Menu
Zamknij

Grywalizacja w praktyce - Yu-kai Chou

Biblioteka biznesu

Opis

Tajniki grywalizacji!

Grywalizacja – przelotna moda czy narzędzie, które może przynieść realne rezultaty w biznesie i codziennym życiu? Yu-kai Chou, szanowany na całym świecie ekspert w tej progresywnej dziedzinie, nie ma co do tego wątpliwości. Jak udowadniają licznie przytaczane przez niego przykłady, odpowiednio wdrożona grywalizacja potrafi być ultraskuteczna w zaskakująco wielu obszarach.

Jego autorski model o nazwie Oktaliza pokazuje, że wbrew powszechnym przekonaniom użytkowanie elementów gier w sprzedaży czy marketingu to coś wyraźnie więcej aniżeli zwykłe ograniczanie się do punktów, tabeli lub rankingów. Metoda ta nawiązuje do ośmiu Motywatorów optymalnie oddających sedno ludzkiej natury popychającej nas do określonych działań.

„Grywalizacja w praktyce" to obowiązkowa lektura dla:
  • przedsiębiorców prowadzących działania w internecie,
  • specjalistów do spraw mediów społecznościowych,
  • ekspertów w dziedzinach sprzedaży i marketingu,
  • właścicieli sklepów internetowych,
  • każdej osoby, która chce zgłębić temat ludzkiej motywacji.
Dowiesz się z niej:
  • czym jest model grywalizacji o nazwie Oktaliza i jakie Motywatory się na niego składają,
  • na czym opiera się sukces najkorzystniejszych projektów grywalizacyjnych,
  • czym NIE jest grywalizacja i jakich działań lepiej nie podejmować w jej obszarze,
  • jak skutecznie skłonić klienta do podjęcia pożądanego działania,
  • jak generować zaangażowanie użytkowników i wytwarzać dla nich wciągające doświadczenia,
  • jakie konkretnie techniki możesz użyć w ramach poszczególnych Motywatorów, żeby realnie kształtować zachowania swych odbiorców.

Otwórz się na fascynujące lekcje płynące ze świata gier i podaruj swym klientom porywającą przygodę. Momentalnie zobaczysz wyniki!



Jak Wprowadzić GRYWALIZACJĘ do Twojej firmy (Mirek Burnejko i Marcin Osman)

Co mówią o książce inni:


Zasady grywalizacji są jednym z kluczowych czynników osiągania ponadprzeciętnych wyników w prowadzeniu kampanii crowdfundingowych. Książka w dostępny sposób pomaga zrozumieć, jakie mechanizmy można wykorzystywać w projektowaniu oferty, promowaniu towaru i budowaniu swych społeczności, ale nie tylko. Togenialna pozycja, która może zainspirować cię do wykorzystania grywalizacji w życiu rodzinnym, automotywacji i do osiągania założonych celów.

– Łukasz Simiński


Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.