Menu
Zamknij

fuzje i przejęcia (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Fuzje i przejęcia to rewelacyjna metoda strategicznego rozwoju przedsiębiorstwa, stanowczo w czasie kryzysu gospodarczego. Proces ten jest jednak nad wyraz skomplikowany do przeprowadzenia, ponieważ wymaga szerokiej wiedzy z zakresu zarządzania strategicznego, zarządzania zasobami ludzkimi i finansowymi oraz zarządzania operacyjnego.

Przeprowadzenie skutecznej fuzji lub przejęcia wymaga zatem wielu różnorodnych kompetencji.Prezentowana publikacja odpowiada na pytanie, jak efektywnie przeprowadzić cykl fuzji albo przejęcia. Znakomity zespół autorski, złożony z wykładowców SGH i praktyków, przybliża czytelnikowi takie zagadnienia, jak: due diligence, zarządzanie pracownikami podczas zmiany, budowanie wartości producenta czy ocenę sprawności przedsięwzięcia.Książka zawiera mnóstwo poręcznych przykładów efektywnych fuzji i przejęć.

przeznaczona jest w szczególności dla menedżerów i właścicieli przedsiębiorstw i dla studentów studiów podyplomowych i MBA.Dr Joanna Korpus jest wykładowcą w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, w Katedrze Zarządzania Strategicznego, w Instytucie Rynków i Konkurencji, kierownikiem studiów podyplomowych z zakresu fuzji i przejęć.Wydawnictwa profesjonalne PWN to nowoczesne publikacje napisane przez najkorzystniejszych praktyków biznesu oraz wybitnych naukowców z polskich i zagranicznych uczelni.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Giełda kredyt kapitał (opr. broszurowa)
od 35 44

1 oferta

Giełda kredyt kapitał (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788389812940 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Machlup Fritz 
  • Wydawnictwo FIJORR 
  • Ilość stron 240 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Od nędzy do pieniędzy (opr. miękka)
od 31 91

1 oferta

Od nędzy do pieniędzy (opr. miękka)

  • ISBN 9788389812520 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Fijor Jan M., Witkowicz Tad 
  • Wydawnictwo FIJORR PUBLISHING 
  • Ilość stron 322 
  • Rok wydania 2009 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Wycena i ewidencja środków pieniężnych i rozrachunków. (opr. miękka)
od 42 30

1 oferta

Wycena i ewidencja środków pieniężnych i rozrachunków. (opr. miękka)

  • ISBN 9788361872924 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Izabela Emerling 
  • Wydawnictwo Marina 
  • Ilość stron 242 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, nadzór skonsolidowany nad instytucjami kredytowymi (opr. miękka)
od 29 25

2 oferty

nadzór skonsolidowany nad instytucjami kredytowymi (opr. miękka)

  • ISBN 9788301140199 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Iwona Leśnik 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 223 
  • Rok wydania 2003 
Porównaj
Biblioteka biznesu, project finance w inwestycjach infrastrukturalnych (opr. miękka)
od 51 30

1 oferta

project finance w inwestycjach infrastrukturalnych (opr. miękka)

  • ISBN 9788375560602 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Anna Wojewnik-Filipkowska 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 344 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, polaryzacja ekonomiczna teoria i zastosowanie (opr. miękka)
od 29 25

2 oferty

polaryzacja ekonomiczna teoria i zastosowanie (opr. miękka)

  • ISBN 9788301155582 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Kot Stanisław 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 176 
  • Rok wydania 2008 
Porównaj
Biblioteka biznesu, controlling operacyjny w przedsiębiorstwie. centra odpowiedzialności w teorii i praktyce (opr. miękka)
od 74 25

2 oferty

controlling operacyjny w przedsiębiorstwie. centra odpowiedzialności w teorii i praktyce (opr. miękka)

  • ISBN 9788301138936 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Bogusław Niedbała, Maria Sierpińska 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 422 
  • Rok wydania 2022 
Porównaj
Biblioteka biznesu, tajniki bankowości. podręcznik akademicki (opr. miękka)
od 34 99

2 oferty

tajniki bankowości. podręcznik akademicki (opr. miękka)

  • ISBN 9788389812254 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Rothbard Murray N. 
  • Wydawnictwo Fijorr 
  • Ilość stron 324 
  • Rok wydania 2006 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Jakościowe Metody Badań Marketingowych (opr. miękka)
od 65 55

2 oferty

Jakościowe Metody Badań Marketingowych (opr. miękka)

  • ISBN 9788301164249 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Dominika Maison 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 288 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.