Menu
Zamknij

High Probability Trading Strategies (Książka) (opr. twarda)

Biblioteka biznesu

Opis

In High Probability Trading Strategies, author and well-known trading educator Robert Miner skillfully outlines every aspect of a practical trading plan-from entry to exit-that he has developed over the course of his distinguished twenty-plus-year career. The result is a complete approach to trading that will allow you to trade confidently in a variety of markets and time frames. Written with the serious trader in mind, this reliable resource details a proven approach to analyzing market behavior, identifying profitable trade setups, and executing and managing trades-from entry to exit. Note: CD-ROM/DVD and other supplementary materials are not included as part of eBook file.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Convergence Marketing (opr. twarda)
od 121 25

1 oferta

Convergence Marketing (opr. twarda)

  • ISBN 9780470164938 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Richard Rosen 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons 
  • Ilość stron 208 
  • Rok wydania 2009 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Practical Guide to Forecasting Financial Market Volatility (opr. twarda)
od 595 39

1 oferta

Practical Guide to Forecasting Financial Market Volatility (opr. twarda)

  • ISBN 9780470856130 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Ser-Huang Poon, S Poon 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons 
  • Ilość stron 236 
  • Rok wydania 2005 
Porównaj
Biblioteka biznesu, LinkedIn Marketing (opr. miękka)
od 151 61

1 oferta

LinkedIn Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9781118358702 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 384 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Marketing Your Event Planning Business Allen, Judy (opr. miękka)
od 156 48

1 oferta

Marketing Your Event Planning Business Allen, Judy (opr. miękka)

  • ISBN 9781118514450 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 260 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Accounting Principles IFRS Version (opr. miękka)
od 357 38

1 oferta

Accounting Principles IFRS Version (opr. miękka)

  • ISBN 9781119419617 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Donald E Kieso|Jerry J Weygandt|Paul D Kimmel 
  • Wydawnictwo Wiley 
  • Ilość stron 1296 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, YouTube and Video Marketing (opr. miękka)
od 169 42

1 oferta

YouTube and Video Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9780470945018 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 504 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Paul Wilmott Introduces Quantitative Finance (opr. miękka)
od 335 27

1 oferta

Paul Wilmott Introduces Quantitative Finance (opr. miękka)

  • ISBN 9780470319581 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Paul Wilmott 
  • Ilość stron 728 
  • Rok wydania 2007 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Event Marketing How to Successfully Promote Events, Festivals, Conventions, and Expositions (opr. twarda)
od 390 93

1 oferta

Event Marketing How to Successfully Promote Events, Festivals, Conventions, and Expositions (opr. twarda)

  • ISBN 9780470891070 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Preston, C. A. Hoyle, Leonard H. 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons Ltd 
  • Ilość stron 320 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Internet Marketing (opr. miękka)
od 169 42

1 oferta

Internet Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9780470633748 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 608 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.