Menu
Zamknij

Jak grać żeby wygrać w biznesie? - Mark Cuban (OSTATNI EGZ!)

Biblioteka biznesu

Opis

Książka "Jak grać by wygrać w biznesie" pozwoli Ci na poznanie sposobów jak działa i myśli Mark Cuban amerykański przedsiębiorca miliarder.

odszukasz w niej strategie, które pozwolą Ci zwiększyć Twoje szanse na wygrany mecz w sporcie o nazwie BIZNES.

Czego dowiem się z książki "Jak grać żeby wygrać w biznesie":
  • jakimi zasadami kieruje się Cuban w swojej drodze na szczyt
  • co charakteryzuje prawdziwego przedsiębiorcę
  • które elementy Twojej strategii są kluczowe dla pokonania konkurencji
  • co jest największą możliwością i przewagą konkurencyjną nowoczesnego przedsiębiorcy
  • w jaki sposób efektywne strategie pozyskiwania konsumentów na lata
  • co musisz zrobić aby móc kupić sobie własna drużynę koszykówki.

Czy widziałeś program o nazwie „Shark tank"?

Jest to program amerykański, w którym jurorzy, super przedsiębiorcy, oceniają pomysły osób, które nie posiadają pieniędzy, lecz maja super przedsięwzięcia, super projekty, super pomysły na biznes. Jednym z jurorów jest Mark Cuban, osoba absolutnie niezwykła, która napisała książkę pod tytułem „Jak grać, aby wygrać w biznesie?".


zobacz książki wszystkich jurorów programu "Shark Tank" TUTAJ


Lekcje od marka Cubana autora "Jak grać żeby wygrać w biznesie":Lekcja numer #1:

Zrób tak, aby ktoś płacił Ci za naukę. W jaki sposób? Najprostsza opcja: zatrudnij się w firmie, w której możesz się wyjątkowo nauczyć i wykorzystaj to do tego, by się rozwijać. Niech ktoś inny płaci za twoje błędy. Wcale nie trzeba otwierać biznesu od samego początku, możesz go otworzyć poprawnie po roku, dwóch, trzech, piętnastu latach pracy u kogoś.

Lekcja numer #2:

Mark Cuban mówi ponadto o tym, iż wysiłek jest jedyną rzeczą, która możesz kontrolować, rzeczą, która możesz produkować swój biznes i generować nią przewagi konkurencyjne. Czyli zainwestuj wysiłek i energię w to, żebyś rozwijał swoją markę. Im więcej go włożysz, tym większe szanse na to, że osiągniesz sukces. Nie ma gwarancji na to,rozszerzasz prawdopodobieństwo. Czemu? Bo większości ludzi się nie chce, większość ludzi nie chce inwestować swojego czasu, energii w długoterminowe cele i biznesy.

Lekcja numer #3:

Mark Cuban sprzedał dużo swych firm, zrobił wielkie exity i on rekomenduje, abyś sprzedawał swoje marki, produkty drogo. Oczywiście nie od samego początku, lecz celuj w high, jak on to nazywa, czyli aby celować w szerokie ceny, szerokie projekty i mieć świadomość tego, iż sprzedając coś później, lepiej dopieszczonego, można z tego wyciągnąć obszerniejsze profity przy jednoczesnym, zwinnym, mocnym działaniu. I Mark jest ogromnym fanem „hustlerstwa", jest hustlerem, sprzedawcą, osobą, która wie, iż trzeba cisnąć.

Lekcja numer #4:

Na wielu szkoleniach będziesz słyszał, szkoleniach, książkach, w Internetach, że musisz się skupić na jednym celu, a Mark Cuban mówi: „Nie, dywersyfikacja". najróżniejsze projekty, ale w tej samej dyscyplinie biznesu. To, co my robimy jako OSMPOWER, to są książki, szkolenia, rozwój, lecz wszystko oparte jest na sprzedaży online. To jest nasza dywersyfikacja, więc pomyśl, co może być twoją dywersyfikacją, przy jednoczesnym zachowaniu tego samego kierunku i skupienia.

Lekcja numer #5:

Słyszałeś pewnie zdanie, iż trzeba zaczynać z wizją końca. Cuban mówi, iż jak najszczególniej tak, ale nie można skupiać się wyłącznie i tylko na celu końcowym, bo ponadto ta droga, którą trzeba przejść jest szczególnie widoczna i to jest kolejna lekcja od firma Cubana.

Lekcja numer #6:

Nikt tak jak Mark Cuban nadzwyczajnie nie zna strategii, która polega na tym, iż musisz być krzykaczem, musi cię być wszędzie pełno, musisz wychodzić ludziom z lodówki, musisz krzyczeć, musisz komunikować siebie. My, Polacy, mamy z tym problem, uważamy się, że to nie jest prawidłowe, niedoskonałe, Amerykanie mówią co? iż ich projekt jest najlepszy na świecie. Więc pytanie do Ciebie: czy ty powiesz o swoim produkcie i firmie, że jest najlepszy?

Lekcja numer #7:

Mark Cuban, obfity, konkretny gość, a jedną z jego strategii jest: uzyskaj bezpłatną ekspozycję, darmowy ruch. Nie wiem, czy wiesz, lecz Mark Cuban, podkreślę, ogromny gość, brał udział w programie „Taniec z gwiazdami". I co? Tańczył fokstrota, salsę i inne tańce. On, poważny przedsiębiorca, a może właśnie nie poważny przedsiębiorca wiedział, jak choćby dla niego znaczna jest darmowa ekspozycja, którą zapewniło mu wzięcie udziału w ogólnoświatowym programie amerykańskiego „Tańca z gwiazdami".

Lekcja numer #8:

Pewnie wiesz, iż trzeba swój biznes znać na wylot. Lecz pytanie: czy to robisz, czy masz tego świadomość? Mark Cuban szczególnie potężnie ciśnie swoich ludzi, którzy chcą od niego pozyskać inwestycje, czy swych pracowników, żeby na wylot znali biznes, w którym pracują, aby na wylot znali biznes, który tworzą. Bez tej dogłębnej wiedzy, jak ten biznes powinien wyglądać, jak działać, gdzie są kupujący, ceny, produkty, dostawcy, nie ma możliwości otrzymania ani centa od Cubana. Dlaczego? Przedsiębiorca, który nie zna swojego biznesu, nie jest niepodatny na konkurencję. Lekcja? Znaj swój biznes na wylot.

Lekcja numer #9:

Wszyscy o tym mówią: musisz być inny, musisz się wyszczególnić, ale ty o tym wiesz. Ale czy to robisz? Jak robisz i opakowujesz to w inność, kolorowość, automatycznie budujesz swoje przewagi.

I najważniejsza lekcja numer #10:

Jeśli podobały Ci się te lekcje od producent Cubana z książki "Jak grać aby wygrać w biznesie", to zamów sobie ją, albo nie zamawiaj, ale wdróż te lekcje, jakie ci pokazujemy. Niby proste, ale jakże kluczowe dla biznesu, zezwalające niezwykle konkretnie zbudować przewagi konkurencyjne.

O AUTORZE

Mark Cuban miliarder, który rozpoczynał od sprzedawania worków na śmieci i mleka w proszku chodząc od drzwi do drzwi. Twórca HDNet, Broadcast.com (kupione przez Yahoo! za 5,7 miliardów$). Inwestor (Mahalo, JungleCents.com, motionloft.com, Filesanywhere.com, Naked Pizza, 140Fire. Com). Uważany za najmocniej wpływową postać w świecie mediów i sportu. Właściciel Dallas Mavericks - kultowej drużyny NBA. Gwiazda programu „Shark Tank", gdzie jako doświadczony rekin biznesu demonstruje jak produktywnie inwestować w (nie tylko) startupy. Autor książki "Jak grać aby wygrać w biznesie".

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesie - Marcin Osman (opr. miękka)
od 45

1 oferta

Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesie - Marcin Osman (opr. miękka)

  • ISBN 9788394740955 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Marcin Osman 
  • Wydawnictwo inne 
  • Ilość stron 114 
  • Rok wydania 2022 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Wymyśl, sprzedaj, zarób! - Lori Greiner (opr. miękka)
od 54

1 oferta

Wymyśl, sprzedaj, zarób! - Lori Greiner (opr. miękka)

  • ISBN 9788394456092 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Gary Vaynerchuk 
  • Wydawnictwo HELION 
  • Ilość stron 304 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Wyspy komfortu – Kamila Kruk
od 34 90

1 oferta

Wyspy komfortu – Kamila Kruk

  • ISBN 9788394981976 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Twój ruch - Josh Altman
od 44 90

1 oferta

Twój ruch - Josh Altman

  • ISBN 9788394456078 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.