Menu
Zamknij

Ekonomia po polsku (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Podręcznik "Ekonomia po polsku" to publikacja tłumacząca podstawy ekonomii, to przewodnik dla tych, którzy chcą zrozumieć zjawiska ekonomiczne.

„Powiedz mi to po polsku" – nieraz tak mówimy, gdy nie rozumiemy, co mówi do nas rozmówca używający nieprzystępnego, fachowego języka.

Prawdopodobnie każdy z nas, jeśli już ogląda albo programów poświęconych gospodarce, niejednokrotnie ma nieodparte wrażenie, iż eksperci wypowiadający się na tematy ekonomiczne, używają jakiegoś niezrozumiałego dla przeciętnego człowieka szyfru, którego nie sposób pojąć. W takich sytuacjach pewnie każdy ma ochotę przełączyć się na inny kanał, gdzie znaleźć można przyjemniejsze treści. Lecz to wcale nie jest korzystny pomysł!

Ekonomia nie jest czymś, co da się po prostu odstawić na półkę! Ekonomia dotyczy każdego z nas, ponieważ każdego dnia podejmujemy decyzje, które mają, bliższe albo dalsze, skutki ekonomiczne. Decyzje te dotyczą często prozaicznych czynności, takich jak np. Kupno gazety, włączenie światła w pomieszczeniu, czy wyjście do kina. Ale także innych, znacznie poważniejszych, na przykład jak zainwestować swoje oszczędności, czy podjąć pracę w firmie, czy kontynuować iść na studia po liceum, itp.

Dla tych wszelkich, którzy chcą się dowiedzieć więcej o prawach ekonomii, które mają wpływ na jakość naszego życia, jak na dodatek chcą poznać zasady działania gospodarki krajowej i globalnej, polecamy doskonały przewodnik: EKONOMIA PO POLSKU.

Dowiemy się o tym, jak niejednokrotnie prawa ekonomii znajdują wykorzystanie w naszym DOMU, jak znaczne są prawa ekonomii w naszej PRACY, a także jak zrozumieć treści ekonomiczne, które z reguły docierają do nas Z TELEWIZORA. EKONOMIA PO POLSKU to taki ekonomiczny potrzebnik, który każdy z nas powinien posiadać pod ręką. Polecamy!

ISBN: 9788360089538
Kod paskowy: 9788360089538
Redakcja: Dariusz Filar, Andrzej Rzonca
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 31095
Miejscowość: Warszawa
liczba stron: 264
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 14.0x23.0cm
Głębokość (mm): 5
Waga: 0.44
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Giełda kredyt kapitał (opr. broszurowa)
od 34 40

1 oferta

Giełda kredyt kapitał (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788389812940 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Machlup Fritz 
  • Wydawnictwo FIJORR 
  • Ilość stron 240 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Od nędzy do pieniędzy (opr. miękka)
od 30 97

1 oferta

Od nędzy do pieniędzy (opr. miękka)

  • ISBN 9788389812520 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Fijor Jan M., Witkowicz Tad 
  • Wydawnictwo FIJORR PUBLISHING 
  • Ilość stron 322 
  • Rok wydania 2009 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Wycena i ewidencja środków pieniężnych i rozrachunków. (opr. miękka)
od 44 65

1 oferta

Wycena i ewidencja środków pieniężnych i rozrachunków. (opr. miękka)

  • ISBN 9788361872924 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Izabela Emerling 
  • Wydawnictwo Marina 
  • Ilość stron 242 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, project finance w inwestycjach infrastrukturalnych (opr. miękka)
od 50 22

1 oferta

project finance w inwestycjach infrastrukturalnych (opr. miękka)

  • ISBN 9788375560602 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Anna Wojewnik-Filipkowska 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 344 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, tajniki bankowości. podręcznik akademicki (opr. miękka)
od 37 34

1 oferta

tajniki bankowości. podręcznik akademicki (opr. miękka)

  • ISBN 9788389812254 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Rothbard Murray N. 
  • Wydawnictwo Fijorr 
  • Ilość stron 324 
  • Rok wydania 2006 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Jakościowe Metody Badań Marketingowych (opr. miękka)
od 65 55

2 oferty

Jakościowe Metody Badań Marketingowych (opr. miękka)

  • ISBN 9788301164249 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Dominika Maison 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 288 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych (opr. miękka)
od 56 73

1 oferta

proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych (opr. miękka)

  • ISBN 9788375565836 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Dejnaka Agnieszka 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 200 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Ostatnie lata Euro (opr. broszurowa)
od 27 39

1 oferta

Ostatnie lata Euro (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788360562499 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Bruno Bandulet 
  • Wydawnictwo Wektory 
  • Ilość stron 138 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj
Biblioteka biznesu, fuzje i przejęcia (opr. miękka)
od 77 85

1 oferta

fuzje i przejęcia (opr. miękka)

  • ISBN 9788301174330 
  • Oprawa miękka 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 352 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.