Menu
Zamknij

Fundusze hedge Istota, strategie, potencjał rynku (opr. twarda)

Biblioteka biznesu

Opis

Jest to pierwsza w Polsce monografia poświęcona całościowo ujętej problematyce funduszy hedge. Jej głównym celem jest dostępne wyjaśnienie istoty, zasad funkcjonowania i strategii tych funduszy na rynkach Stanów Zjednoczonych i w Unii Europejskiej, a także czynników determinujących ich rozwój również na rynku polskim. Czytelnik z książki dowie się: jakie są najważniejsze cechy funduszy hedge, czym różnią się od funduszy klasycznych, jakie strategie i struktury inwestycyjne realizują, jakim regulacjom prawnym podlegają i jak wygląda struktura ich rynku na świecie, które z determinant rozwoju tego rynku na świecie są szansą, a które barierą dla rynku polskiego.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, badania operacyjne z wykorzystaniem winqsb (opr. broszurowa)
od 44 10

1 oferta

badania operacyjne z wykorzystaniem winqsb (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788325560744 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Dariusz Siudak 
  • Wydawnictwo C.H. Beck 
  • Ilość stron 242 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj
Biblioteka biznesu, studia z realistycznej filozofii ekonomii (opr. miękka)
od 44 10

1 oferta

studia z realistycznej filozofii ekonomii (opr. miękka)

  • ISBN 9788325549435 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Hardt Łukasz 
  • Wydawnictwo C.H. BECK 
  • Ilość stron 178 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, rekrutacja i selekcja personelu (opr. broszurowa)
od 59

1 oferta

rekrutacja i selekcja personelu (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788381286947 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Marek Suchar 
  • Wydawnictwo C.H. Beck 
  • Ilość stron 132 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, upowszechnianie transferu technologii w sieci...
od 115 43

1 oferta

upowszechnianie transferu technologii w sieci...

  • ISBN 9788382914610 
  • Autor Zofia Gródek-Szostak 
  • Wydawnictwo C.H. Beck 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zarządzanie marketingowe (opr. miękka)
od 39 88

4 oferty

Zarządzanie marketingowe (opr. miękka)

  • ISBN 9788325543914 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Grażyna Rosa 
  • Wydawnictwo C.H. Beck 
  • Ilość stron 322 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Finanse i rozliczenia międzynarodowe
od 49

1 oferta

Finanse i rozliczenia międzynarodowe

  • ISBN 9788325511029 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo C.H. Beck 
Porównaj
Biblioteka biznesu, nowe instrumenty i usługi finansowe
od 69

1 oferta

nowe instrumenty i usługi finansowe

  • ISBN 9788325511197 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Polityka pieniężna (opr. miękka)
od 27 07

4 oferty

Polityka pieniężna (opr. miękka)

  • ISBN 9788325529499 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Andrzej Sławiński 
  • Wydawnictwo C.H. Beck 
  • Ilość stron 262 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.