Menu
Zamknij

Fundamentals of Business-to-Business Marketing

Biblioteka biznesu

Opis

This textbook gives a comprehensive overview of the key principles of business marketing. The reader will be introduced into methods and theories in order to understand business markets and marketing better. Not only are the principles of business marketing addressed, but also deep knowledge of organizational buying and market research on business markets. The book sets the stage for developing marketing programs for business markets in their different facets.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Extreme Value Theory
od 397 57

1 oferta

Extreme Value Theory

  • ISBN 9780387239460 
  • Autor Haan, Laurens De / Ferreira, Ana 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Sustainable Marketing Management Grundlagen Und Cases
od 244 89

1 oferta

Sustainable Marketing Management Grundlagen Und Cases

  • ISBN 9783658024369 
  • Wydawnictwo Springer Gabler 
  • Ilość stron 467 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Ambush Marketing & the Mega-Event Monopoly
od 881 04

1 oferta

Ambush Marketing & the Mega-Event Monopoly

  • ISBN 9789067048637 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Handbook of Marketing Decision Models
od 1 286 26

1 oferta

Handbook of Marketing Decision Models

  • ISBN 9780387782126 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Mechanics of Solids and Structures (opr. twarda)
od 954 15

1 oferta

Mechanics of Solids and Structures (opr. twarda)

  • ISBN 9783540263319 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Miguel Luiz Bucalem 
  • Wydawnictwo Springer Verlag 
  • Ilość stron 612 
  • Rok wydania 2005 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Value Chain Marketing
od 519 69

1 oferta

Value Chain Marketing

  • ISBN 9783319113753 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Marketing 2.0
od 542 12

1 oferta

Marketing 2.0

  • ISBN 9783642055515 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.