Menu
Zamknij

Globalne rynki finansowe (opr. miękka) od 48 22

Biblioteka biznesu

Opis

Kompleksowe opracowanie dotyczące globalnych rynków finansowych, z odniesieniem do aktualnych wydarzeń, tendencji i używanych mechanizmów. W ostatnich dekadach rynki finansowe przeszły prawdziwą metamorfozę. Nie są to już lokalne wyspy kapitału, skupione w kilku centrach finansowych. Dzięki rozwojowi technice komunikacyjnych, znoszeniu barier prawnych i psychologicznych oraz poszukiwaniu nowych źródeł dochodów i dywersyfikacji inwestycji rynki te stają się coraz bardziej globalne. Cykl ten został przyhamowany, lecz nie cofnięty, w trakcie trwającego od 2007 r. Kryzysu finansowego. Celem książki jest jak najpełniejsze zaprezentowanie mechanizmów, technik i instrumentów globalnych rynków finansowych, ich uczestników i segmentów, z odniesieniem do wydarzeń na rynkach globalnych, zwłaszcza w latach 2007-2013. Autor omawia takie zagadnienia, jak: ewolucja globalnej architektury finansowej podczas kryzysu, rynek walutowy, globalne rynki instrumentów dłużnych i akcji (giełdy papierów wartościowych), rynki instrumentów pochodnych i strukturyzowanych, globalne rynki towarowe i surowcowe, rynki funduszy inwestycyjnych, inwestycje alternatywne, europejska integracja i dezintegracja walutowa, raje podatkowe - centra finansowe offshore, a także kolejne odsłony kryzysu finansowego i mechanizmy walki z nim. W pracy opisanomnóstwo innowacji finansowych, które pozostały wprowadzone w ostatnim czasie. Częste odniesienia do rynku polskiego czynią tę pozycję szczególnie wartościową dla rodzimego czytelnika. Publikacja jest udaną próbą globalnego spojrzenia na niemało pokaźnych zagadnień, umiejętnie i dojrzale wkomponowanych w logiczną całość obejmującą ten jakże ważny problem. Książka ma cechy nie tylko "charakterystycznego" podręcznika akademickiego, lecz także pozycji inspirującej do przemyśleń, wyraźnych w procesie kształtowania młodzieży. Z recenzji prof. Dr. Hab. Jacka Grzywacza Praca jest adresowana typowo do studentów kierunków ekonomicznych, ze specjalnościami: finanse, bankowość, rynki finansowe, inwestycje kapitałowe itp.,jeszcze do pracowników banków, zwłaszcza bankowych doradców kupujących i innych instytucji finansowych. Przystępna forma przekazu zezwala na lekturę wszystkim zainteresowanym zjawiskami zachodzącymi w światowych finansach, które mają coraz pokaźniejszy wpływ na codzienne życie każdego z nas.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Od nędzy do pieniędzy (opr. miękka)
od 28 25

3 oferty

Od nędzy do pieniędzy (opr. miękka)

  • ISBN 9788389812520 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Fijor Jan M., Witkowicz Tad 
  • Wydawnictwo FIJORR PUBLISHING 
  • Ilość stron 322 
  • Rok wydania 2009 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Rachunkowość grup kapitałowych (opr. miękka)
od 39 18

2 oferty

Rachunkowość grup kapitałowych (opr. miękka)

  • ISBN 9788301173869 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Remlein Marzena 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 284 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Ekonometria (opr. kartonowa)
od 39 18

3 oferty

Ekonometria (opr. kartonowa)

  • ISBN 9788301165130 
  • Oprawa kartonowa 
  • Autor Kufel Tadeusz 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 216 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Wycena i ewidencja środków pieniężnych i rozrachunków. (opr. miękka)
od 24 81

2 oferty

Wycena i ewidencja środków pieniężnych i rozrachunków. (opr. miękka)

  • ISBN 9788361872924 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Izabela Emerling 
  • Wydawnictwo Marina 
  • Ilość stron 242 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Jakościowe Metody Badań Marketingowych (opr. miękka)
od 39 18

3 oferty

Jakościowe Metody Badań Marketingowych (opr. miękka)

  • ISBN 9788301164249 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Dominika Maison 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 288 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Rachunkowość małych przedsiębiorstw (opr. miękka)
od 35 05

2 oferty

Rachunkowość małych przedsiębiorstw (opr. miękka)

  • ISBN 9788320820201 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Kiziukiewicz Teresa, Sawicki Kazimierz 
  • Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne 
  • Ilość stron 284 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Logika w przedsiębiorstwie (opr. twarda)
od 37 81

2 oferty

Logika w przedsiębiorstwie (opr. twarda)

  • ISBN 9788320820416 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Pisz Iwona, Sęk Tadeusz, Zielecki Władysław 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 380 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Kreatywność w reklamie (opr. miękka)
od 39 94

2 oferty

Kreatywność w reklamie (opr. miękka)

  • ISBN 9788301143923 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Murdoch Anna 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 248 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Inteligentny inwestor (opr. twarda)
od 40 30

2 oferty

Inteligentny inwestor (opr. twarda)

  • ISBN 9788388931895 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Graham Benjamin 
  • Wydawnictwo Studio Emka 
  • Ilość stron 536 
  • Rok wydania 2007 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.