Menu
Zamknij

Event Marketing Podstawy teoretyczne i rozwiązania praktyczne (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Do recenzji przedłożony zostań maszynopis książki „ Event marketing. Podstawy teoretyczne i rozwiązania ergonomiczne". W tym miejscu należy jednoznacznie podkreślić, iż sam wybór tematu jest bodaj największym atutem książki. Nie oznacza to bynajmniej, że książka jest napisana na słabym poziomie, jest bowiem wręcz przeciwnie, lecz rzeczywiście stanowi próbę zapełnienia nie tyle luki na polskim rynku wydawniczym, ale wręcz drastycznej „wyrwy". Temat organizacji, zarządzania i marketingu wydarzeń w wielu krajach ( np. Pokaźnej Brytanii ) doczekał się utworzenia odrębnego kierunku studiów, dla słuchaczy którego powstała duża liczba publikacji. Tymczasem, według mojej wiedzy, w Polsce nie ma dotąd nawet jednej publikacji zwartej poświęconej kompletnie tej tematyce. Informacje na ten temat można znaleźć w coraz liczniejszych opracowaniach dotyczących turystyki biznesowej, ale tak kompleksowe spojrzenie, jak czyni to Autor recenzowanej książki, dotąd w Polsce nie było prezentowane. Można zatem przypuszczać, że grupa docelowa odbiorców recenzowanej monografii powinna być bardzo szeroka. Z jednej strony z pewnością są to studenci i wykładowy akademiccy, dla których jest to widoczna pomoc w procesie dydaktycznym.dostępny język i wielka ilość prezentowanych przykładów z całą pewnością ułatwią wykorzystanie recenzowanej książki w procesie dydaktycznym na uczelniach, zwłaszcza kształcących się na kierunkach powiązanych z turystyką. Drugą ważną grupą odbiorców powinni być praktycy, jednocześnie w sektorze prywatnym, jak i publicznym, czyli pracownicy firm zajmujących się organizacją wydarzeń, jak i pracownicy jednostek samorządu zainteresowań naukowców, badaczy rynku turystycznego, marketingu terytorialnego, czy także rozwoju lokalnego i regionalnego.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, System informacyjny marketingu przedsiębiorstw (opr. broszurowa)
od 30 94

2 oferty

System informacyjny marketingu przedsiębiorstw (opr. broszurowa)

  • ISBN 8320816025 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor ADAM NOWICKI 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 256 
  • Rok wydania 2005 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Finanse publiczne - Współczesne ujęcie - Stanisław Owsiak (opr. miękka)
od 69 30

3 oferty

Finanse publiczne - Współczesne ujęcie - Stanisław Owsiak (opr. miękka)

  • ISBN 9788301190880 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Stanisław Owsiak 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 1148 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, AdWords i Analytics - Dostawa 0 zł (opr. miękka)
od 41 30

3 oferty

AdWords i Analytics - Dostawa 0 zł (opr. miękka)

  • ISBN 9788301189600 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 288 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, George Soros Najniebezpieczniejszy człowiek świata - Dostawa 0 zł (opr. twarda)
od 38 02

3 oferty

George Soros Najniebezpieczniejszy człowiek świata - Dostawa 0 zł (opr. twarda)

  • ISBN 9788375532173 
  • Oprawa twarda 
  • Autor von Rétyi Andreas 
  • Wydawnictwo Biały Kruk 
  • Ilość stron 240 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Nowoczesny e-mail marketing Uniwersalny responsywny i skuteczny mailing w HTML-u (opr. miękka)
od 12 27

3 oferty

Nowoczesny e-mail marketing Uniwersalny responsywny i skuteczny mailing w HTML-u (opr. miękka)

  • ISBN 9788328305328 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jason Rodriguez 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 105 
  • Rok wydania 2015 
Porównaj
Biblioteka biznesu, FINANSE PODRĘCZNIK (opr. miękka)
od 32 84

3 oferty

FINANSE PODRĘCZNIK (opr. miękka)

  • ISBN 9788302079931 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Mielczarczyk Zofia 
  • Wydawnictwo bellona 
  • Ilość stron 264 
  • Rok wydania 2009 
Porównaj
Biblioteka biznesu, ABC Bulats B1-B2. Książka + CD Business Language Testing Service (opr. miękka)
od 71 84

3 oferty

ABC Bulats B1-B2. Książka + CD Business Language Testing Service (opr. miękka)

  • ISBN 9782090381863 
  • Oprawa miękka 
  • Wydawnictwo CLE International 
  • Ilość stron 128 
  • Rok wydania 2015 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Prowadzenie działalności gospodarczej podręcznik do nauki zawodu (opr. miękka)
od 38 20

4 oferty

Prowadzenie działalności gospodarczej podręcznik do nauki zawodu (opr. miękka)

  • ISBN 9788302135866 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Gorzelany Teresa, Aue Wiesława 
  • Wydawnictwo WSiP 
  • Ilość stron 366 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Język Angielski Zawodowy W Branży Ekonomicznej Zeszyt Ćwiczeń (opr. miękka)
od 29 15

4 oferty

Język Angielski Zawodowy W Branży Ekonomicznej Zeszyt Ćwiczeń (opr. miękka)

  • ISBN 9788302136030 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Badowska-Kionka, Joanna 
  • Wydawnictwo WSiP 
  • Ilość stron 216 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj