Menu
Zamknij

Event Marketing Podstawy teoretyczne i rozwiązania praktyczne (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Do recenzji przedłożony zostań maszynopis książki „ Event marketing. Podstawy teoretyczne i rozwiązania ergonomiczne". W tym miejscu należy jednoznacznie podkreślić, iż sam wybór tematu jest bodaj największym atutem książki. Nie oznacza to bynajmniej, że książka jest napisana na słabym poziomie, jest bowiem wręcz przeciwnie, lecz rzeczywiście stanowi próbę zapełnienia nie tyle luki na polskim rynku wydawniczym, ale wręcz drastycznej „wyrwy". Temat organizacji, zarządzania i marketingu wydarzeń w wielu krajach ( np. Pokaźnej Brytanii ) doczekał się utworzenia odrębnego kierunku studiów, dla słuchaczy którego powstała duża liczba publikacji. Tymczasem, według mojej wiedzy, w Polsce nie ma dotąd nawet jednej publikacji zwartej poświęconej kompletnie tej tematyce. Informacje na ten temat można znaleźć w coraz liczniejszych opracowaniach dotyczących turystyki biznesowej, ale tak kompleksowe spojrzenie, jak czyni to Autor recenzowanej książki, dotąd w Polsce nie było prezentowane. Można zatem przypuszczać, że grupa docelowa odbiorców recenzowanej monografii powinna być bardzo szeroka. Z jednej strony z pewnością są to studenci i wykładowy akademiccy, dla których jest to widoczna pomoc w procesie dydaktycznym.dostępny język i wielka ilość prezentowanych przykładów z całą pewnością ułatwią wykorzystanie recenzowanej książki w procesie dydaktycznym na uczelniach, zwłaszcza kształcących się na kierunkach powiązanych z turystyką. Drugą ważną grupą odbiorców powinni być praktycy, jednocześnie w sektorze prywatnym, jak i publicznym, czyli pracownicy firm zajmujących się organizacją wydarzeń, jak i pracownicy jednostek samorządu zainteresowań naukowców, badaczy rynku turystycznego, marketingu terytorialnego, czy także rozwoju lokalnego i regionalnego.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Finanse publiczne - Współczesne ujęcie - Stanisław Owsiak (opr. miękka)
od 69 30

3 oferty

Finanse publiczne - Współczesne ujęcie - Stanisław Owsiak (opr. miękka)

  • ISBN 9788301190880 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Stanisław Owsiak 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 1148 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Professional English in Use Finance (opr. miękka)
od 75 54

4 oferty

Professional English in Use Finance (opr. miękka)

  • ISBN 9780521616270 
  • Oprawa miękka 
  • Autor MacKenzie Ian 
  • Wydawnictwo Cambridge University Press 
  • Ilość stron 140 
  • Rok wydania 2006 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Handbook of Marketing Scales Bearden, William O.
od 887 80

1 oferta

Handbook of Marketing Scales Bearden, William O.

  • ISBN 9781412980180 
Porównaj
Biblioteka biznesu, AdWords i Analytics - Dostawa 0 zł (opr. miękka)
od 41 30

3 oferty

AdWords i Analytics - Dostawa 0 zł (opr. miękka)

  • ISBN 9788301189600 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 288 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Talking to My Daughter About the Economy - Varoufakis Yanis (opr. miękka)
od 67 15

1 oferta

Talking to My Daughter About the Economy - Varoufakis Yanis (opr. miękka)

  • ISBN 9781847924421 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Varoufakis Yanis 
  • Wydawnictwo Vintage 
  • Ilość stron 224 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.