Menu
Zamknij

Indispensable (opr. twarda)

Biblioteka biznesu

Opis

A five-step strategy for turning a commodity into a necessity When products and services become interchangeable, price becomes the ultimate determinant for consumers. Indispensable shows businesses how to break out of that cycle żeby using The Five Drivers-a strategy that takes companies to the next level of performance.

Renowned business consultant Joe Calloway looks at how real companies have made their product or service "mission critical," and satisfied customers in the process. Indispensable goes straight to the heart of the issue and reveals how successful companies-of any size, in virtually any manufacturing, selling, or service endeavor-achieve market leadership through The Five Drivers of fierce customer loyalty.

Indispensable shows readers how to: Create and sustain momentum: overcome organizational inertia and keep moving forward Develop habitual dependability: make consistency of performance a defining characteristic Connect continuously See the Big Picture Outcome: create compelling customer experiences Engage, Enchant, Enthrall: make magic in the marketplace With interviews, detailed case studies, and dozens of real-world, effective customer service ideas and initiatives, Indispensable is just what today's forward-thinking businesses need.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Capital in the Twenty First Century (opr. miękka)
od 88 36

1 oferta

Capital in the Twenty First Century (opr. miękka)

  • ISBN 9780674979857 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Thomas Piketty 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons 
  • Ilość stron 816 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Event Marketing How to Successfully Promote Events, Festivals, Conventions, and Expositions (opr. twarda)
od 375 78

1 oferta

Event Marketing How to Successfully Promote Events, Festivals, Conventions, and Expositions (opr. twarda)

  • ISBN 9780470891070 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Preston, C. A. Hoyle, Leonard H. 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons Ltd 
  • Ilość stron 320 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Internet Marketing (opr. miękka)
od 158 29

1 oferta

Internet Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9780470633748 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 608 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Green to Gold (opr. miękka)
od 81 74

1 oferta

Green to Gold (opr. miękka)

  • ISBN 9780470393741 
  • Oprawa miękka 
  • Autor D. Esty 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons 
  • Ilość stron 416 
  • Rok wydania 2008 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Handbook of Polymer Synthesis, Characterization, and Process (opr. twarda)
od 1 085 14

1 oferta

Handbook of Polymer Synthesis, Characterization, and Process (opr. twarda)

  • ISBN 9780470630327 
  • Oprawa twarda 
  • Ilość stron 644 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Silos Politics & Turf Wars (opr. twarda)
od 88 18

1 oferta

Silos Politics & Turf Wars (opr. twarda)

  • ISBN 9780787976385 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Patrick M. Lencioni 
  • Ilość stron 224 
  • Rok wydania 2006 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.