Menu
Zamknij

Giełda i psychologia. Behawioralne aspekty inwestowania na rynku papierów wartościowych (opr. broszurowa)

Biblioteka biznesu

Opis

Obok analizy fundamentalnej, portfelowej oraz modnej wśród inwestorów analizy technologicznej coraz pokaźniejsze uznanie znajdują finanse behawioralne, czyli psychologiczne podejście do rynku papierów wartościowych. Niniejsza praca wpisuje się w ten ostatni trend. W książce opisano proces podejmowania decyzji inwestycyjnych w oparciu o teorię perspektywy Daniela Kahnemana i Amosa Tversky\'ego, za którą ten pierwszy otrzymał w 2002 roku Nagrodę Nobla z ekonomii. Zaprezentowano długą listę mechanizmów psychologicznych w sferze poznawczej, motywacyjnej i emocjonalnej inwestora. Omówiono problematykę dyskontowania odroczonych wypłat.

Książka skierowana jest równocześnie do osób zajmujących się teorią rynku, jak i do praktyków. Umożliwia zrozumienie psychologicznych uwarunkowań inwestowania.


To dla mnie wielka przyjemność widzieć kolejne wydanie książki Piotra Zielonki \"Giełda i psychologia\". Badania Autora w dziedzinie finansów behawioralnych zapewniły mu wgląd w psychologiczne aspekty rynku. Jego prace angażują zarówno teoretyków, jak praktyków giełdowych. Ja sam bardzo często z nich korzystam.
Elton G. McGoun
William H. Dunkak Professor of Finance, Bucknell University, USA


To pierwsza naukowa książka na temat inwestowania, którą czytałem z wypiekami na twarzy.
Dr Tomasz Modzelewski
Prezes Zelmer S.A.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Srebrna gospodarka. Ujęcie społeczno-ekonomiczne
od 53 14

1 oferta

Srebrna gospodarka. Ujęcie społeczno-ekonomiczne

  • ISBN 9788381023962 
  • Autor Ewa Frąckiewicz, Barbara Kryk (red.) 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 266 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zarządzanie jakością w usługach publicznych w.4
od 58 90

1 oferta

Zarządzanie jakością w usługach publicznych w.4

  • ISBN 9788381028394 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zasady oceny działalności gospodarczej... w,2
od 74 10

1 oferta

Zasady oceny działalności gospodarczej... w,2

  • ISBN 9788381028431 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Biznesplan. Jak go budować i analizować w.7
od 40 38

1 oferta

Biznesplan. Jak go budować i analizować w.7

  • ISBN 9788381028103 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Od bionauki do biobiznesu w.2
od 93 10

1 oferta

Od bionauki do biobiznesu w.2

  • ISBN 9788381028417 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.