasad viralowości posiadają produkty lub idee, które stanowią walutę społeczną, wywoływane są poprzez skojarzenia, same powodują emocje, są jawne i posiadają funkcjonalną wartość oraz dają się wpleść w opowieść.

Książka Efekt viralowy gromadzi jednocześnie wyniki rewolucyjnych badań naukowych, a także najnowszą wiedzę na temat działania marketingu szeptanego i psychologii tłumu, jak i fascynujące historie zwykłych ludzi, produktów i idei, którym udało się osiągnąć sukces dzięki zastosowaniu omówionych w niej narzędzi.

Dowiesz się z niej m.in, w jaki sposób ekskluzywna restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii, a także dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego towaru – blendera.

A przeważnie znajdziesz w tej książce mocne i skuteczne techniki, zezwalające ci stworzyć teksty, reklamy, nagrania wideo czy posty na FB, którymi twoi odbiorcy będą chcieli się spontanicznie podzielić.

*** Jeśli zależy ci na tym, żeby zdobyć większy rozgłos, zwłaszcza gdy masz do dyspozycji śladowy budżet, musisz przeczytać tę książkę. Efekt viralowy zdradza, w jaki sposób sprawić, żeby twój produkt zyskał szalone powodzenie.

— Chip Heath, współautor książek Przyczepne historie, a także Decyduj Dlaczego niektóre idee rozprzestrzeniają się nagle, niemalże z dnia na dzień, a inne po prostu znikają? Co powoduje, że niektóre produkty zyskują ogromną popularność, podczas gdy innym nigdy się to nie udaje? Jonah Berger zna odpowiedzi na te pytania, a dzisiaj dzięki jego książce Efekt viralowy my też ją znamy.

- Charles Duhigg, autor bestsellera Siła nawyku [Berger] wyjaśnia, w jaki sposób tworzą się trendy, a także dlaczego pewne produkty, idee czy zachowania zyskują popularność (…) [Książka Efekt viralowy] jest bogato zilustrowana niebanalnymi przykładami w stylu Malcolma Gladwella czy książki Freakonomia (…) zaskakujące przeniesienie nacisku z technice i komunikacji elektronicznej na komponent bezpośredniej komunikacji międzyludzkiej.

„Kirkus Reviews” Zaraźliwy traktat na temat marketingu viralowego (…) Berger pisze z werwą i w atrakcyjny sposób, zręcznie biorąc pod lupę kwestie z pogranicza psychologii poznawczej i zachowań społecznych, a jego celem jest pomoc ludziom biznesu w zdobywaniu rozgłosu.

w rezultacie uzyskujemy przydatny i zajmujący elementarz, który pokazuje diagnozę niezliczonych i wprawiających w konsternację epidemii w kulturze modnej. „Publishers Weekly” *** JONAH BERGER jest profesorem na Wydziale Marketingu w Wharton School na Uniwersytecie Pensylwanii.

Ma w swoim dorobku kilkadziesiąt artykułów opublikowanych w prestiżowych czasopismach naukowych, a o wynikach jego badań pisano w: „The New York Times”, „The Wall Street Journal”, „The Washington Post”, „Harvard Business Review”, „BusinessWeek” i „Fast Company”.

Berger otrzymał sporo nagród jednocześnie jako naukowiec, jak i pedagog, w tym także tytuł „Iron Prof.”, przyznawany w konkursie organizowanym poprzez Wharton School. Oprócz Efektu viralowego, napisał także książkę Nieświadome wybory.

Ukryte czynniki wpływające na nasze zachowanie (wyd. MT Biznes, Warszawa, 2017r.) Tytuł Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają Autor Jonah Berger Tłumacz Monika Piotrowska Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788382310542 ISBN 9788382310542 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing liczba stron 232 Rok wydania 2021 Oprawa Miękka ze skrzydełkami

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, zarządzanie cyklem życia organizacji (opr. miękka)
od 24 95

1 oferta

zarządzanie cyklem życia organizacji (opr. miękka)

  • ISBN 9788380870161 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Ichak Kalderon Adizes 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 244 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, korporacyjni herosi (opr. miękka)
od 24 95

1 oferta

korporacyjni herosi (opr. miękka)

  • ISBN 9788377461129 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Josh Bernoff|Ted Schadler 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 256 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie (opr. broszurowa)
od 33 46

2 oferty

Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788380871076 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Patrick Lencioni 
  • Wydawnictwo Sdmx 
  • Ilość stron 250 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Jak zbudowałem firmę. prawdziwe historie przedsiębiorców (opr. miękka)
od 43 51

3 oferty

Jak zbudowałem firmę. prawdziwe historie przedsiębiorców (opr. miękka)

  • ISBN 9788382310665 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Guy Raz 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 336 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Jednominutowy negocjator. Sztuka zawierania korzystniejszych kontraktów - Don Hutson (opr. miękka)
od 29 90

1 oferta

Jednominutowy negocjator. Sztuka zawierania korzystniejszych kontraktów - Don Hutson (opr. miękka)

  • ISBN 9788380871618 
  • Oprawa miękka 
  • Autor George Lucas|Don Hutson 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 189 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Pieniądze albo życie. 9 kroków do finansowej... (opr. miękka)
od 41 12

3 oferty

Pieniądze albo życie. 9 kroków do finansowej... (opr. miękka)

  • ISBN 9788380873681 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Joe Dominguez|Vicki Robin 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 368 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Ziglar o sprzedaży - Dostawa 0 zł (opr. broszurowa)
od 24 95

2 oferty

Ziglar o sprzedaży - Dostawa 0 zł (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788377469750 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Zig Ziglar 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 412 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Od dobrego do wielkiego - Jim Collins (opr. miękka)
od 52 91

3 oferty

Od dobrego do wielkiego - Jim Collins (opr. miękka)

  • ISBN 9788380874015 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jim Collins 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 292 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.