Menu
Zamknij

Handbook of Polymer Synthesis, Characterization, and Process

Biblioteka biznesu

Opis

Covering a broad range of polymer science topics, Handbook of Polymer Synthesis, Characterization, and Processing provides polymer industry professionals and researchers in polymer science and technology with a single, comprehensive handbook summarizing all aspects involved in the polymer production chain. The handbook focuses on industrially important polymers, analytical techniques, and formulation methods, with chapters covering step-growth, radical, and co-polymerization, crosslinking and grafting, reaction engineering, advanced technology applications, including conjugated, dendritic, and nanomaterial polymers and emulsions, and characterization methods, including spectroscopy, light scattering, and microscopy.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Neuromarketing For Dummies
od 81 25

1 oferta

Neuromarketing For Dummies

  • ISBN 9781118518588 
  • Autor Genco, Stephen / Pohlmann, Andrew / Steidl, Peter 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc 
  • Ilość stron 384 
Porównaj
Biblioteka biznesu, LinkedIn Marketing
od 157

1 oferta

LinkedIn Marketing

  • ISBN 9781118358702 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Fashion Marketing
od 169 06

1 oferta

Fashion Marketing

  • ISBN 9781405139533 
  • Autor M. Easey 
  • Wydawnictwo Blackwell Science 
  • Ilość stron 280 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Effective SEO and Content Marketing
od 155 76

1 oferta

Effective SEO and Content Marketing

  • ISBN 9781119628859 
Porównaj
Biblioteka biznesu, High Probability Trading Strategies
od 283 31

1 oferta

High Probability Trading Strategies

  • ISBN 9780470181669 
  • Autor Robert L. Miner 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Network Marketing For Dummies
od 77 70

1 oferta

Network Marketing For Dummies

  • ISBN 9780764552922 
  • Autor Ziglar, Zig 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc 
  • Ilość stron 408 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Real-Time Marketing and PR How to Instantly Engage Your Market, Connect with Customers, and Create Products That Grow Your Business Now
od 106 79

1 oferta

Real-Time Marketing and PR How to Instantly Engage Your Market, Connect with Customers, and Create Products That Grow Your Business Now

  • ISBN 9781118155998 
  • Autor Scott, David Meerman 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc 
  • Ilość stron 272 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Capital in the Twenty First Century (opr. miękka)
od 90 65

1 oferta

Capital in the Twenty First Century (opr. miękka)

  • ISBN 9780674979857 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Thomas Piketty 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons 
  • Ilość stron 816 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.