Menu
Zamknij

Indispensable

Biblioteka biznesu

Opis

A five-step strategy for turning a commodity into a necessity When products and services become interchangeable, price becomes the ultimate determinant for consumers. Indispensable shows businesses how to break out of that cycle żeby using The Five Drivers-a strategy that takes companies to the next level of performance.

Renowned business consultant Joe Calloway looks at how real companies have made their product or service "mission critical," and satisfied customers in the process. Indispensable goes straight to the heart of the issue and reveals how successful companies-of any size, in virtually any manufacturing, selling, or service endeavor-achieve market leadership through The Five Drivers of fierce customer loyalty.

Indispensable shows readers how to: Create and sustain momentum: overcome organizational inertia and keep moving forward Develop habitual dependability: make consistency of performance a defining characteristic Connect continuously See the Big Picture Outcome: create compelling customer experiences Engage, Enchant, Enthrall: make magic in the marketplace With interviews, detailed case studies, and dozens of real-world, effective customer service ideas and initiatives, Indispensable is just what today's forward-thinking businesses need.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Fashion Marketing
od 164 16

1 oferta

Fashion Marketing

  • ISBN 9781405139533 
  • Autor M. Easey 
  • Wydawnictwo Blackwell Science 
  • Ilość stron 280 
Porównaj
Biblioteka biznesu, High Probability Trading Strategies
od 280 01

1 oferta

High Probability Trading Strategies

  • ISBN 9780470181669 
  • Autor Robert L. Miner 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Network Marketing For Dummies
od 76 65

1 oferta

Network Marketing For Dummies

  • ISBN 9780764552922 
  • Autor Ziglar, Zig 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc 
  • Ilość stron 408 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Real-Time Marketing and PR How to Instantly Engage Your Market, Connect with Customers, and Create Products That Grow Your Business Now
od 102 56

1 oferta

Real-Time Marketing and PR How to Instantly Engage Your Market, Connect with Customers, and Create Products That Grow Your Business Now

  • ISBN 9781118155998 
  • Autor Scott, David Meerman 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc 
  • Ilość stron 272 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Capital in the Twenty First Century (opr. miękka)
od 89 43

1 oferta

Capital in the Twenty First Century (opr. miękka)

  • ISBN 9780674979857 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Thomas Piketty 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons 
  • Ilość stron 816 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Historische technische Regelwerke für den Beton-, Stahlbeton- und Spannbetonbau: Bemessung und Ausf (opr. twarda)
od 244 84

1 oferta

Historische technische Regelwerke für den Beton-, Stahlbeton- und Spannbetonbau: Bemessung und Ausf (opr. twarda)

  • ISBN 9783433029251 
  • Oprawa twarda 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons 
  • Ilość stron 1326 
  • Rok wydania 2009 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.