Menu
Zamknij

High Probability Trading Strategies (Książka) (opr. twarda)

Biblioteka biznesu

Opis

In High Probability Trading Strategies, author and well-known trading educator Robert Miner skillfully outlines every aspect of a practical trading plan-from entry to exit-that he has developed over the course of his distinguished twenty-plus-year career. The result is a complete approach to trading that will allow you to trade confidently in a variety of markets and time frames. Written with the serious trader in mind, this reliable resource details a proven approach to analyzing market behavior, identifying profitable trade setups, and executing and managing trades-from entry to exit. Note: CD-ROM/DVD and other supplementary materials are not included as part of eBook file.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Neuromarketing For Dummies (opr. miękka)
od 81

1 oferta

Neuromarketing For Dummies (opr. miękka)

  • ISBN 9781118518588 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Genco, Stephen / Pohlmann, Andrew / Steidl, Peter 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc 
  • Ilość stron 384 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Practical Guide to Forecasting Financial Market Volatility (opr. twarda)
od 541 94

1 oferta

Practical Guide to Forecasting Financial Market Volatility (opr. twarda)

  • ISBN 9780470856130 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Ser-Huang Poon, S Poon 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons 
  • Ilość stron 236 
  • Rok wydania 2005 
Porównaj
Biblioteka biznesu, LinkedIn Marketing (opr. miękka)
od 137 28

1 oferta

LinkedIn Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9781118358702 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 384 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Fashion Marketing (opr. miękka)
od 170 79

1 oferta

Fashion Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9781405139533 
  • Oprawa miękka 
  • Autor M. Easey 
  • Wydawnictwo Blackwell Science 
  • Ilość stron 276 
  • Rok wydania 2008 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Effective SEO and Content Marketing (opr. miękka)
od 154 30

1 oferta

Effective SEO and Content Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9781119628859 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 336 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, YouTube and Video Marketing (opr. miękka)
od 153 58

1 oferta

YouTube and Video Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9780470945018 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 504 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Paul Wilmott Introduces Quantitative Finance (opr. miękka)
od 250 36

1 oferta

Paul Wilmott Introduces Quantitative Finance (opr. miękka)

  • ISBN 9780470319581 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Paul Wilmott 
  • Ilość stron 728 
  • Rok wydania 2007 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Capital in the Twenty First Century (opr. miękka)
od 79 93

1 oferta

Capital in the Twenty First Century (opr. miękka)

  • ISBN 9780674979857 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Thomas Piketty 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons 
  • Ilość stron 816 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Historische technische Regelwerke für den Beton-, Stahlbeton- und Spannbetonbau: Bemessung und Ausf (opr. twarda)
od 235 84

1 oferta

Historische technische Regelwerke für den Beton-, Stahlbeton- und Spannbetonbau: Bemessung und Ausf (opr. twarda)

  • ISBN 9783433029251 
  • Oprawa twarda 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons 
  • Ilość stron 1326 
  • Rok wydania 2009 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.