Menu
Zamknij

High Probability Trading Strategies

Biblioteka biznesu

Opis

In High Probability Trading Strategies, author and well-known trading educator Robert Miner skillfully outlines every aspect of a practical trading plan-from entry to exit-that he has developed over the course of his distinguished twenty-plus-year career. The result is a complete approach to trading that will allow you to trade confidently in a variety of markets and time frames. Written with the serious trader in mind, this reliable resource details a proven approach to analyzing market behavior, identifying profitable trade setups, and executing and managing trades-from entry to exit. Note: CD-ROM/DVD and other supplementary materials are not included as part of eBook file.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Practical Guide to Forecasting Financial Market Volatility (opr. twarda)
od 529 58

1 oferta

Practical Guide to Forecasting Financial Market Volatility (opr. twarda)

  • ISBN 9780470856130 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Ser-Huang Poon, S Poon 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons 
  • Ilość stron 236 
  • Rok wydania 2005 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Neuromarketing For Dummies
od 100 63

1 oferta

Neuromarketing For Dummies

  • ISBN 9781118518588 
  • Autor Genco, Stephen / Pohlmann, Andrew / Steidl, Peter 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc 
  • Ilość stron 384 
Porównaj
Biblioteka biznesu, LinkedIn Marketing
od 100 47

2 oferty

LinkedIn Marketing

  • ISBN 9781118358702 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Fashion Marketing
od 164 16

1 oferta

Fashion Marketing

  • ISBN 9781405139533 
  • Autor M. Easey 
  • Wydawnictwo Blackwell Science 
  • Ilość stron 280 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Effective SEO and Content Marketing
od 154 71

1 oferta

Effective SEO and Content Marketing

  • ISBN 9781119628859 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Network Marketing For Dummies
od 76 65

1 oferta

Network Marketing For Dummies

  • ISBN 9780764552922 
  • Autor Ziglar, Zig 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc 
  • Ilość stron 408 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Real-Time Marketing and PR How to Instantly Engage Your Market, Connect with Customers, and Create Products That Grow Your Business Now
od 102 56

1 oferta

Real-Time Marketing and PR How to Instantly Engage Your Market, Connect with Customers, and Create Products That Grow Your Business Now

  • ISBN 9781118155998 
  • Autor Scott, David Meerman 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc 
  • Ilość stron 272 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Capital in the Twenty First Century (opr. miękka)
od 89 43

1 oferta

Capital in the Twenty First Century (opr. miękka)

  • ISBN 9780674979857 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Thomas Piketty 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons 
  • Ilość stron 816 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.