Menu
Zamknij

Integracja europejska i nowy ład gospodarczy. Raport (opr. miękka) od 13 17

Biblioteka biznesu

Opis

kompozycja europejska potrzebuje zmian. To pokazał kryzys. W prezentowanym raporcie dowodzimy, iż warunkiem przywrócenia stabilności politycznej i gospodarczej w Unii Europejskiej są właściwe reformy unii gospodarczej i walutowej (UGW). Jej formuła zaplanowana w 1989 r. Jako dwie nierozdzielne części jednej całości nie pozostała dotąd zrealizowana. UGW była głównie unią walutową. Brak koordynacji fiskalnej naraża ją na ryzyko dezintegracji. Naprawa problemów UE, zwłaszcza w strefie euro, wymaga głębszej integracji w ramach unii gospodarczej.
Raport ? ukazujący ?ścieżki przejścia? od niekompletnej UGW do UGW zreformowanej ? powstał pod wpływem toczącej się od jesieni 2011 r. Intensywnej debaty nad przyszłością integracji europejskiej. Prowadzona w głównej mierze wśród członków strefy euro, dotyczy także Polski, jako przyszłego członka tej strefy.
Autorzy

Nakładem Instytutu Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego pokazuje się wyjątkowo cenna publikacja poświęcona wpływowi kryzysu strefy euro na integrację europejską. Jej wartość dodana przejawia się nie tylko w adekwatnej diagnozie zaistniałej sytuacji, lecz także w przedstawieniu realistycznych i wysoce profesjonalnych scenariuszy jej rozwiązania.
fragment Wstępu
profesor dr hab. Edward M. Haliżak

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Giełda kredyt kapitał (opr. broszurowa)
od 35 44

1 oferta

Giełda kredyt kapitał (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788389812940 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Machlup Fritz 
  • Wydawnictwo FIJORR 
  • Ilość stron 240 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Od nędzy do pieniędzy (opr. miękka)
od 31 91

1 oferta

Od nędzy do pieniędzy (opr. miękka)

  • ISBN 9788389812520 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Fijor Jan M., Witkowicz Tad 
  • Wydawnictwo FIJORR PUBLISHING 
  • Ilość stron 322 
  • Rok wydania 2009 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Wycena i ewidencja środków pieniężnych i rozrachunków. (opr. miękka)
od 42 30

1 oferta

Wycena i ewidencja środków pieniężnych i rozrachunków. (opr. miękka)

  • ISBN 9788361872924 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Izabela Emerling 
  • Wydawnictwo Marina 
  • Ilość stron 242 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, nadzór skonsolidowany nad instytucjami kredytowymi (opr. miękka)
od 29 25

2 oferty

nadzór skonsolidowany nad instytucjami kredytowymi (opr. miękka)

  • ISBN 9788301140199 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Iwona Leśnik 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 223 
  • Rok wydania 2003 
Porównaj
Biblioteka biznesu, project finance w inwestycjach infrastrukturalnych (opr. miękka)
od 51 30

1 oferta

project finance w inwestycjach infrastrukturalnych (opr. miękka)

  • ISBN 9788375560602 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Anna Wojewnik-Filipkowska 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 344 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, polaryzacja ekonomiczna teoria i zastosowanie (opr. miękka)
od 29 25

2 oferty

polaryzacja ekonomiczna teoria i zastosowanie (opr. miękka)

  • ISBN 9788301155582 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Kot Stanisław 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 176 
  • Rok wydania 2008 
Porównaj
Biblioteka biznesu, controlling operacyjny w przedsiębiorstwie. centra odpowiedzialności w teorii i praktyce (opr. miękka)
od 74 25

2 oferty

controlling operacyjny w przedsiębiorstwie. centra odpowiedzialności w teorii i praktyce (opr. miękka)

  • ISBN 9788301138936 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Bogusław Niedbała, Maria Sierpińska 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 422 
  • Rok wydania 2022 
Porównaj
Biblioteka biznesu, tajniki bankowości. podręcznik akademicki (opr. miękka)
od 34 99

2 oferty

tajniki bankowości. podręcznik akademicki (opr. miękka)

  • ISBN 9788389812254 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Rothbard Murray N. 
  • Wydawnictwo Fijorr 
  • Ilość stron 324 
  • Rok wydania 2006 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Jakościowe Metody Badań Marketingowych (opr. miękka)
od 65 55

2 oferty

Jakościowe Metody Badań Marketingowych (opr. miękka)

  • ISBN 9788301164249 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Dominika Maison 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 288 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.