Menu
Zamknij

Handbook of Assay Development in Drug Discovery (opr. twarda)

Biblioteka biznesu

Opis

Describes the tools available for performing various assay techniques. This book presents descriptions of methods, laboratory guidelines and protocols used to perform such methods, specific examples of each assay system and troubleshooting tools.

It describes biochemical assay classes and non-class specific assay development for cell-based assays.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, A Practical Guide To Indie Game Marketing (opr. miękka)
od 261 99

1 oferta

A Practical Guide To Indie Game Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9781138801547 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Dreskin, Joel 
  • Ilość stron 170 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, AIRLINE MARKETING & MANAGEMENT (opr. miękka)
od 132 98

2 oferty

AIRLINE MARKETING & MANAGEMENT (opr. miękka)

  • ISBN 9781409401490 
  • Oprawa miękka 
  • Autor SHAW, STEPHEN 
  • Wydawnictwo ASHGATE PUBLISHING 
  • Ilość stron 378 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj
Biblioteka biznesu, The Psychology of Food Marketing and Overeating (opr. miękka)
od 212 78

1 oferta

The Psychology of Food Marketing and Overeating (opr. miękka)

  • ISBN 9780367223168 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 130 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Sensory Marketing (opr. miękka)
od 284

1 oferta

Sensory Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9781138041011 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 404 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Marketing for Tourism and Hospitality Middleton, Victor; Fyall, Alan; Morgan, Mike; Ranchhod, Ashok (opr. miękka)
od 239 44

1 oferta

Marketing for Tourism and Hospitality Middleton, Victor; Fyall, Alan; Morgan, Mike; Ranchhod, Ashok (opr. miękka)

  • ISBN 9781138121294 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 594 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj
Biblioteka biznesu, The New Rules Of Green Marketing : Strategies, Tools, And Inspiration For Sustainable Branding (opr. miękka)
od 187 19

1 oferta

The New Rules Of Green Marketing : Strategies, Tools, And Inspiration For Sustainable Branding (opr. miękka)

  • ISBN 9781906093440 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Ottman, Jacquelyn A. 
  • Ilość stron 272 
  • Rok wydania 2010 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Basic Motorsport Engineering (opr. miękka)
od 263 78

1 oferta

Basic Motorsport Engineering (opr. miękka)

  • ISBN 9780750689090 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Andrew Livesey 
  • Wydawnictwo Butterworth Heinemann 
  • Ilość stron 276 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.