Menu
Zamknij

Event Marketing How to Successfully Promote Events, Festivals, Conventions, and Expositions (opr. twarda)

Biblioteka biznesu

Opis

A modern, completely updated guide to effective event marketing§As the events market becomes increasingly saturated, it is essential for a successful event professional to understand the use of strategic marketing plans. Events are everywhere--in the U.S. Alone, there are more than 2,500 music festivals a year, for example, while the UK hosts over 70 different beer festivals each year. In such a crowded market, how can the event planner ensure that his or her event stands out? Marketing expert Chris Preston has the answers in this second edition of Event Marketing. From the basics of promoting an event to the use of events as marketing strategies themselves, Preston provides straightforward advice and information on all the latest event marketing techniques. The book begins with sections on what "event marketing" really means, and how the field has evolved throughout time. Preston then explores event marketing strategies from both a conceptual and practical standpoint, and provides information on sponsorship and corporate branding. The book covers marketing for all types of events, including festivals, corporate and association events, and social functions, and a full chapter on digital event marketing covers all the latest e-marketing strategies. Case studies provide real-world examples of successful marketing efforts, while Discussion Questions for each chapter provide opportunities for further exploration of key concepts. As marketing becomes an increasingly important skill for event management professionals, this completely revised second edition of Event Marketing will be a must-have for working professionals, students, and aspiring event planners everywhere.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Convergence Marketing (opr. twarda)
od 123 17

1 oferta

Convergence Marketing (opr. twarda)

  • ISBN 9780470164938 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Richard Rosen 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons 
  • Ilość stron 208 
  • Rok wydania 2009 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Practical Guide to Forecasting Financial Market Volatility (opr. twarda)
od 604 80

1 oferta

Practical Guide to Forecasting Financial Market Volatility (opr. twarda)

  • ISBN 9780470856130 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Ser-Huang Poon, S Poon 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons 
  • Ilość stron 236 
  • Rok wydania 2005 
Porównaj
Biblioteka biznesu, LinkedIn Marketing (opr. miękka)
od 154 20

1 oferta

LinkedIn Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9781118358702 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 384 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, High Probability Trading Strategies (Książka) (opr. twarda)
od 318 87

1 oferta

High Probability Trading Strategies (Książka) (opr. twarda)

  • ISBN 9780470181669 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Robert L. Miner 
  • Ilość stron 288 
  • Rok wydania 2008 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Accounting Principles IFRS Version (opr. miękka)
od 363 03

1 oferta

Accounting Principles IFRS Version (opr. miękka)

  • ISBN 9781119419617 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Donald E Kieso|Jerry J Weygandt|Paul D Kimmel 
  • Wydawnictwo Wiley 
  • Ilość stron 1296 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, YouTube and Video Marketing (opr. miękka)
od 173 42

1 oferta

YouTube and Video Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9780470945018 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 504 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Paul Wilmott Introduces Quantitative Finance (opr. miękka)
od 367 98

1 oferta

Paul Wilmott Introduces Quantitative Finance (opr. miękka)

  • ISBN 9780470319581 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Paul Wilmott 
  • Ilość stron 728 
  • Rok wydania 2007 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Internet Marketing (opr. miękka)
od 173 42

1 oferta

Internet Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9780470633748 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 608 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Marketing Communications (opr. miękka)
od 458 02

1 oferta

Marketing Communications (opr. miękka)

  • ISBN 9780470319925 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Fredrik Lange 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons 
  • Ilość stron 606 
  • Rok wydania 2009 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.