Menu
Zamknij

Ekonomia po polsku (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Podręcznik "Ekonomia po polsku" to publikacja tłumacząca podstawy ekonomii, to przewodnik dla tych, którzy chcą zrozumieć zjawiska ekonomiczne.

„Powiedz mi to po polsku" – nieraz tak mówimy, gdy nie rozumiemy, co mówi do nas rozmówca używający nieprzystępnego, fachowego języka.

Prawdopodobnie każdy z nas, jeśli już ogląda albo programów poświęconych gospodarce, niejednokrotnie ma nieodparte wrażenie, iż eksperci wypowiadający się na tematy ekonomiczne, używają jakiegoś niezrozumiałego dla przeciętnego człowieka szyfru, którego nie sposób pojąć. W takich sytuacjach pewnie każdy ma ochotę przełączyć się na inny kanał, gdzie znaleźć można przyjemniejsze treści. Lecz to wcale nie jest korzystny pomysł!

Ekonomia nie jest czymś, co da się po prostu odstawić na półkę! Ekonomia dotyczy każdego z nas, ponieważ każdego dnia podejmujemy decyzje, które mają, bliższe albo dalsze, skutki ekonomiczne. Decyzje te dotyczą często prozaicznych czynności, takich jak np. Kupno gazety, włączenie światła w pomieszczeniu, czy wyjście do kina. Ale także innych, znacznie poważniejszych, na przykład jak zainwestować swoje oszczędności, czy podjąć pracę w firmie, czy kontynuować iść na studia po liceum, itp.

Dla tych wszelkich, którzy chcą się dowiedzieć więcej o prawach ekonomii, które mają wpływ na jakość naszego życia, jak na dodatek chcą poznać zasady działania gospodarki krajowej i globalnej, polecamy doskonały przewodnik: EKONOMIA PO POLSKU.

Dowiemy się o tym, jak niejednokrotnie prawa ekonomii znajdują wykorzystanie w naszym DOMU, jak znaczne są prawa ekonomii w naszej PRACY, a także jak zrozumieć treści ekonomiczne, które z reguły docierają do nas Z TELEWIZORA. EKONOMIA PO POLSKU to taki ekonomiczny potrzebnik, który każdy z nas powinien posiadać pod ręką. Polecamy!

ISBN: 9788360089538
Kod paskowy: 9788360089538
Redakcja: Dariusz Filar, Andrzej Rzonca
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 31095
Miejscowość: Warszawa
liczba stron: 264
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 14.0x23.0cm
Głębokość (mm): 5
Waga: 0.44
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Wycena i ewidencja środków pieniężnych i rozrachunków. (opr. miękka)
od 25 91

2 oferty

Wycena i ewidencja środków pieniężnych i rozrachunków. (opr. miękka)

  • ISBN 9788361872924 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Izabela Emerling 
  • Wydawnictwo Marina 
  • Ilość stron 242 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Finanse przedsiębiorstw wobec procesów globalizacji (opr. miękka)
od 31 91

1 oferta

Finanse przedsiębiorstw wobec procesów globalizacji (opr. miękka)

  • ISBN 9788387885403 
  • Oprawa miękka 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 254 
  • Rok wydania 2003 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Rynki finansowe Nowe wyzwania i możliwości (opr. miękka)
od 40 06

2 oferty

Rynki finansowe Nowe wyzwania i możliwości (opr. miękka)

  • ISBN 9788375564075 
  • Oprawa miękka 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 252 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Rachunkowość małych przedsiębiorstw (opr. miękka)
od 34 82

2 oferty

Rachunkowość małych przedsiębiorstw (opr. miękka)

  • ISBN 9788320820201 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Kiziukiewicz Teresa, Sawicki Kazimierz 
  • Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne 
  • Ilość stron 284 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Logika w przedsiębiorstwie (opr. twarda)
od 37 77

2 oferty

Logika w przedsiębiorstwie (opr. twarda)

  • ISBN 9788320820416 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Pisz Iwona, Sęk Tadeusz, Zielecki Władysław 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 380 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Globalne rynki finansowe (opr. miękka)
od 50 52

2 oferty

Globalne rynki finansowe (opr. miękka)

  • ISBN 9788301160647 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Płókarz Rafał 
  • Wydawnictwo PWN 
  • Ilość stron 378 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Kreatywność w reklamie (opr. miękka)
od 42 01

2 oferty

Kreatywność w reklamie (opr. miękka)

  • ISBN 9788301143923 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Murdoch Anna 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 248 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Inteligentny inwestor (opr. twarda)
od 41 40

2 oferty

Inteligentny inwestor (opr. twarda)

  • ISBN 9788388931895 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Graham Benjamin 
  • Wydawnictwo Studio Emka 
  • Ilość stron 536 
  • Rok wydania 2007 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Od nędzy do pieniędzy (opr. miękka)
od 38 82

2 oferty

Od nędzy do pieniędzy (opr. miękka)

  • ISBN 9788389812520 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Fijor Jan M., Witkowicz Tad 
  • Wydawnictwo FIJORR PUBLISHING 
  • Ilość stron 322 
  • Rok wydania 2009 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.