Menu
Zamknij

Historische technische Regelwerke für den Beton-, Stahlbeton- und Spannbetonbau: Bemessung und Ausf (opr. twarda)

Biblioteka biznesu

Opis

Das Buch enthält die Reprints der technischen Regelwerke, die von 1904 bis 2004 für die Bemessung und Ausführung der Beton-, Stahlbeton- und Spannbetonbauwerke im Hochbau gültig waren, sowie eine chronologische Übersicht und ein umfangreiches Stichwortverzeichnis.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Neuromarketing For Dummies
od 100 97

1 oferta

Neuromarketing For Dummies

  • ISBN 9781118518588 
  • Autor Genco, Stephen / Pohlmann, Andrew / Steidl, Peter 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc 
  • Ilość stron 384 
Porównaj
Biblioteka biznesu, LinkedIn Marketing
od 100 47

2 oferty

LinkedIn Marketing

  • ISBN 9781118358702 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Fashion Marketing
od 164 16

1 oferta

Fashion Marketing

  • ISBN 9781405139533 
  • Autor M. Easey 
  • Wydawnictwo Blackwell Science 
  • Ilość stron 280 
Porównaj
Biblioteka biznesu, High Probability Trading Strategies
od 280 95

1 oferta

High Probability Trading Strategies

  • ISBN 9780470181669 
  • Autor Robert L. Miner 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Network Marketing For Dummies
od 76 65

1 oferta

Network Marketing For Dummies

  • ISBN 9780764552922 
  • Autor Ziglar, Zig 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc 
  • Ilość stron 408 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Real-Time Marketing and PR How to Instantly Engage Your Market, Connect with Customers, and Create Products That Grow Your Business Now
od 102 72

1 oferta

Real-Time Marketing and PR How to Instantly Engage Your Market, Connect with Customers, and Create Products That Grow Your Business Now

  • ISBN 9781118155998 
  • Autor Scott, David Meerman 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc 
  • Ilość stron 272 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Capital in the Twenty First Century (opr. miękka)
od 90 08

1 oferta

Capital in the Twenty First Century (opr. miękka)

  • ISBN 9780674979857 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Thomas Piketty 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons 
  • Ilość stron 816 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Event Marketing How to Successfully Promote Events, Festivals, Conventions, and Expositions
od 366 29

1 oferta

Event Marketing How to Successfully Promote Events, Festivals, Conventions, and Expositions

  • ISBN 9780470891070 
  • Autor Preston, C. A. Hoyle, Leonard H. 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons Ltd 
  • Ilość stron 320 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.