Menu
Zamknij

GODZINA DZIENNIE Z MOBILE MARKETINGIEM (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Urządzenia mobilne nieodłącznie towarzyszą dziś wielu użytkownikom. Ludzie poświęcają niemało czasu na pracę z tabletami i smartfonami. Zastanawiasz się, jak zareklamować się w tym gronie? Potencjalnych sposobów jest sporo: SMS-y, reklama przenośna, kody QR, strony przygotowane pod kątem mniejszych ekranów... Jak się nie zgubić w tym gąszczu możliwości? Jak zastosować potencjał reklamy mobilnej? Odpowiedź na to i niemało innych pytań odnajdziesz w tej książce.podczas lektury dowiesz się, jak opracować strategię przenośną, kiedy korzystać z krótkich wiadomości tekstowych, a kiedy sięgnąć po bardziej wyrafinowane narzędzia. Przekonasz się także, iż można efektywnie powiększyć obszar działania dzięki przygotowaniu przenośnej wersji witryny lub reklam. W kolejnych rozdziałach odkryjesz, jaki potencjał drzemie w układzie społecznościowo-mobilnym oraz co to jest m-handel. Książka ta jest perfekcyjnym źródłem informacji na temat mobilnego marketingu, a przygotowano ją w taki sposób, że całą zawartą w niej wiedzę możesz opanować, jeśli poświęcisz na to tylko godzinę dziennie. Naprawdę warto spróbować!Przekonaj się:jak użyć platformę przenośną do prowadzenia kampanii reklamowychjak wybrać właściwą formę reklamy w zależności od potrzebjaki potencjał kryje m-handelże starczy jedna godzina dziennie, żeby zdobyć nowych klientówZdobądź nowych klientów - zajmie Ci to tylko godzinę dziennie!

Autorzy: Rachel Pasqua, Noah Elkin
EAN: 9788324676996
Format: 17x23 cm
liczba stron: 440
ISBN: 9788324676996
Oprawa: broszurowa
Rok wydania: 2013
Wydawnictwo: One Press / Helion

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, inteligencja finansowa. co przedsiębiorca musi wiedzieć o liczbach (opr. twarda)
od 62 91

2 oferty

inteligencja finansowa. co przedsiębiorca musi wiedzieć o liczbach (opr. twarda)

  • ISBN 9788328374218 
  • Oprawa twarda 
  • Autor John Case, Joe Knight, Karen Berman 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 352 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie
od 31 99

1 oferta

Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie

  • ISBN 9788328393363 
  • Autor Beata Michalska-Dominiak,Piotr Grocholiński 
  • Wydawnictwo One Press 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.