?Etnografia organizacji? pokazuje wielobarwny obraz polskich firm, instytucji i organizacji, wyprodukowany na podstawie wnikliwych badań etnograficznych. Książka jest świadectwem przemian zachodzących w polskiej rzeczywistości biznesowej, i nie tylko. Posiada omówienie badań empirycznych z nad wyraz rozległego i niejednorodnego terenu. Poszczególne części dotyczą organizacji wielokulturowych, kierowania zespołem, niematerialnych części kultury organizacji, a także ról przyjmowanych przez organizacje i ich uczestników.
Książkę w sposób szczególny polecamy, studentom nauk społecznych i ekonomicznych oraz przedstawicielom świata biznesu ? kadrze zarządzającej, menadżerom i dyrektorom pragnącym udoskonalenia firm, którymi przewodzą, a także wszystkim osobom zainteresowanym badaniami etnograficznymi.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.